برند های مطرح طلا و جواهر

برند طلا و جواهر شوپارد Chopard

برند شوپارد Chopard

شوپارد (Chopard) یک شرکت سوئیسی سازنده ساعت، جواهرات و لوازم جانبی لوکسه که در سال ۱۸۶۰ توسط لویی-اولیس شوپارد تأسیس شد شوپارد در سن ۲۴ سالگی کار خودش رو با تولید ساعت جیبی دقیق کورنومتر شروع کرد.

شوپارد سالانه حدود ۱۵۰۰۰۰ قطعه جواهر و ساعت را به فروش می‌رساند و دارای ۱۷۰۰ کارمند در سراسر جهان و گردش مالی برابر ۸۰۰ میلیون فرانک سوئیسه. امروزه تولیدات این شرکت در ۱۲۴ کشور و همچنین از طریق ۱۲ نمایندگی فروش مستقیم و ۱۲۰ فروشگاه معتبر در بیشتر نقاط جهان پخش می‌شه.

مراسم‎ها و اسپانسرینگ شوپارد

جشنواره فیلم کن

مشارکت بین شوپارد و جشنواره‎ی فیلم کن از سال ۱۹۹۸ شروع شد، وقتی که کارولین شوفل و تیم طراحان اصلی شوپارد، جایزه این جشنواره یعنی نخل طلایی را دوباره طراحی کردن. جرقه‎ی این کار از ملاقات نایب رییس شوپارد یعنی کارولین شوفل و رییس جشنواره یعنی پیره ویوت زده شد. به درخواست ویوت، خانم شوفل به همراه تیم طراحان اصلی برند شوپارد، جایزه ی نخل طلایی را دوباره طراحی کردن. ازThe Palme d’Or  (نخل طلایی) طراحی شده توسط تیم شوپارد روز ۲۴ می ۱۹۹۸ رونمایی شد. شوپارد از آن زمان تا به حال شریک رسمی این مراسم به شمار میاد و هر سال مدل‎ها و مراسم‎های جدیدی را برای جشن گرفتن فیلم‎های حاضر در جشنواره ترتیب میده.

میل میگلیا

در سال ۱۹۸۸، شوپارد به اسپانسر مسابقه‎ میل میگلیا تبدیل شد. این مسئله به علاقه‎ شخصی کارل و کارل فریدریچ شوفل به ماشین‎های کلکسیونی بر می‎گرده. به عنوان یک کمپانی خانوادگی، شوپارد همیشه به این شراکت بیش از یک تعهد منفعل علاقه نشون داده. همچنین پدر و پسر هر دو سالانه در مسابقه‎ ۱۰۰۰ مایلی که مسیرش از بریسیا تا روم و برگشت است، شرکت می‎کنن.

خیریه‌ها

شوپارد سال‎هاست که دستی در کارهای خیرخواهانه دارد که حوزه‎های مختلفی رو پوشش می‎ده. از پزشکی و بوم شناسی گرفته تا هنر و فرهنگ. کمپانی برای بیماران کم خونی، حمایت می‏ کنه که همه برای بهبود سلامتی مردم بنا شده‎.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *