طلا و جواهر

خرید آنلاین طلا زیر یک گرم

طلا زیر یک گرم

برای خرید طلا زیر یک گرم معمولا دو هدف وجود دارد، یا افرادی که برای این دست طلاها اقدام می‌کنند می‌خواهند کمترین پس‌انداز خود را با خرید طلا سرمایه‌گذاری کنند، یا افرادی هستند که به طلاهای ظریف علاقه‌مندند. البته که دسته دیگری نیز وجود دارند که طلا زیر یک گرم را بهترین گزینه برای هدیه می‌دانند.

اگر شما نیز با یکی از این سه هدف برای خرید طلا زیر یک گرم اقدام کردیده‌اید، باید بگویم که فروشگاه طلا و جواهر اورو یکی از بهترین و متنوع‌ترین فروشگاه‌های موجود برای فروش این دست طلاها و طلای کم اجرت به‌شمار می‌آید. شما می‌توانید با مراجعه به این فروشگاه یا به صورت آنلاین طلا قیمت مناسب سفارش دهید.

نکته‌ای که در خرید این نوع طلاها وجود دارد این است که افراد می‌خواهند طلایی را انتخاب کنند که علاوه بر زیبایی و ظرافت از دوام بالا نیز برخوردار باشد. در ادامه این نوشتار به معرفی چندین طلا زیر یک گرم خواهیم پرداخت تا بتوانید انتخاب راحت‌تری داشته باشید.

دستبند طلا زیر یک گرم

سوت طلا چیست؟

حال که می‌خواهید برای خرید این نوع طلا اقدام کنید بد نیست با اصلاح رایج آن بین طلافروشان آشنا شوید. «سوت طلا» در واقع یک واحد اندازه‌گیری برای طلاهای زیر یک گرم است که بین طلاسازان و طلافروشان به کار می‌رود. سوت طلا در واقع همان میلی‌گرم است که در دنیای طلاسازی با این عبارت شناخته می‌شود.

آیا برای اندازه‌گیری سوت طلا از ابزار خاصی استفاده می‌شود؟

پاسخ این سوال منفی است، چراکه همانند اندازه هر گرم طلا، سوت طلا نیز توسط ترازوهای مخصوص طلا اندازه‌گیری می‌شود. تنها نکته‌ای که باید در اندازه‌گیری این نوع طلاها به آن توجه کنید این است که در زمان وزن‌گیری طلا باید یک صفر بعد از رقم اعشار در نظر بگیرید. برای مثال اگر طلایی خریدید که دارای وزن ۱.۱۵ گرم است، باید بدانید که این طلا ۱ گرم ۱۵۰ سوت وزن دارد.

آیا در خرید طلا زیر یک گرم محدودیت وجود دارد؟

برخی افراد تصور می‌کنند که اگر بخواهند طلا زیر گرم تهیه کنند باید حتما به خرید گوشواره و پلاک بسنده کنند و نباید سمت دستبند‌ها و گردنبند‌ها بروند، اما این طور نیست؛ گرچه خرید طلا زیر گرم به عنوان دستبند و گردنبند برای کودکان بهترین گزینه است، اما بزرگسالان نیز می‌توانند با این وزن طلا دستبند و گردنبند تهیه کنند.

نمونه‌هایی از متنوع‌ترین طلاهای زیر یک گرم

برخی از فروشگاه‌های طلا و جواهر مثل فروشگاه طلا و جواهر اورو به ساخت طلاهای زیر یک گرم اقدام کرده است که انواع آن‌ها را در ادامه می‌خوانید:

طلا با طراحی میوکی

پابند طلا زیر یک گرم

یکی از گزینه‌های انتخاب برای خرید طلا زیر یک گرم طلا با طراحی میوکی است. میوکی در واقع نوع سبک طراحی طلا است که در آن از دانه‌های ریزی به نام  Miyuki Beads استفاده می‌شود. این دانه‌ها که به صورت دستی تولید می‌شوند در ساخت انواع جواهرات به کار می‌روند. اغلب طراحی‌های جواهرات به سبک میوکی را می‌توانید در رنگ‌بندی‌های طلایی، نقره‌ای، سبر، آبی و زرد مشاهده کنید. در کنار این سنگ‌ها سنگ‌های قیمتی دیگر مثل الماس، زمرد، فیروزه و دیگر سنگ‌ها نیز استفاده می‌شود. شما می‌توانید دستبند‌های میوکی زیر یک گرم را از فروشگاه اورو تهیه کنید که بسیار مینیمال و زیبا هستند. سنگ‌ها و منجوق‌های این طرح ساخت ژاپن است و با کیفیت عالی بافته می‌شود.

طلا با طراحی اسلیمی

دستبند طلا زیر یک گرم

اسلیمی در واقع نامی از گونه‌‌های نقش و نگار ایرانی است که شاید استفاده از آن را در تزئین ظروف و تابلوها دیده باشید. این نقش و نگار از ترکیب خط‌های پیچیده، منحنی‌ها و قوس‌های دورانی تشکیل شده است که در وسایل تزیینی، کتیبه‌ها و نقاشی‌های اسلیمی دیده می‌شود. گفتنی است که این طراحی در طلا را می‌توانید تنها در کالکشن گالری جواهرات اورو ببینید، چرا که اورو تنها خالق طرح‌های اسلیمی بر طلا در ایران است.

شما می‌توانید دستبندها، انگشترها و گوشواره‌های این طرح با وزن زیر یک گرم را از این فروشگاه تهیه کنید که ضمن زیبایی نشان دهنده هنر ایرانی نیز است.

یادداشت پایانی

در این نوشتار تلاش کردیم شما را با انواع طرح‌ها و گزینه‌های خرید طلا زیر گرم آشنا کنیم. برای خرید این نوع طلا می‌توانید به صورت حضوری و یا طریق خرید آنلاین طلا اقدام کنید. گفتنی است که در این گالری امکان خرید قسطی طلا نیز فراهم است.گالری اورو با ارائه متنوع‌ترین طراحی‌های طلا یکی از بهترین نمونه‌ها برای انتخاب طلا زیر یک گرم است. شما می‌توانید هر نوع طرحی که در ذهن دارید را با کاشناسان این مجموعه به اشتراک بگذارید تا به صورت سفارشی محصول شما را بسازند.

2 دیدگاه در “خرید آنلاین طلا زیر یک گرم

  1. هانیه گفت:

    با این قیمت ها همه دنبال طلا زیر یک گرم هستن و ترجیح میددن حتی گردنبند نازک زیر یک گرم بخرن و بندازن

  2. سبا فرجی گفت:

    سلام میخوام طلا زیر یک گرم بفروشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *