هنرمندان و چهره ها

یاقوت کبود الیزابت تیلور

یاقوت کبود الیزابت تیلور

یاقوت کبود الیزابت تیلور

بعضی جواهرات هستند که هیچ وقت از دیدن اون‌ها سیر نمی‌شید.. گردنبند یاقوت کبود و الماس الیزابت تیلور «Elizabeth Taylor» از برند بولگاری «Bulgari» یکی از اونهاست. آخرین خبرها از یاقوت کبود الیزابت تیلور «Elizabeth Taylor» از بروکلین به ما رسیده است.لطفا این مطلب را از فروشگاه آنلاین طلا اورو مطالعه کنید…

یاقوت کبود الیزابت تیلور

جواهرات الیزابت تیلور

الیزابت تیلور یکی از مشهورترین هنرپیشه‌هایی بود که علاقه زیادی به جمع کردن کلکسیون‌های خاص طلا و جواهر داشت و همیشه در هر مراسمی، چشم همه رو با جواهرات جذاب خودش خیره می‌کرد…

جواهرات الیزابت تیلور

گردنبند بولگاری

در یکی از همین مراسم‌ها، تیلور گردنبند بولگاری رو پوشید؛ طراحی فوق العاده بولگاری روی یک آویز هشت ضلعی الماس pavé سِت با نگین یاقوت کبود و به شکل کله قند به وزن تقریبی ۵۲.۷۲ قیراط قرار داره.

گردنبند بولگاری

زمانی که الیزابت تیلور این تکه جواهر رو در بوداپست برای اولین بار ارائه داد. زنجیر بلند این گردنبند رو با جلوه خاصی دور گردنش انداخت و گوشواره‌های حلقه‌ای پلاتین و الماس ساخته شده توسط دیوید وب «David Webb» رو پوشیده بود.

 

یاقوت کبود الیزابت تیلور در مهمانی بورتون

الیزابت برای مهمانی ۵۰ سالگی ریچارد بورتون در سال ۱۹۷۵، دوباره گردنبند یاقوت کبود Bulgari را با گوشواره های حلقه ای پوشید و همیشه جواهرات رو با ظاهر زیباش ست می‌کرد.

یاقوت کبود الیزابت تیلور

 

الیزابت تیلور در طول زندگی خودش به استفاده از جواهرات ادامه می‌داد. این مورد برجسته یعنی گردنبند بوگاری در فروش دارایی‌هاش در سال ۲۰۱۱ در Christie’s در نیویورک به چشم همه اومد.

 

با ارزش ترین میراث تیلور

گردنبند بولگاری یکی از با ارزش‌ترین میراث تیلور بود که توی این حراج به قیمت حدودی ۶ میلیون دلار به فروش رسید. صاحب جدید این گردنبند چند روزی در طول سال، در نمایشگاه‌های جواهرات این جواهر درخشان رو به نمایش میگذاره…

گردنبند بولگاری

نمایشگاه بروکلین

تصاویری که توی این پست از گردنبند بولگاری دیدید از جدیدترین نمایشگاه جواهرات در بروکلین گرفته شده تا یک بار دیگه به رخ تمام دوستداران جواهرات دنیا کشیده بشه…

یاقوت کبود الیزابت تیلور

خرید آنلاین گوشواره طلا / معیارهای انتخاب گوشواره طلا

فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر اورو بهترین متخصصین و طراحان روز دنیا را در اختیار دارد. شما می توانید قبل از خرید آنلاین طلا و جواهر مورد نظر خود از طریق پل های ارتباطی با مشاورین گالری طلا اورو ارتباط برقرار کنید. مشاورین اورو به صورت رایگان در خصوص خرید گوشواره طلا یا هر نوع طلا و جواهر دیگری در خدمت شما هستند.

ما در وبلاگ این مجموعه به روز ترین و کاربردی ترین محتوا در حوزه طلا را در اختیار شما قرار خواهیم داد. مجموعه ما در تلاش است تا منبعی کامل و مفید در خصوص طلا و جواهرات برای شما عزیزان داشته  باشد. لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.

بعد از (معیارهای انتخاب گوشواره طلا) به چه موضوعی بپردازیم؟

جهت مطالعه راهنمای کاربردی خرید گوشواره طلا اینجا کلیک کنید.

فروشگاه آنلاین طلا و جواهر اورو

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *