برند های مطرح طلا و جواهر

۱۰ برند برتر طراحی طلا و جواهرات در سال ۲۰۲۰

برند برتر طراحی طلا و جواهرات

هر ساله میلیاردها دلار در بازار‌های طلا و جواهرات جریان دارد. شاید شما هم تاکنون به این فکر کرده باشید که برترین برند‌های طراحی طلا و جواهرات سال ۲۰۲۰ کدام هستند. در ادامه به معرفی ۱۰ برند برتر طراحی طلا و جواهرات ۲۰۲۰ در این زمینه پرداخته ایم.

۱- تیفانی اند کو (Tiffany & Co)

شاید برای شما هم جالب باشد که رتبه‌ی اول لیست ما، یعنی شرکت تیفانی اند کو، در ابتدا به عنوان فروشگاه لوازم التحریر و کالاهای فانتزی در نیویورک آغاز به کار کرد. این برند از سال ۱۸۳۷ فعالیت خود را شروع کرد و در زمینه ساخت قطعات و زیورآلات نقره، یکی از برندهای برتر آمریکا است. این برند هر ساله یک مجموعه از نمونه کارهای زیبا و کمیاب خود را در کاتالوگی تحت عنوان «کتاب آبی» به نمایش می‌گذارد. برند تیفانی اند کو به دلیل جعبه‌های کوچک آبی خود، که نمایانگر کیفیت، لوکس بودن و سبک خاص آن است، معروف می‌باشد.

پوشندگان مشهور: آدری هپبورن، الیزابت تیلور، ریز ویترسپون

دامنه قیمت: ۱۵,۵۰۰ تا ۱۵ میلیون دلار

گرانترین قطعه از این برند که در یک حراج فروخته شده، یک حلقه پلاتین گرد با الماس ۳.۰۹ قیراطی است که در سال ۲۰۱۶ با قیمت ۶۰,۰۰۰ دلار فروخته شد.

تیفانی اند کو

۲- هری وینستون (Harry Winston)

برند هری وینستون در سال ۱۹۳۲ با حضور خود او به عنوان بنیان‌گذار، در شهر نیویورک تاسیس شد. وی مدت کمی پس از شروع کار، به دلیل خلاقیت‌های عالی خود، لقب “پادشاه الماس” و “جواهر تا ستاره‌ها” را گرفت. یکی از برجسته ترین جواهراتی که طراحی کرد، یک تاج با الماس آبی مایل به خاکستری ۴۵.۴۲ قیراطی بود که به شاه جرج چهارم انگلستان تقدیم شد.

پوشندگان مشهور: جنیفر لوپز، مدونا، جولی اندروز، ناتالی پورتمن

دامنه قیمت: ۴,۰۰۰ تا ۲۰ میلیون دلار

در زیر تصویری از گران قیمت ترین قطعه ی این برند که در یک حراج فروخته شده را می‌بینید. این گردنبند در سال ۲۰۰۶ به قیمت ۴.۲ میلیون دلار فروخته شد.

هری وینستون

۳- کارتیه (Cartier)

این برند در سال ۱۸۴۷ توسط لوئیس فرانسوا کارتیه تاسیس شد و شهرت خود را به عنوان “جواهر پادشاهان، پادشاه در بین جواهرات” کسب کرد. برند کارتیه پیشگام ترکیب پلاتین و الماس بود و با تغییراتی که در رنگ جواهرات طلا بوجود آورد، تمایز خود را از سایر برندها به رخ کشید. جواهرات این برند در بین افراد مشهور محبوبیت بالایی دارد.

پوشندگان مشهور: اندی وارهول، تام کروز، آنجلینا جولی، زک افرون، کیت میدلتون

دامنه قیمت: ۱,۰۰۰ تا ۲.۷۶ میلیون دلار

گرانترین جواهر کارتیه که در حراجی فروخته شده است، قطعه ای به نام “یاقوت طلوع” است که در سال ۲۰۱۵ با قیمت ۳۰ میلیون دلار به فروش رفت. این قطعه که تصویر آن را در ادامه مشاهده می‌کنید، به عنوان گرانترین سنگ قیمتی غیر الماس در جهان لقب گرفت.

کارتیه

۴- شوپارد (Chopard)

 این برند سوئیسی در سال ۱۸۶۰ آغاز به کار کرد. برند شوپارد با ساعت‌های مچی و جیبی که برای خانم‌ها طراحی می‌کند، شناخته شده است. 

پوشندگان مشهور: خاویر باردم، کالین فرث

دامنه قیمت: ۲,۰۰۰ تا ۱۶.۲۶ میلیون دلار

گرانترین قطعه شوپارد فروخته شده در یک حراج، مجموعه ای از جواهرات زمرد و الماس است که با قیمت ۱.۲ میلیون دلار فروخته شد.

شوپارد

۵- آلفرد ون کلیف و استل آرپلز (Van Cleef & Arpels)

آلفرد ون کلیف و استل آرپلز پس از ازدواج با یکدیگر، در سال ۱۹۰۶ این برند لاکچری را راه اندازی کردند. اولین فروشگاه آن‌ها، در دهه ۱۹۴۰ و در پاریس افتتاح شد. ون کلیف و آرپلز به دلیل استفاده از شمایل حیوانات، گل‌ها و طبیعت در طراحی هایشان مشهور هستند.

پوشندگان مشهور: ملکه ماری خوزه ایتالیا، مارگو رابی، کامرون دیاز، ماریا کری

دامنه قیمت: ۱,۵۰۰ – ۴۹۰ هزار دلار

گرانترین قطعه‌ی برند Van Cleef & Arpels که تاکنون فروخته شده است، انگشتر یاقوت و الماس ۸.۲۴ قیراطی است که در سال ۲۰۱۱ با ۴.۲ میلیون دلار فروخته شد. تصویر این انگشتر زیبا را در زیر می‌بینید.

آلفرد ون کلیف و استل آرپلز

 

۶- گرَف (Graff)

برند گرف، توسط لورنس گرف در انگلستان و در سال ۱۹۶۰ تاسیس شد. این برند به دلیل طراحی‌های خاص با استفاده از الماس‌های بزرگ مشهور است.

پوشندگان مشهور: ملانیا ترامپ، LMFAO، شاهزاده دایانا، شاهزاده شارلین موناکو

دامنه قیمت: ۱,۳۵۰ تا ۴۶.۲ میلیون دلار

گرانترین قطعه فروخته شده از این برند که تصویر آن را در زیر می‌بینید، یک حلقه دارای الماس صورتی ۲۴.۷۸ قیراطی نادر است. این انگشتر گرانبها در سال ۲۰۱۷ به قیمت ۴۶ میلیون دلار فروخته شد.

گراف

۷- دیوید یورمن (David Yurman)

این برند توسط دیوید و یورمن در سال ۱۹۸۰ تاسیس شد. برند دیوید یورمن به این دلیل شناخته شده است که در طراحی‌‌هایش یادآور جنبش هنر و صنعت آمریکا است. این برند از رنگ‌های روشن به خوبی استفاده می کند و در طراحی‌های خود بازیگوشی به خرج می‌دهد. یکی از عواملی که باعث محبوبیت این برند شده است، امکان تغییر سنگ جواهرات، توسط مشتری می باشد. به طور کلی جواهرات این برند، به خصوص دستبند‌های زیبای آن، برای استفاده‌ی روزمره‌ی مردان و زنان در هر سنی مناسب هستند.

پوشندگان مشهور: کیت هادسون، شکیرا، برد پیت، جسیکا سیمپسون

دامنه قیمت: ۳۰۰ تا ۵۰ هزار دلار

گرانترین قطعه‌ی فروخته شده از این برند، گردنبند تصویر زیر است که با قیمت ۷,۳۸۰ دلار به فروش رسیده است. قطعه‌ی میانی این گردنبند قابل تعویض است.

دیوید یورمن

۸- بوچلاتی (Buccellati)

بوچلاتی شرکتی است که جواهرات ایتالیایی را با استفاده از طلا، نقره و پلاتین طراحی می‌کند. این برند در سطح جهانی رشد بسیاری کرده است و به خاطر جواهراتی که از حیوانات و حشرات الهام می‌گیرد و یادآور طراحی‌های قدیمی هالیوود است، شناخته شده است. بوچلاتی در سال ۱۹۱۹ در شهر میلان ایتالیا تاسیس شد و با توسعه فروشگاه‌ هایش در نیویورک و فلوریدا، در ایالات متحده گسترش یافت. همچنین اولین مجموعه ساعت آن‌ها در سال ۲۰۰۱ در ژنو راه اندازی شد.

پوشندگان مشهور: دواین وید، شیکا موزا، سلین دیون، ایان سامرهالدر

دامنه قیمت: ۲ تا ۵۰ هزار دلار

گران ترین قطعه فروخته شده از این برند، یک دستبند طلا است که با قیمت ۷۲ هزار دلار فروخته شد.

بوچلاتی

۹- بولگاری (Bvlgari)

برند بولگاری به دلیل استفاده از سنگ‌های قیمتی و الماس رنگی در جواهرات نفیس خود مشهور است. این برند از زمان تاسیس آن در سال ۱۸۸۴، در میان مشتریانی که به دنبال جواهرات بزرگ با رنگ‌های روشن و جلوه‌ی رنگی هستند، بسیار محبوب شد.

پوشندگان مشهور: الیزابت تیلور، جینا لولوبریجیدا، مونیکا ویتی، کیرا نایتلی

دامنه قیمت: ۱,۰۰۰ تا ۱۲ میلیون دلار

گرانترین قطعه Bvlgari فروخته شده در حراج، یک قطعه جواهر با ۵۷.۷۲ قیراط الماس است که در سال ۲۰۱۱ و با قیمت ۵.۹ میلیون دلار به فروش رسید.

بولگاری

۱۰- بوچرون یا بوشرون (Boucheron)

دهمین برند برتر طلا و جواهرات در سال ۲۰۲۰، برند بوشرون است. این برند توسط فردریک بوشرون در سال ۱۸۵۸ و در شهر پاریس تاسیس شد. طرح‌های او تحت تأثیر هنرهای مصری و آسیایی بود، بنابراین ترکیبات سنگی که تا آن زمان نا آشنا بود، مانند ترکیب عقیق و الماس ایجاد شد. وی همچنین اولین کسی بود که برنز، عاج فیل و طلا را ادغام کرد.

پوشندگان مشهور: ملکه الیزابت، دوشس کرن وال شارلوت لو بن، سلما هایک-پینو

دامنه قیمت: ۱,۰۰۰ تا ۲۸۵,۰۰۰ دلار

گرانترین قطعه جواهر بوشرون فروخته شده، ترکیبی از الماس و زمرد و میناکاری بوده است که با قیمت ۵۵ هزار دلار به فروش رسید.

بوچرون - بوشرون

 

برندهای طلا و جواهر لوکس و مشهور که در این پست معرفی شدند، با طرح‌های بی مانند و کلاسیک خود توانسته اند جایگاهی بسیار بالاتر از رقیب‌‌های خود در این بازار پیدا کنند و در صدر بهترین ها در طراحی طلا و جواهرات باشند. در پست‌های بعدی، طرح‌های جدید طلا و جواهر در سال ۲۰۲۰ را بررسی می‌کنیم.

منبع:

https://www.wpdiamonds.com/top-designer-jewelry-brands

 

اورو گالری – فروشگاه اینترنتی طلا و جواهرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *