دستبند, طلا و جواهر, گردنبند, گوشواره

کالکشن میوکی اورو گالری، زیبا و منحصربه فرد

کالکشن میوکی

کالکشن میوکی اورو گالری، زیبا و منحصربه فرد

زیبایی باشکوه انسان که با ظرافت مطلق جواهرات اوج می‌گیرد، باعث ایجاد خلاقیت‌‌های منحصربه‌ فرد و خیره‌ کننده می‌شود که به نور و رنگ‌های فصل‌ها و همچنین احساسات بی‌پایانی که ناگزیر در انسان ایجاد می‌شود، ادای احترام می‌ کنند.
در کارگاه‌های گالری طلا و جواهر اورو، افسون نور، بیش از هر چیز اثر بخش است، از تداعی‌ کننده بودن درخشش افسانه‌ ای الماس‌ها که محیط اطراف خود را می‌پو شاند تا درخشش زیبای صورت‌های فلکی تمام ماه‌های سال. طراحان اورو، هر پرتوی جادویی و نورانی را با هر خلقت منحصر به فردی، به شکلی عالی و بدون نقص ترکیب میکنند.
در کارگاه‌ های اورو، همه چیز با داستان دست‌ها آغاز می‌شود، دستان متخصص، صبور و مبتکر و هنرمند در تولید که به‌طور متوالی مهارت‌های خود را در این خلاقیت‌های استثنایی به کار می‌گیرند. خلاقیت بخشی جدایی ناپذیر کالکشن‌های متفاوت مجموعه اورو گالری است. این بار خلاقیت متخصصان اورو، به طور یکپارچه با صنایع دستی هنرمندانه منجوق کاری و جواهرسازی ترکیب شده است. در اینجا شما را با یکی از جذاب‌ترین کالکشن‌های برند اورو کالکشن میوکی آشنا می‌کنیم.


کالکشن طلا میوکی اورو

یکی از زیورالات دست ساز که علاقه‌مندان زیادی در دنیا دارد زیورالات منجوق بافی شده یا میوکی است. برای ساخت زیورالات کالکشن میوکی به دلیل ظرافت بدون مرز آن‌ها از ابزار مخصوص استفاده می‌شود و با ترکیب رنگ‌های مختلف چهار فصل سال و هنر طراحان طلا، مدل‌های پیچیده، زیبا و منحصر به فردی طراحی و تولید می‌شود.
به طور کل این طرح‌های منجوق به سه دسته تقسیم می‌گردد: منجوق ژاپنی که به نام برند میوکی miyuki معروف است (که کالکشن طلا میوکی اورو الهام گرفته از آن است.)، منجوق چک که با برند پریسیوسا preciosa معروف هست و در نهایت منجوق های چینی هستند.

جهت مشاهده محصولات کالکشن میوکی، اینجا کلیک کنید.

دستبند طلا میوکی اورو

با استقبال و فراخوانی تکنیک‌های پیچیده در این هنر زیبا، شما را به دنیایی منحصر به فرد می کشانیم. دستبندهای نمادین میوکی توسط گالری طلا و جواهر اورو، خاص و گران‌بها، با ظرافتی مثال زدنی ساخته شده و ترکیب رنگ‌های آن گاهی با سرخی آتش شعله‌ور شده‌اند و گاهی با سبزی برگ درختان آرام و دل نشین، منجوق دوزی نفیسی که خلاقیت را با حساسیت آمیخته است.

دستبند طلا میوکی

دستبند میوکیگوشواره طلا میوکی اورو

گوشواره‌های میوکی بخش دیگری از کالکشن میوکی هستند که ترکیبی از طلا و مهره‌های رنگی و خاص، شکوه یک گوشواره را به حدی افزایش داده است که می‌تواند جذابیت هر زیورآلات دیگری را که در مقابل آن قرار دارد از بین ببرد.

گوشواره طلا میوکی

گوشواره میوکی

گردنبند طلا میوکی

تلاش سخت و نوآوری به وضوح در گردنبند زیبای میوکی مشاهده می‌شود. طلا ۱۸ عیار ناب ایرانی در کنار تعادل رنگ‌های مهره‌های منجوق بافی شده در این گردنبند ارزش آن را بسیار بالا می‌‌برد و حس منحصر به فرد بودن را در هر جمعی که باشد، به صاحب خود می‌بخشد.

گردنبند میوکیگردنبند طلا میوکی

خرید آنلاین طلا و جواهر

فروشگاه طلا و جواهر اورو برای خرید آنلاین طلا و  جواهرات مورد نظر شما طراحی شده است. اورو گالری مجموعه‌ای است که با در نظر گرفتن مدرن‌ترین  طراحی‌های دنیا و نیاز مخاطبین، محصولات خود را به صورت آنلاین و حضوری ارائه می‌دهد. شما می‌توانید برای خرید انواع طلا و جواهر به صورت آنلاین و حضوری به فروشگاه ما مراجعه نمائید. همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از طریق صفحه ارتباط با ما سوالات خود را بپرسید. کارشناسان اورو گالری در اولین فرصت پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.

برای دیدن تمامی محصولات اورو گالری اینجا کلیک کنید.

 

بیشتر بخوانید:انواع زنجیر طلا کلاسیک و مدرن

 

4 دیدگاه در “کالکشن میوکی اورو گالری، زیبا و منحصربه فرد

  1. حمیدی گفت:

    کالکشن طلا خیلی جالبیه که با میوکی درست شده، من خیلی خوشم اومد

  2. مریم گفت:

    طرح های زیبایی داره، شما اینستاگرام هم دارید یا فقط خرید آنلاین محصولاتتون از اینجا اتفاق میوفته؟ خداییش طلا های خاصیه

  3. سارا گفت:

    چه خوشگله این کالکشن طلا. من از پلاک های طلا خیلی خوشم اومد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *