طلا و جواهر

در تابستان چه رنگ لباسی بپوشیم؟

رنگ لباس تابستان

یکی از فاکتورهای مهم برای داشتن یک استایل تابستانی شیک و منحصربه‌فرد، ست کردن طلا و لباس در استایل است. البته نباید در استفاده از اکسسوری‌ها افراط کرد؛ اما درعین‌حال می‌توانید از اکسسوری‌هایی چون عینک‌های آفتابی، دستبند، جواهرات، ساعت مچی ظریف و… برای زیباتر نشان دادن استایل تابستانی خود استفاده نمایید. سفید، زرد، نارنجی، سبز، آبی، صورتی و دیگر طیف رنگ‌های روشن، بهترین رنگ لباس تابستان هستند که به دلیل عدم جذب نور خورشید، باعث خنکی شما در گرمای تابستان خواهند شد. در کل می‌توانید در تابستان با انواع استایل‌های کژوال، اسپرت، وینتیج و مینیمال با ست دستبند یا جواهراتی، ظاهر زیبایی داشته باشید.

بهترین استایل تابستان برای خانم ها و آقایان

بهترین استایل تابستان

از بهترین استایل‌های تابستانی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. استایل اسپرت: استایل اسپرت برای سنین نوجوانی و جوانی بهترین انتخاب است که در این نوع استایل اغلب از لباس‌های اسپرت و سبک ورزشی استفاده می‌شود. استایل اسپرت بهترین انتخاب برای پیاده‌روی در فصل تابستان است که راحتی بالایی دارد و می‌توانید برای آن از مجموع لباس‌های منعطف و تنفس‌پذیر استفاده کنید. برای این استایل، استفاده از کفش کتانی پیشنهاد می‌شود.
  2. استایل تابستانی تینیجری دخترانه نوجوان: دختران نوجوان در فصل تابستان می‌توانند از لباس‌های راحت و کژوال برای تکمیل استایل خود استفاده کنند. برای انتخاب رنگ لباس تابستان و لباس مدل کژوال به دنبال آیتم‌های مد روز و ترند باشید. برای استایل تینیجری می‌توانید از ترکیب البسه‌هایی در سبک‌های مختلف با رنگ‌های ست یا مکمل استفاده کنید.
  3. استایل تابستانی زنانه مونوکروم: با گذر زمان و افزایش سن هم می‌توانید استایل زیبایی برای فصول گرم داشته باشید. در استایل مونوکروم می‌توان با به‌کارگیری رنگ‌هایی با تناژ متناسب، استایل تابستانی منحصربه‌فردی داشت.
  4. استایل وینتیج: این استایل ترکیبی از البسه‌های مدل قدیمی یا ترند است که بیشتر برای سنین بالا مناسب خواهد بود. در این استایل برای شیک نشان دادن خود می‌توانید از جواهرات اصیل و قدیمی استفاده کنید.
  5. استایل کلاسیک و مینیمال: این استایل ترکیبی از لباس‌های ساده، اما شیک و به دور از شلوغی خواهد بود. برای استایل مینیمال باید از لباس‌هایی چون مانتوهای خنک و کوتاه، شلوارهای گشاد و کفش راحت چون صندل استفاده کنید. استایل مینیمال و کلاسیک برای آقایان نیز بهترین انتخاب است.

لباس‌هایی با طرح‌های ساده و گل‌دار، لباس‌های شفاف از جنس حریر یا حالت پف‌دار، شلوارهای پارچه‌ای گشاد یا جین و حتی فاق‌بلند، دامن‌های پلیسه‌دار و کوتاه یا بلند از مجموع لباس‌های تابستانی ترند در سال ۲۰۲۴ و رنگ‌های سفید، نارنجی، سبز و آبی بهترین رنگ لباس تابستان هستند.

ست کردن انواع دستبند زنانه و مردانه با لباس های رنگی

ست کردن انواع دستبند

رنگ از مهم‌ترین جنبه‌های لباس برای ست کردن لباس تابستان با جواهرات مختلف است. ایجاد هماهنگی میان جواهرات و لباس‌های تابستانی باعث دوچندان شدن زیبایی ظاهری استایل شما خواهد شد. برای ست کردن جواهرات با لباس تابستانی خود باید به برخی اصول پایبند باشید که این اصول به شرح زیر هستند:

  • رنگ جواهرات: رنگ‌های اصلی در سه نوع قرمز، زرد و آبی دسته‌بندی می‌شوند. اگر این رنگ‌ها در استایل شما موجود بود، از جواهراتی با همان رنگ لباس تابستان استفاده کنید. همچنین می‌توانید از رنگ‌های ثانویه چون سبز به‌جای زرد و آبی، بنفش به‌جای قرمز و آبی و نارنجی به‌جای قرمز و زرد استفاده کنید.
  • رنگ پوست: شما باید جواهراتی را برای استایل خود انتخاب کنید که با رنگ پوست شما مطابقت داشته باشند. اگر جواهر مطابق با رنگ پوست خود را استفاده کنید، ته‌رنگ چهره و استایل تابستانی شما بسیار برجسته و منحصربه‌فرد دیده می‌شود. رنگ‌های آبی در جواهراتی چون دست‌بند و گردن‌بند برای پوست‌های رنگ سرد مناسب هستند. پوست‌های گرم بهتر است از طلا و جواهرات با ست رنگی زرد و سبز استفاده کنند. پلاتین و طلای سفید بهترین انتخاب برای پوست سرد و رزگلد و طلای زرد بهترین انتخاب برای رنگ لباس تابستان گرم و روشن است. همچنین جواهراتی مثل امرالد، زیرکونیوم، تانزانیت، آکوامارین و آماتیس برای پوست روشن و سنگ‌های قیمتی سیترون، گارنت، یاقوت، پریدون و الماس زرد برای پوست تیره پیشنهاد می‌شوند.

برای مشاهده دستبند طلا مدل تابستان اینجا کلیک کنید

استایل مردانه تابستان

از چه جواهراتی می توان برای استایل تابستان آقا یا خانم استفاده کرد؟

برای استایل‌های تابستانی مردانه و زنانه استفاده از جواهرات مختلف چون یاقوت کبود، زمرد، یاقوت سرخ، سیترین، آمتیست و دیگر سنگ‌های قیمتی پیشنهاد می‌شود. استفاده از جواهراتی چون جواهر عقیق، طلاهای سفید یا زرد، سنگ پریدوت سبز یا توپاژ آبی، الماس و… برای استایل‌های تابستانی و بهار متناسب با رنگ لباس تابستان می‌تواند سبب افزایش زیبایی ظاهری شما شود.

سخن پایانی

داشتن یک استایل تابستانی جذاب می‌تواند روحیه شما را شادتر کند و استفاده از طلا و جواهرات می‌تواند باعث درخشش استایل‌تان در تابستان شود. برخی جواهرات به دلیل داشتن ظاهری منحصربه‌فرد نیازی به ست کردن ندارند و شما می‌توانید آن‌ها را برای انواع لباس‌های تیره و رنگی در تابستان ست کنید. در فروشگاه طلا و جواهر اورو می‌توانید تنوع گسترده‌ای از انواع جواهرات برای خانم‌ها و آقایان را مشاهده کرده و اکسسوری و جواهراتی متناسب با رنگ لباس تابستان خود را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *