طلا و جواهر

راهنمای خرید اینترنتی طلا

خرید اینترنتی طلا

راهنمای خرید اینترنتی طلا

در گذشته خرید طلا و جواهر برای همه ما سخت بود. با اینکه طلا غیر از جایگاه تزئینی به عنوان یک سرمایه گذاری عالی به حساب می آمد، اما خرید این محصول به دلیل کمبود اطلاعات در زمان خرید مشکلاتی را ایجاد میکرد. در آن زمان خبری از راهنمای خرید اینترنتی طلا و این مسائل نبود…

برای این که محصولی که تهیه می‌کنیم علاوه بر ارزشمند بودن، مورد پسندمان نیز باشد،‌ باید ترافیک و شلوغی را تحمل می‌کردیم و از این مغازه به آن مغازه می‌رفتیم. تازه اگر در انتها مورد مناسبی پیدا می‌کردیم، استرس حمل طلا تا خانه ما را از پا می‌انداخت!

به مرور زمان با گسترش اینترنت، بسیاری از کسب و کارها از سبک سنتی فروش و بازاریابی محصول فاصله گرفتند و فروش اینترنتی را تجربه کرده و در اختیار مشتریان قرار دادند. خصوصا در دوران کرونایی که تمام دنیا را به سمت فضای مجازی و اینترنت بیشتر برد تا برای حفظ سلامت، خدمات خود را اینترنتی کنند.

خرید اینترنتی طلا

سفارشی سازی اینترنتی طلا

طلا فروشان هم از این قاعده مستثنی نیستند و امروزه شاهد طیف وسیعی از فروشگاه‌های اینترنتی طلا هستیم که علاوه بر محصولات تماما طلا، محصولاتی از جنس طلا با ترکیب سنگ‌های طبیعی متنوع،‌ چرم یا متریال گوناگون دیگر نیز به فروش می‌رسانند. حتی بعضی از این آنلاین شاپ‌ها، مثل اورو غیر از محصولات متنوعی که  دارد، به صورت سفارشی هر آنچه در ذهن شما هست را با کمک مشاورین و طراحان طلا و جواهر به مرحله ساخت می رساند.

راهنمای خرید اینترنتی طلا به شما می‌گوید که شاید این نحوه‌ی خرید از خرید حضوری و مستقیم طلا خیلی راحت‌تر باشد، ولی به این راحتی‌ها هم نیست و یک سری نکات وجود دارد که قبل از اقدام به این کار،‌ باید رعایت شوند. در این مقاله در ابتدا به مزیت‌های خرید اینترنتی طلا اشاره می‌کنیم و سپس نکات مهم را برایتان توضیح می‌دهیم.

مزیت‌های خرید اینترنتی طلا

راهنمای خرید اینترنتی طلا به شما می‌گوید که خوبی خرید آنلاین این است که هر کجا باشیم و در هر زمانی که اراده کنیم، می‌توانیم خریدمان را انجام دهیم. لازم نیست آماده شویم و لباس بپوشیم و برویم بیرون تا چندین مغازه مختلف را ببینیم. در هر ساعتی از شبانه روز که بخواهیم،‌ می‌توانیم خرید خود را انجام دهیم و آن را به هر آدرسی در سراسر کشور ارسال کنیم.

می‌توانیم تعداد زیادی از فروشگاه‌ها را از نظر تنوع محصولات و قیمت، به طور هم زمان با یک دیگر مقایسه کنیم.

در فروشگاه‌های اینترنتی چون خبری از یک سری هزینه‌های جانبی مثل حقوق فروشنده و اجاره مغازه نیست،‌ گاهی اوقات قیمت محصولات پایین‌تر از آن چیزی می‌شود که قبلا در فروش حضوری برآورد می‌شده است که خب این به نفع هر خریداری است.

صرفه جویی در زمان! با خرید آنلاین چون زمانی برای رفت و آمد و غیره مصرف نمی‌شود، حداقل چند ساعتی در زمان صرفه جویی می‌کنیم که مطمئنا می‌توانیم به روش‌های بهتری نسبت به در ترافیک ماندن، از آن استفاده کنیم.

زیاد اتفاق می‌افتد که دزدان جلوی مغازه‌های طلا فروشی کمین کنند تا کیف کسانی که دست پر از مغازه بیرون می‌آیند را بقاپند! حمل طلا در سطح شهر کار بسیار خطرناکی است. فروشگاه‌های اینترنتی طلا از استرس ما کم کرده‌اند و محصولات را با مطمئن‌ترین شیوه و بدون این که کوچک‌ترین شکی ایجاد کند، به دست ما می‌رسانند.

خرید آنلاین طلا

تخفیف ویژه خرید اینترنتی

اکثر این فروشگاه‌ها همیشه کد تخفیفی دارند تا اعتماد اولین مشتری‌ها را کسب یا از مشتریان قدیمی قدردانی کنند. به همین خاطر، امکان آن زیاد است که محصول خود را با قیمتی کمتر از آن چه که انتظار دارید تهیه کنید.

امکان تعویض و عودت کالا معمولا در خرید غیر حضوری طلا نسبت به روش حضوری آن،‌ راحت‌تر است. این یکی از نکات مهم در مقاله راهنمای خرید اینترنتی طلا ست.

تحویل محصول در این روش معمولا خیلی سریع‌تر از روش سنتی آن است چرا که خیلی از فروشگاه‌ها تا حتی چند ساعت بعد،‌ مرسوله را تحویل می‌دهند. مثل اورو گالری که هر جای ایران باشید، کالای شما نهایتا بعد از ۴ روز کاری به دست شما می رسد.

در سایت‌های فروش اینترنتی ،‌ همه‌ی موارد از جمله قیمت، چندین بار چک شده و به صورت اتوماتیک انجام می‌شود و شما می‌توانید مطمئن باشید که دچار اشتباه محاسبه‌ای فروشنده به دلیل شلوغی مغازه و … نمی‌شوید.

تعداد زیادی از فروشگاه‌ها، بسته بندی مناسب برای هدیه دادن هم دارند که خرید شما را کادو پیچ شده تحویل می‌دهند و دیگر شما لازم نیست برای بسته بندی هدیه‌تان وقت و هزینه صرف کنید.

نکاتی که باید هنگام خرید اینترنتی طلا به آن ها توجه کنیم!

تا همین چند سال پیش برای خرید طلا باید به مغازه‌های طلا فروشی می‌رفتیم و فکرش را هم نمی‌کردیم که یک روزی از داخل خانه و با گوشی موبایل خریدمان را انجام بدهیم.

خب این اتفاق به طبع خیلی کار ما را راحت‌تر می‌کند ولی چون طلا، کالای گران بهایی است،‌ در هنگام خرید آن باید به یک سری مسائل، دقت بیشتری داشته باشیم تا مشکلی پیش نیاید. در ادامه چند مورد از این نکات را برایتان توضیح می‌دهیم تا شاید بتوانیم کمکی کنیم در جهت خرید بهتر و مطمئن‌تر شما.

خرید اینترنتی طلا

قبل از خرید آنلاین طلا و جواهر…

اولین و مهم‌ترین نکته، اطمینان حاصل کردن از اصالت فروشگاه،‌ امنیت و کیفیت محصولات آن است که روش‌های مختلفی برای آن وجود دارد. به طور مثال معرفی یکی از آشنایان؛ اگر یکی از دوستانتان از فروشگاهی خرید کرده باشد،‌ شما با دیدن آن محصول، می‌توانید از کیفیت و امنیت مطمئن شوید. راه‌های دیگری هم وجود دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

جهت مطالعه :روش های تعیین اجرت ساخت طلا اینجا کلیک کنید.

آدرس و شماره تلفن فروشگاه را چک کنید تا مطمئن شوید این فروشگاه واقعا وجود داشته باشد!

قوانین، مخصوصا شرایط گارانتی، تعویض و عودت کالا را مطالعه کنید. چون گاهی اوقات ممکن است به علت نور یا مسائل دیگر در هنگام عکاسی، تصویر با محصول مطابقت صد در صد نداشته باشد، ابعاد آن برای شما مناسب نباشد یا کیفیت کالا مورد انتظار شما نباشد؛ در این صورت مجبور به تعویض یا مرجوع آن هستید که این موضوع، ایجاب می‌کند قوانین را بدانید.

دقت کنید که درگاه پرداختی که فروشگاه اینترنتی مورد نظر از آن استفاده می‌کند، قانونی و معتبر باشد.

 

هنگام خرید طلا و جواهر…

در هنگام خرید، همه‌ی عکس‌های محصول مورد نظر را چک کرده و با هم مقایسه کنید تا مطمئن شوید همان کالایی را که در عکس می‌بینید تحویل خواهید گرفت!

به جدول ابعاد دقت کنید و سایزی را انتخاب کنید که برای شما مناسب باشد تا بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید.

عیار طلا را چک کنید. در ایران معمولا از طلای ۱۸ عیار استفاده می‌شود اما باز شما از این موضوع اطمینان حاصل کنید. برای آن که اطلاعات بیشتری از عیار و خلوص طلا داشته باشید، می‌توانید به مقاله عیار طلا چیست در وبلاگ اورو سر بزنید.

قبل از تایید پرداخت، همه مراحل انتخاب محصول، آدرس و … را یک بار دیگر چک کنید تا مشکلی به وجود نیاید.

 

بعد از خرید

فاکتور را با دقت چک کنید. اگر در آینده قصد فروش محصول را داشته باشد،‌ به فاکتور نیاز دارید. همه‌ی گزینه‌ها از جمله قیمت طلا و نحوه‌ی محاسبه آن، عیار طلا و وزن طلا را بررسی کنید. فاکتور را همیشه پیش خود نگه دارید. بعضی از فروشگاه‌های اینترنتی ممکن است آن را به صورت ایمیل برایتان بفرستند. یادتان باشد که بلافاصله بعد از پرداخت، فاکتور را پرینت بگیرید.

مطالعه بیشتر: اطلاعات فاکتور طلا چیست؟

اگر تجربه‌ی خرید خوبی داشتید، حتما آن فروشگاه را به دوستان و آشنایانتان هم معرفی کنید تا آن‌ها هم با خیال راحت ‌تری خرید خود را انجام دهند و اگر نظر، پیشنهاد یا انتقادی داشتید،‌ با پشتیبانی آن فروشگاه در میان بگذارید تا بتوانند با کیفیت بیشتری خدمات خود را ارائه بدهند و مشتریان بعدی هم احساس بهتری از خرید خود داشته باشند.

 

پیشنهاد فروشگاه اینترنتی طلا

در سالی که گذشت، فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر اورو با خدمات و ویژگی‌های خود به یکی از ایمن ترین فروشگاه‌های اینترنتی طلا تبدیل شد. اورو گالری محصولاتی با بالاترین کیفیت را به مشتریان خود عرضه می کند. این مجموعه تمام تلاش خود را برای ایجاد حس امنیت و آرامش انجام داده تا جایگاهی قابل اعتماد در بین مشتریان بدست آورد. پیشنهاد می کنیم حتما از محثولات و کالکشن های طلا و جواهر جذاب این مجموعه دیدن کنید.

 

ممنون که با راهنمای خرید اینترنتی طلا همراه بودید.

منبع: کارتیه

شما چه نکته‌ی دیگری در رابطه با خرید اینترنتی طلا می‌دانید؟!

در کامنت حتما برایمان نظر خود را یادداشت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *