انگشتر

نکات مهم خرید انگشتر طلا مناسب

خرید انگشتر طلا

نکات مهم خرید انگشتر طلا مناسب

انگشتر به عنوان یکی از زیورآلات ماندگار که تا وقتی در دستمان است حس خوبی به ما می‌دهد همواره مورد علاقه ایرانی‌ها بوده است. انتخاب و خرید انگشتر  طلا خودش نوعی هنر محسوب می‌شود. با توجه به اینکه معمولا مدت زیادی از یک انگشتر استفاده می‌کنیم دقت در انتخاب و خرید آن بسیار مهم است. به ویژه اگر قصد خرید انگشتر طلا داشته باشیم. قضیه وقتی جدی‌تر و حساس‌تر می‌شود که قرار باشد برای کسی انگشتر هدیه بگیریم.

تشخیص سلیقه عزیزمان در مورد انگشتر و همچنین سایر متناسب برای او از موارد مهمی است که کار انتخاب انگشتر را سخت‌تر می‌کند؛ به خصوص در مورد خرید انشگتر زنانه باید ظرافت و توجه بیشتری به خرج داد. برای انتخاب انگشتر مناسب که تا سال‌های سال حس خوبی در ما ایجاد کند و یا کسی را که به او هدیه می‌دهیم هیجان زده کند، انتخاب طرح مناسب و زیبا و ساخت با کیفیت بسیار مهم است. علاوه بر این چه بهتر که فروشگاهی که از آن خرید می‌کنیم با فروشندگان و کارشناسان با تجربه بتواند ما را راهنمایی کند.

خرید انگشتر طلا فروشگاه آنلاین اورو

اورو گالری با طرح‌های خاص و مینیمال و طراحی های منحصر به فرد برای سلایق مختلف محصولاتی خاطره انگیز را ارائه می‌هد. در کارهای اورو از طلای ۱۸ عیار استفاده می‌شود. همچنین شما می‌توانید در سایت ما انواع محصولات و ویژگی‌های آنها را مشاهده کنید و با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید. برای خرید انگشتر طلا مناسب باید موارد مختلفی را بدانید که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم:

انگشتر طلا جذاب

برای خرید انگشتر باید چه مواردی را در نظر بگیریم؟

انگشتر به دو مدل زنانه و مردانه تقسیم می شود. وقتی می‌خواهید انگشتر انتخاب کنید باید عوامل مختلفی مانند جنسیت و تیپ فرد ، جنس و نوع سنگ مورد استفاده در نگین انگشتر را در نظر بگیرید.  همچنین انگشتر باید با محیط و موقعیت مورد استفاده خود متناسب باشد. سایز انگشتر یکی از موارد بسیار مهم در انتخاب انگشتر است. اگر می خواهید برای خرید نهایی از این که انگشتر مناسب سایز انگشت خود را انتخاب کرده اید مطمئن شوید به این نکته دقت کنید که سایز انگشت در ساعت های مختلف در حال تغییر است  پس بهتر است انگشتر را در ساعت های مختلف دست کنید تا به خوبی از سایز انگشتر اطمینان خاطر داشته باشید.

حتما راحتی دست و انگشتان خود را موقع استفاده از انگشتر در نظر بگیرید. مثلا باید بدانید استفاده از برخی طرح های خاص مثل انگشتر های حجمی برای انجام کارهای روزانه مناسب نیست. دقت داشته باشید انگشتری که تمام طول روز در دستتان است ممکن است با سایر اجسام برخورد کند پس بهتر است چه در مورد رکاب و چه در مورد سنگ و نگین از انواع مقاوم آن استفاده کنید. همچنین ممکن است خرید انگشتر برای استفاده در مجالس و مراسمات ویژه‌ای صورت بگیرد که در آن صورت باید دقت بیشتری کرد. انگشتر مخصوص مناسبات و مجالس می تواند دارای سنگهای قیمتی خاص، خاتم کاری، قلم زنی، سیاه قلم باشد. همچنین برای مجالس می توان از انگشتر های روکش شده که جلا و درخشش مخصوص خود را دارند استفاده کرد.

چطور انگشتر مناسب دستمان انتخاب کنیم؟

مدل و رنگ انگشتر تا حد زیادی به سلیقه شما بستگی دارد که می‌توانید با مشاهده انواع انگشتر در کنار یکدیگر بهترین انتخاب را انجام دهید اما در مورد اندازه و تناسب انگشتر باید نکاتی را در نظر بگیرید. اگر به طور کلی دستان شما کوچک است انگشتری برای دستان کوچک مناسب است که ابعاد کلی آن کوچک باشد. برای زیباتر شدن دستهایتان انگشترهایی را انتخاب نمایید که سنگ های کوچک گرد، برش پرنسسی، بیضوی یا قلبی شکل داشته باشند. اما اگر اندازه دست شما بزرگ است انگشترهای درشت و پر جزئیات دستان شما را زیباتر می‌کند.

خرید انگشتر مناسب برای انگشت‌های باریک و پهن

اگر انگشت بلند و باریک دارید انگشترهایی که سنگ گرد و تراش پرنسسی دارند به انگشتان شما جلوه خاصی می بخشند و برای این انگشتان، حلقه های پهن‌تر می توانند مکمل خوبی باشند. برای انگشت های کوتاه انگشتری که بتواند به کشیده تر شدن ظاهر انگشت ها کمک نماید انتخاب بهتری است. پس می‌توانید از انگشترهایی که سنگ های تخم مرغی، بیضوی و گلابی شکل دارند استفاده کنید.

سنگ‌های زمردیِ مستطیل شکل که بیش از حد بزرگ نباشند. حلقه های باریک و نازک با پهنای کم، نگین های کشیده و دو انگشتر در یک انگشت نیز سبب می شود انگشتان بلند تر دیده شود. همچنین برای اینکه انگشت های قلمی پهن تر به نظر برسند باید انگشترهایی را انتخاب نمایند که سنگ های کوچک داشته باشند و از حلقه های قطور استفاده نمایید. اگر دارای انگشت پهن هستید انگشترهایی که نگین آنها پهن و بزرگِ بیضوی، تخم مرغی، مستطیلی یا زمردی باشد. و یا مدل های خوشه ای و سنگ های گرد که در شبکه های بزرگ تر به کار برده شده اند برای شما مناسب است. نگین های مثلثی و نامتقارن انگشتها را نازک تر و کوچکتر نشان می‌دهد.

سخن آخر

پیشنهاد ما این است برای انتخاب و خرید انگشتر طلا جذاب، به ویترین متنوعِ گالری طلای اورو سر بزنید و محصول خود را سفارش دهید. اگر انگشتر مورد علاقه خود را پیدا نکردید، از طریق صفحه تماس با ما، آن را سفارش دهید تا در سریع‌ترین زمان، برای شما ارسال کنیم.

شما می توانید جهت مطالعه مقاله ( ویژگی‌های یک دستبند طلای مردانه ) اینجا را کلیک نمائید.

فروشگاه آنلاین طلا و جواهر اورو

3 دیدگاه در “نکات مهم خرید انگشتر طلا مناسب

  1. سارا گفت:

    واقعا مطلبتون برای خرید انگشتر خیلی کاربردی بود. مرسی

  2. فاطمه گفت:

    خرید آنلاین انگشتر طلا واقعا سخته…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *