انگشتر, طلا و جواهر

خرید انگشتر طلا در طرح و مدل های جدید

خرید انگشتر طلا

خرید انگشتر طلا در طرح‌ها و مدل‌های جدید

در خرید انگشتر طلا زود تصمیم نگیرید. این مطلب را کامل و با دقت بخوانید…

در بین همه جواهرات، لقب پرطرفدارترینِ آنها به انگشتر طلا داده شده است. چرا که با هر نوع وضعیت ظاهری و در هر موقعیت مکانی و زمانی، قابل استفاده است و جذابیت و احساس خوب را برای اشخاص به وجود می آورد.

فروشگاه اینترنتی طلا اورو کالکشن­‌های متنوعی از انگشترهای طلا بر اساس آخرین استانداردها و اصولِ کیفی، در انواع طرح و رنگ­‌های جذاب و به روز و متناسب با سطوح متفاوت بودجه‌ برای سلایق گوناگون در همه­ سنین، با طراحی اختصاص تیم طراحی خود تولید کرده است.

انگشترها را براساس شکل ظاهری و ساختارشان و نیز نحوه ی کارایی و مورد مصرف واقع شدن، دسته بندی می‌کنند که انواع شناخته شده‌تر آنها عبارتند از:

انگشترهای طلا نامزدی

انگشترهایی که در طراحی و تولید آنها تنها از فلز طلا استفاده شده و در ساختار آنها هیچ نوع سنگ، نگین یا سایر مشتقات به کار نرفته باشد. این انگشترها کاملا دست ساز هستند و مورد استقبال عروس های جوان است. بیشتر دامادها قبل از عروسی و برای استفاده ازنشان یا همان حلقه عقد، از این انگشترها استفاده می کنند.

از جمله انگشترهای طلای تولید شده با طراحی اختصاصی اورو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

(جهت مشاهده و خرید انگشتر طلا اینجا کلیک کنید)

خرید انگشتر طلا

انگشتر طلا طرح صور فلکی

انگشتر صور فلکی، نقشه راه و طرح ستارگان هر ماه از سال است. در این کالکشن هر نگین نشانگر درخشش و زیبایی یک ستاره در آن ماه است. نگین‌های این کالکشن باکیفیت ترین جنس سواروفسکی است. نگین سواروفسکی تحت هیچ شرایطی درخشنگی و کیفیت و شفافیت خود را از دیت نمی‌دهد. نمونه ای از انگشترهای کالکشن صورت فلکی عبارت است از:

(جهت مشاهده و خرید انگشتر طلا اینجا کلیک کنید)

خرید انگشتر طلا صور فلکی

انگشتر طلا نگین دار (جواهر)

انگشترهای طلایی است که ذر آن از سنگ‌ها و نگین‌های گران قیمت و ارزشمند استفاده می‌گردد. در یک بیان مختصر انگشترهای نگین دار یا جواهری، به انگشترهای حاوی سنگ‌های قیمتی از جمله سنگ تراش خورده ی الماس (برلیان)، یاقوت، زمرد و یا سنگ‌های نیمه قیمتی از قبیل فیروزه، مروارید، عقیق، کهربا و آمیتیس گفته می‌شود.

مجموعه طراحی و تولید طلا اورو در زمینه‌ی انگشترهای جواهرنشان نیز مجموعه‌ای غنی از مصنوعات به روز و سبک‌های مطرح دنیای مد و جواهرات به خود اختصاص داده است که نمونه‌هایی از آن عبارتند از:

خرید انگشتر طلا

انگشتر طلا طرح حیوانات:

خصوصیات خاص حیوانات مثل قدرت، زیبایی و… باعث شد تا تقاضای این طرح خاص در بازار طلا بالا برود. مجموعه طلا و جواهر اورو گالری انگشترهای طلا و گردنبندهای طلا خاصی با این طرح ها را تولید کرده است. این کالکشن زیبا مورد توجه دوست داران حیوانات و محیط زیست نیز یوده است. انگشترهای حیوانات کاملا دست ساز هستند و از طلا ۱۸ عیار تولید شده اند. چند نمونه از آن را در لیست زیر ببینید:

انگشتر طلا طرح حیوانات

انگشترهای با سنگ مروارید:

سنگ دریایی کروی شکل و دوست ‌داشتنی مروارید غالبا به رنگ سفید بوده و به دلیل خواص درمانی متعدد و نیز محبوبیت گسترده‌ی آن در میان عموم افراد، در ساختار بسیاری از انگشترهای فروشگاه اورو به کار گرفته شده است از جمله:

خرید انگشتر مروارید

انگشتر طلا طرح اسلیمی:

کالکشن اسلیمی اورو گالری طرحی است متشکل از قوس‌هایی زیبا که با گره ها و انشعاب‌هایی موزون کامل می‌شود. طرح‌های طلا و جواهر این کالکشن گرایش به بی‌نهایت و جاودانگی دارند. انگشترهای اسلیمی اورو یادآور هنر معماران ایرانی دوران اشکانیان هستند.

خرید انگشتر طلا

خرید انگشتر طلا دست ساز

طلا و جواهر و از جمله انگشترهای طلا دست ساز همچنان که از اسم‌شان مشخص است؛ به صورت دستی و با استفاده از ابزارهای دستی توسط هنرمندان متخصص با طراحی منحصر به فرد تولید می‌شوند. این سبک ساخت، طلا را به دلیل زحمت و دقت زیاد، بسیار ارزشمندتر می‌کند. تمام محصولات فروشگاه اینترنتی طلای اورو دست ساز است. شما با انتخاب و خرید انگشتر طلا هر نوع و سبکی می‌توانید کیفت ساخت جواهرات را مشاهده کنید. درخشندگی و منحصربفرد بودن محصولات، شعار اصلی برند اورو است.

خرید انگشتر طلا آنلاین یا آفلاین

مزیت اصلی خرید انگشتر طلا بدون اجرت بصورت آنلاین این است که با خیال راحت با زمان زیاد توانایی مشاهده محصولات و تصمیم گیری دارید. در خرید آنلاین رقابت قیمتی نیز بیشتر از بازار سنتی است اما از معایب آن میتوان به عدم امکان تست بر روی انگشت اشاره کرد که اورو با فرصت تست امکان بازگشت این مسئله را حل کرده است. البته شما می توانید به شعبه آفلان و حضوری فروشگاه طلا و جواهر اورو نیز سر بزنید. اورو گالری در پاساژ نارسیس مال اولین گالری خود را برای راحتی حال شما آماده کرده است.

(جهت مشاهده و خرید انگشتر طلا اینجا کلیک کنید)

 

 

4 دیدگاه در “خرید انگشتر طلا در طرح و مدل های جدید

  1. حمیدی گفت:

    سلام خیلی خوبه طرح های انگشترهای طلا شما. ای کاس برای آقایون هم داشتید یکسری کالکشن‌. ما هم استقبال می کنیم از خرید آنلاین طلا.

    1. سلام . ممنون از نظر خوبتون، چشم حتما در ماه های آینده اضافه میشه

  2. Amir گفت:

    انگشترها همگی طلا هستند؟ من خیلی ازشون خوشم اومد و دوست دارم برای همسرم هدیه بخرم ولی با قیمتش مشکل دارم🥲 غیر از انگشتر طلا هم دارید؟

    1. سلام. بله همه انگشترها طلا هستند. میتونیم به صورت سفارشی طرح مد نظر شما رو بسازیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *