انگشتر

خرید حلقه طلا نامزدی به‌صرفه

خرید حلقه طلا نامزدی

خرید حلقه طلا یکی از حساس‌ترین و اصلی‌ترین خرید‌های عروس و داماد است. به‌خصوص برای نامزدی؛ انتخاب یک حلقه زیبا و شیک اهمیت زیادی دارد و می‌تواند خاطره این پیوند را تا سال‌ها برای شما زنده نگه‌دارد. بنابراین ما در این مطلب قصد داریم که به شما در انتخاب این حلقه خاص و تجربه‌ی یک خرید عالی کمک کنیم.

پس نگران بودجه کم یا کم‌تجربگی نباشید ما به شما راهکارهایی را پیشنهاد می‌دهیم که با کمترین دغدغه، بهترین خرید را انجام دهید.

خرید آنلاین طلا و حلقه نامزدی

خرید آنلاین طلا و حلقه نامزدی

رفتن به بازار برای خرید طلا معمولا نیاز به صرف انرژی و وقت زیادی دارد و خستگی ناشی از سر زدن به مغازه‌های مختلف ممکن است شما را راضی به خریدی کند که خیلی باب میلتان نیست. اما امکان خرید آنلاین این مشکل را حل کرده است. بنابراین می‌توانید به‌راحتی نمونه‌های مختلف حلقه و طلا را هم از نظر جزئیات قیمت و هم از نظر زیبایی با هم مقایسه کرده و مدل دلخواهتان را انتخاب کنید.

مزیت دیگر خرید اینترنتی از فروشگاه‌ معتبر اطمینان شما از اصل‌بودن طلاست چراکه قیمت بالای این کالا باعث شده است که نمونه‌های تقلبی آن در بازار زیاد باشد.

همچنین به علت کمتر بودن نیروی انسانی و برخی هزینه‌های دیگر در فروشگاه‌های اینترنتی، شما طلای مورد نظر را با هزینه اجرت کمتر نسبت به بازار تهیه می‌کنید که این می‌تواند صرفه‌جویی خوبی در خرید طلا عروسی برای بسیاری از زوج‌ها باشد یا اینکه می‌توانید با صرف هزینه کمتر طلای سنگین‌تری را خریداری کنید.

بیشتر بخوانید: خرید انگشتر طلا در طرح و مدل های جدید

حلقه طلا خود را سفارش بدهید

سفارش ساخت حلقه نامزدی یکی از راحت‌ترین راه‌ها برای خرید طلاست. به‌ویژه زمانی که طرح خاصی را در سایت‌های خارجی یا فیلم‌ها دیده‌اید و نمی‌دانید آن را از کجا تهیه کنید. در این موارد سفارش ساخت به شما این امکان را می‌دهد که حلقه منحصربه‌فرد و خاص خودتان را داشته باشید بدون اینکه بخواهید کل فروشگاه‌ها را به دنبال یک کار شیک بگردید.

اما در برخی مواقع، کاری که به شما تحویل داده می‌شود با طرحی که سفارش داده‌اید شباهت کامل ندارد بنابراین باید حتما سفارش طلای خود را به طراحان یا طلاسازان ماهر بسپارید. فروشگاه طلا و جواهر اورو هر نوع طرحی را می‌تواند با اجرت پایین برای شما پیاده‌سازی کند. درواقع بدون پرداخت هزینه‌ اجرت سنگین می‌توانید استایل منحصربه‌فرد خودتان را داشته باشید.

خرید حلقه طلا نامزدی به صورت قسطی

خیلی اوقات ممکن است حلقه‌ای را بپسندید که به علت وزن سنگین و قیمت بالا قادر به خرید آن نباشید. این می‌تواند تجربه تلخی برای شما باشد به‌خصوص اگر حلقه مورد نظر، همان چیزی باشد که آرزوی آن را داشتید. اما خرید قسطی با حذف پرداخت یکجای هزینه، باعث می‌شود که با خیال راحت بتوانید حلقه دلخواه خود را انتخاب کنید.

خرید حلقه طلا نامزدی به صورت قسطی

حکاکی روی حلقه نامزدی

حکاکی روی حلقه برای کسانی که حلقه‌های ساده را می‌پسندند و از طرفی می‌خواهند یک حلقه خاص داشته باشند انتخاب مناسبی است. شما می‌توانید اسم خودتان و طرف مقابل، تاریخ نامزدی، تاریخ اولین روز آشنایی یا هر چیزی که بین شما و نامزدتان خاص هست را روی حلقه حکاکی کنید.

البته این روش برای پشت حلقه‌های شلوغ نیز به کار می‌رود. یعنی اگر حلقه نگین‌دار یا شلوغی را انتخاب کردید و از طرفی دوست دارید تاریخ یا اسم خاصی روی آن حکاکی شود، می‌توانید این کار را از طرف داخل حلقه انجام بدهید که در این صورت خودتان فقط می‌توانید آن را ببینید. این مورد نیز زیبایی خاص خودش را دارد و مثل یک راز بین شما و نامزدتان باقی می‌ماند.

سبک‌های مختلف حلقه طلا

حلقه‌ها به سبک‌های مختلفی طراحی می‌شوند ازجمله کلاسیک، سنتی، مدرن، ظریف و نمادین. شما با توجه به استایل مورد نظر خود و همسرتان می‌توانید سبک مورد نظر را انتخاب کنید.

حلقه‌های کلاسیک یا سنتی معمولا به‌صورت یک حلقه ساده و یک نگین روی آن طراحی می‌شوند. اگر حلقه‌ای را انتخاب کردید که نگین الماس، برلیان یا هر نگین دیگری دارد به کیفیت سنگ حتما دقت کنید. در صورتی که با این سنگ‌ها آشنایی ندارید و نمی‌توانید کیفیت آن را تشخیص دهید حتما از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید یا اینکه از یک شخص متخصص مشورت بگیرید.

انگشترهای ظریف معمولا یک نگین اصلی دارند و اطراف آن نگین‌های ظریف کار شده است و انگشترهای مدرن طیف گسترده‌ای از طراحی‌ها را در برمی‌گیرد که می‌تواند ویژگی‌های سایر انگشترهای دیگر را نیز داشته باشد.

انگشترهای نمادین نیز طرفداران خاص خودش را دارد. همان‌طور که از اسم آن پیداست این حلقه‌ها نماد خاصی را نشان می‌دهند.

نماد می‌توان نماد ماه تولد یا حیوان سال تولد باشد. یکی از ابتکارات جالب اورو طراحی کالکشن‌های مختلف از جمله صور فلکی، حیوانات، حلقه نامزدی، طبیعت، عشق، میوکی و غیره است که با در نظر گرفتن سلیقه‌ها و سبک‌های مختلف صورت گرفته است.

جمع‌بندی

همه مواردی که در بالا به آن اشاره شد را می‌توانید با در فروشگاه آنلاین طلا و جواهرات اورو محقق کنید. این فروشگاه بسیار معتبر است و طراحی‌های خاص و منحصربه‌فردی دارد که می‌تواند یک انتخاب عالی برای سخت‌پسندان باشد. همچنین می‌توانید عکسی از طرح طلای مورد نظر خود را به کارشناسان اورو ارسال کنید تا برای شما به‌صورت کاملا حرفه‌ای و دقیق، طراحی و سپس اجرا شود.

امکان خرید حلقه طلا دست‌دوم نیز برای کسانی که تمایل به پرداخت اجرت ندارند، در این مجموعه فراهم است. خرید قسطی نیز یکی دیگر از امکاناتی است که اورو برای راحتی و رضایت شما از خرید در نظر گرفته است. برای راهنمایی‌های بیشتر در رابطه با خرید حلقه می‌توانید با مشاوران این مجموعه تماس بگیرید. ممنونیم که همراه ما بودید. امیدواریم از مطالب گفته شده بهترین استفاده رو برده باشید.

بیشتر بخوانید: فلسفه و تاریخچه حلقه نامزدی

4 دیدگاه در “خرید حلقه طلا نامزدی به‌صرفه

  1. مریم گفت:

    طرح های حلقه ازدواجتون هم قیمتش مناسبه و هم قشنگه. ممنون ازتون

  2. حمیدی گفت:

    عالی عالی خرید آنلاین فقط ارور

  3. کیانا گفت:

    مرسییییییییییییی مفید بود. ولی پول طلا خریدن نداریم الان دیگه

  4. امیر گفت:

    خیلی ممنون از مقالتون خیلی مفید بود حتما برای خرید مزاحم شما میشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *