برند های مطرح طلا و جواهر, دستبند

خرید طلا برند کارتیه به صورت آنلاین

خرید طلا برند کارتیه به صورت آنلاین

محصولات کارتیه در بازار طلا و جواهرات از پرفروش ترین و جذابترین محصولات است. کارتیه جزو خاص ترین محصولات فروشگاه آنلاین طلا اورو نیز هست. بسیاری مشتریانی که به صورت سفارشی با گالری طلا اورو ارتباط می گیرند، به دنبال خرید طلا برند کارتیه هستند.

طلا و جواهرات برند کارتیه همیشه سبک خاصی را دنبال می‌کند. این جواهرات شامل گروه سنی خاص و جنسیت نمیشه و اسپرت طراحی شده است. طلا برند کارتیه در کنار سبک خاصی که دارد قیمت خیلی مناسبی نیز دارد.

فروشگاه آنلاین طلا اورو تمامی محصولات از جمله گردنبند، گوشواره، انگشتر طلا کارتیه و دستبند کارتیه را به صورت سفارشی تهیه می کند. این محصولات چه تکی ، چه ست و نیم ست طرفداران خود را دارد و جزو پرفروش ترین های گالری طلا اورو هستند. خیلی از مشتریانی که دنبال خرید آنلاین طلا و جواهر هستند، حتما سراغ این برند و محصولاتش را می گیرند.

بخوانید: همه چیز درباره برند طلا و جواهر کارتیه Cartier

در ادامه به بررسی چند محصول برند کارتیه می پردازیم:

انواع دستبند طلا کارتیه دخترانه

دستبند طلا کارتیه طرح میخی یکی از محصولات جذاب و پرفروش امسال است که از طلای ۱۸ عیار در سه رنگ با نمای براق ساخته شده است.

این مدل دارای ۳ رنگ طلا زرد، طلا سفید و طلا رزگلد است. در طراحی این محصولی نگینی بکار نرفته است ولی درصورت سفارش این نوع دستبند طلا، امکان اضافه کردن نگین هست. حتی می توان از سنگ های گران قیمت و الماس نیز در این نوع دستبند استفاده نمود. عموما در خرید آنلاین طلا و سفارش طلا برند کارتیه، مشتریان تمامی اجزا مورد نظر را می نویسند یا با کارشناس گالری طلا در میان می گذارند.

جهت مشاهده دستبندها یا سفارشی سازی اینجا کلیک کنید.

 تنوع محصولات و سبک جذاب این برند در طراحی طلا و جواهر باعث شده که برند کارتیه در ذهن علاقه مندان طلا و جواهر ایرانی به عنوان طلای کارتیه شناخته شود. استایل طراحی در این نوع از طلا به گونه ای است که بیشتر تمایل به استفاده از مدل های هندسی در آن برجسته تر است.

خرید طلا برند کارتیه / دستبند طلا زنانه

تصویر بالا یک دستبند طلا زنانه برند کارتیه است. در این دستبند از اشکال هندسی و حلقوی جهت جلوه بیشتر استفاده شده است. این کار زیبایی و درخشش خاصی را به این نوع دستبند داده است.

این برند فرانسوی در زمینه هایی مثل ساخت عطر و ادکلن، جواهرات، طلا، ساعت، عینک های آفتابی انواع دستبندهای مردانه و زنانه و انگشتر و سایر اقلام تزیینی فعالیت دارد. این گستردگی شرکت باعث بروز طرح ها و ایده های نابی شده است. طراحان برند کارتیه همیشه با طرح های طلا و جواهر خاص، در کل دنیا می درخشند.

دلیل خرید طلا برند کارتیه

بنابراین حالا متوجه شدید که وجه تسمیه طلای برند کارتیر چیست.  هر وقت که نام این نوع از طلا از سوی فروشندگان طلا و جواهر به گوشتان می رسد متوجه میشوید که قرار است فروشنده چه طرحی را از ویترین خود در مقابل شما به نمایش درآورد. در تصویر زیر نمونه ای از طلا برند کارتیه را مشاهده می نمایید.

این تصاویر نمونه هایی از دستبند طلا زنانه برند کارتیه که در آن از اشکال هندسی و حلقوی جهت زیبایی بیشتر استفاده شده است که جلوه خاصی را به این نوع دستبند داده است.

یک نمونه ای از یک دستبند طلا زنجیری برند کارتیه است. در این مدل از اشکال هندسی و حلقوی جهت جذابیت بیشتر استفاده شده است. این ایده جلوه خاصی را به این نوع دستبند داده است. ولی نکته منفی این طرح، وزن بالای محصول است. در دنیای امروز مشتریان بیشتر به دنبال طلا با وزن کم هستند. البته مینیمال بودن طرح نیز در خرید آنلاین طلا بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

 

مدل های دستبند طلا مردانه برند کارتیه

تصویر بالا از دستبند طلا مردانه برند کارتیه نمونه از چندین هزار نمونه از دستبند های کارتیه است. دستبند کارتیه مردانه دارای طراحی منحصر به فرد و مناسب سلیقه اکثر مردان و جوانان است. دستبند طلا مردانه برند کارتیه که در عکس فوق نمونه ای از آن را مشاهده می کنید؛ دارای طراحی زیبا است که در تمامی انواع مدل های آن از طرح و سبک خاصی پیروی شده است.

این دستبند طلا مردانه مناسب برای خیلی از استایل ها می باشد. مدل چند حلقه‌ای آن مناسب برای پوشش های اسپرت است. نوع تک این محصول نیز بسیار شیک برای پوشش های رسمی است. اکثر خرید آنلاین دستبند طلا این برند برای جوان  های سنین ۱۸ تا ۳۵ سال است.

جهت مشاهده این محصول یا سفارشی سازی اینجا کلیک کنید.

ویژگی های دستبند طلا مردانه کارتیه

ظرافت خاص و وزن کم این محصولات برای آقایان ویژگی اصلی دستبندهای طلا مردانه کارتیه است. این ویژگی باعث تعجب بسیاری از کاربران می شود. عموما در خرید آنلاین طلا یا حتی خرید حضوری طلا و جواهر محصولات مردان سنگین تر هستند. اما در این برند لذوما این طور نیست.  دستبند طلا مردانه برند کارتیه یکی از لاکچری و پر فروش ترین انواع دستبندهای طلا مردانه است که غالباً آن را در دست اکثر مردان و جوانان مشاهده نموده اید.

البته طرح های مشابه دستبند کارتیه مردانه در بازار فراوان است.

خرید طلا برند کارتیه

شما می توانید برای مشاهده محصولات این برند در دسته دستنبد طلا بروید. فروشگاه آنلاین طلا و جواهر اورو آماده سفارشی سازی طلا و جواهر شما می باشد.

دستبند های کارتیه اسپرت

بسیاری از مخاطب ها در خرید طلا به دنبال طرح های اسپرت هستند. دستبند های کارتیه یکی از مناسب ترین گزینه ها برای استایل اسپرت هستند و میتوانید با پوشش خود ست نمائید.

دستبند کارتیه دخترانه و زنانه متشکل از طلای ۱۸ عیار است که در همه حال مورد پسند و علاقه مخاطبین و علاقه مندان آن قرار داشته است. ظرافت و زیبایی و در عین حال سادگی این نوع دستبند های دخترانه سبب شده است تا هر کس به راحتی بتواند آن را با بقیه گزینه های خود ست نموده و از آن لذت ببرد. حتی در پوشش های اسپرت نیز می توانید از این طرح ها به خوبی استفاده کنید.

 دستبندهای کارتیه اسپرت دخترانه

دستبندهای کارتیه اسپرت دخترانه به انواع مختلف دستبند کارتی طلا، دستبند کارتیه زنجیری، دستبند کارتیه دوریس ، دستبند کارتیر لاو و دستبند کارتیه النگویی تقسیم می شوند.

هر کدام از دستبند های مذکور دارای کاربردهای متفاوت است اما آنچه معمولاً جهت استفاده دختربچه ها مورد استفاده و کاربرد قرار میگیرد دستبند کارتیه النگویی است. چون این نوع دستبند در عین سادگی و زیبایی بسیار راحت و جمع و جور است و به راحتی می توان از آن استفاده نمود. پوشش خاصی هم نیاز ندارد و چه در مهمانی های رسمی و چه غیر رسمی کاربرد دارد.

 

 

 

برخلاف دستبند کارتیه زنجیری، دستبند کارتیه النگویی بسیار راحت و آسان در دست قرار می گیرد. سهولت استفاده از این طرح در مقایسه با سایر انواع دستبند کارتیه طلا بسیار بالا است و مناسب دختر بچه هاست.

 

دستبند های کارتیه کودکانه 

یک نمونه ای از یک دستبند کارتیه طلا طرح نوزادی است که در آن از مدل درخشان و حلقوی جهت زیبایی بیشتر استفاده شده است.

خرید طلا برای کودکان از دیرباز امری رایج و متداول بوده است. یکی از دغدغه های مادران پس از تولد کودکان خود خرید گوشواره طلا، دستبند طلا یا گردنبند طلا برای بچه است.  دستبند کارتیه کودکانه علاوه بر طرح های متنوع و کودک پسند، زیبایی خاصی را به دستان کودکان شما می بخشد به نحوی که با دیدن آن ها در دستان کودکان خود بیش از پیش مجذوب آنها می شوید.

خرید آنلاین طلا

جهت مشاهده و خرید آنلاین محصول اینجا کلیک کنید.

نیم ست و تمام ست طلای کارتیه

نیم ست طلا از دو بخش شامل گردنبند و گوشواره و گاهی همراه با انگشتر طلا است. درصورتیکه یک ست کامل یا تمام ست شامل سه قسمت گردنبند، گوشواره و دستبند است و میتواند شامل اجزای بیشتری باشد.

اگر سرویس یا نیم ست میخواهید و به هر دلیلی شرایط خرید را در آن بازه زمانی ندارید،  پیشنهاد ما به شما اینست که هر قطعه جواهرات را جداگانه تهیه کرده و قطعات بعدی را به مرور خریداری کنید. برای این کار حتما با مشاورین گالری طلا اورو مشورت کنید. مجموعه اورو بهترین مشاورین را به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار می دهد تا خریدی راحت، شیک و خاص داشته باشید.

بخوانید: برند های معروف طلا و جواهر در دنیا

 

2 دیدگاه در “خرید طلا برند کارتیه به صورت آنلاین

  1. آلاله گفت:

    خیلی خوبه طلا های کارتیه

  2. آرام گفت:

    دستبند کارتیه همیشه مده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *