انگشتر, دستبند, طلا و جواهر, گردنبند, گوشواره

خرید طلا کمتر از یک گرم!

طلا کمتر از یک گرم

برای خرید طلا کمتر از یک گرم، باید چه کار کنیم؟

قیمت هر گرم طلا، لحظه به لحظه رو به افزایش است و متاسفانه قدرت خرید یک طلا که وزن بالایی داشته باشد، از خیلی‌ها گرفته شده. شاید در گذشته برای کادو دادن به عزیزان، از طلا استفاده می‌کردند. مثلا برای او یک انگشتر، یک گردنبند زیبا و یا دستبند و گوشواره طلا خریداری می‌شد. اما الان این نوع از کادو دادن کم تر شده است… چرا که طلا هر روز گران‌تر می‌شود و آن سقف خرید طلای کادویی خیلی پایین‌تر از قیمت طلایی است که می‌پسندید. خرید آنلاین طلا کمتر از یک گرم راه حل مناسبی است.

برای رفع تمام این مشکلات و همچنین بالاتر رفتن قدرت خرید شمایی که قصد خرید آنلاین طلا ارزان دارید و یا می‌خواهید به کسی یک کادو درخشان دهید که قیمت خوبی هم داشته باشد؛ خرید آنلاین طلا کمتر از یک گرم را پیشنهاد می‌کنیم! شاید تا به الآن نمی‌دانستید که زیورآلات طلا هم وزنی کمتر از یک گرم دارند؛ باید بگوییم بله…، فروشگاه طلا و جواهر اورو که یک مجموعه ساخت طلای دست ساز است، برای هر نوع سلیقه‌ای طلا می‌سازد. حال بین این طلاها، چندین مدل طلا زیر یک گرم یا تنها فقط یک گرم ساخته است که شما خیلی راحت بتوانید خرید کنید و یا به عزیزان هدیه دهید. برای ساخت سفارشی هدیه‌ای منحصر به فرد می‌توانید با کارشناسان اورو ارتباط بگیرید.

طلا کمتر از یک گرم

  • سوت طلا چیست؟
  • اندازه گیری سوت طلا
  • راهنمای خرید طلا زیر یک گرم
  • انگشترهای طلا زیر یک گرم
  • دستبندهای طلا زیر یک گرم
  • آویز و گردنبند و گوشواره طلا زیر یک گرم
  • از کجا بخریم؟!

سوت طلا چیست؟!

قبل از این که به معرفی طلاهای زیر یک گرم بپردازیم؛ ابتدا باید با اصطلاح تخصصی بین طلاسازها و طلافروشی‌ها آشنا شویم. حتما شما هم واژه “سوت طلا” را از طرف طلاسازها و طلافروشی‌ها شنیده‌اید؛ «سوت طلا» واحد اندازه گیری فلز طلا کمتر از یک گرم است. به عبارتی همان میلی گرم است که خارج از بازار طلا و جواهر برای اندازه گیری بسیاری از چیزها استفاده می‌شود ولی در بازار طلا و جواهر، به جای واحد میلی گرم از سوت طلا استفاده می‌شود. برای مثال، ۴۰۰ میلی گرم طلا در بازار طلا و جواهر ۴۰۰ سوت نامیده می‌شود. پس بهتر است شما هم این نام ویژه را بدانید و حین خرید از واژه سوت، به جای میلی گرم استفاده کنید…! در خصوص دریافت مشاوره رایگان خرید آنلاین طلا می‌توانید با متخصصین اورو تماس بگیرید.

مطالعه بیشتر : روش های تعیین اجرت ساخت طلا

اندازه گیری سوت طلا چگونه است؟

همانند اندازه گیری هر گرم طلا، سوت طلا هم روی ترازوهای دقیق طلافروشی‌ها و گالری‌های مختلف اندازه گیری می‌شود و می‌توان آن را حساب کرد. فقط باید در نظر داشته باشید که رقم بعد از اعشار وزن طلایتان را باید با یک سفر جلوی آن در نظر بگیرید. یعنی اگر شما آویزی را انتخاب کردید و طلافروش به شما گفت وزن این آویز، ۲.۱۴ است، باید بخوانید ۲ گرم و ۱۴۰ سوت!

خرید انواع طلا کمتر از یک گرم!

اگر قصد خرید طلا با وزن کمتر از یک گرم را دارید و نمی‌دانید چه گزینه‌هایی را برای انتخاب دارید، باید به شما بگوییم؛ انگشترهای طلا، دستبندهایی که با سنگ و یا پارچه ترکیب شده‌اند، گوشواره‌های ظریف و آویزهای مینیمال همه و همه با وزن زیر یک گرم یافت می‌شوند و شما می‌توانید خیلی راحت خرید کنید. کالکشن‌های زیبا و منحصر به فرد فروشگاه طلا اورو نیز می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. در کالکشن طلا اسلیمی و میوکی، انواع گردنبند، دستبند طلا و پابند طلا را در گرم های کم برای شما طراحی کردیم. این مجموعه ویژه هدیه دادن طلا با بسته بندی خاص و منحصر به فرد ساخته شده است.

خرید طلا کمتر از یک گرم

انگشترهای طلا کمتر از یک گرم

تعدادی از انگشترهایی که در بازار طلا و جواهر ساخته می‌شوند؛ وزن کمتر از یک گرم دارند؛ ولی بدانید که این انگشترها اصلاً زشت نیستند و اتفاقاً بسیار هم ظریف هستند و در دست جلوه‌ای بسیار زیبا دارند.

فروشگاه خرید آنلاین طلا و جواهر اورو، چندین مدل انگشتر با وزن حدود یک گرم یا کمتر دارد. این انگشترها برای خرید بسیار مناسب هستند و اگر قصد کادو دادن به کسی را دارید، این انگشترها را خریداری کنید. اورو گالری هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری پذیرای انتخاب خاص شماست.

دستبندهای طلا کمتر از یک گرم

یک سری دستبندها وجود دارند، که از ترکیب طلا با سنگ و یا نخ و پارچه هستند؛ این دستبندها بسیار ظریف و اسپورت بوده و چون ترکیب طلا با مهره‌های سنگی و… است، قیمت بسیار مناسبی دارند و برای خواسته شما گزینه‌ای طلایی خواهند بود!

آویز و گردنبند و گوشواره طلا کمتر از یک گرم

باید بگوییم گردنبند و گوشواره‎های زیر یک گرم طلا هم وجود دارند که بسیار ظریف بوده و برای کادو دادن بسیار مناسب خواهند بود.

طلا کمتر از یک گرم را از کجا بخریم؟

فروشگاه طلا و جواهر ارو با ساخت چندین مدل طلا زیر یک گرم آماده انتخاب تمام کسانی است که به دنبال ظرافت و ارزان بودن هستند! همچنین برای دسترسی بسیار آسان به انواع طلاهای کمتر از یک گرم، می‌توانید وارد سایت فروشگاه طلا و جواهر اورو شوید و در قسمت فیلتر، مرتب بر اساس ارزانترین را انتخاب کنید تا انواع طلا ارزان را بسیار راحت پیدا کنید و خرید کنید.

خرید پابند طلا کمتر از یک گرم

در پایان…

خرید طلا همیشه لذت بخش بوده است و کادو دادن و کادو گرفتن طلا هم لذت خاصی دارد؛ حال این روزها به دلیل گرانی طلا، خرید طلا زیر یک گرم گزینه مناسبی برای لذت بردن از این فلز ارزشمند و ماندگار است.

مجموعه طلا و جواهر اورو، امیدوار است که مطالب مطرح شده در این مقاله برای شما مفید بوده باشد و پاسخ سوالات خود را گرفته باشید. امیدواریم بهترین و درخشان ترین انتخاب را داشته باشید. در پایان پیشنهاد می‌کنیم کالکشن‌های طلا متفاوت و خاص اورو را تماشا کنید. ما پذیرای نظرات شما برای بهتر شدن هستیم.

6 دیدگاه در “خرید طلا کمتر از یک گرم!

  1. فاطمه گفت:

    خیلی هم عالی، کالکشن های طلای قشنگی دارین و برای هدیه دادن قیمتاش مناسبه، خرید آنلاین طلا کمتر از یک گرم واقعا راحت شده

  2. کیانا گفت:

    فروشگاه شما برای خرید آنلاین طلا زیر یک گرم خیلی مناسبه واقعا ممنون

  3. آلاله گفت:

    جالب بود ممنون. برای خرید کادو تولد طرح های طلا اسلیمی رو خوشم اومد من…

  4. زهره گفت:

    خرید آنلاین طلا خیلی سخته چه کم و چه زیادش

  5. شیدا گفت:

    خیلی مقاله خوبی بود واقعا شما به خرید راحت تر طلا کمک می‌کنید. من خیلی راضی ام از خرید آنلاین طلای اورو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *