طلا و جواهر

اکسسوری طلا مینیمال دخترانه

اکسسوری طلا مینیمال

اکسسوری طلا مینیمال دخترانه

این روزها اکسسوری طلا مینیمال مشتریان بیشتری پیدا کرده است. خانم ها، خصوصا دختران جوان طرفداران اصلی طرح های ساده و مینیمال طلا و جواهرات هستند. به همین علت هم فروشگاه های آنلاین طلا و جواهر به این نوع طراحی های طلا رو آوردند. امروز در این مقاله از فروشگاه اینترنتی طلا اورو قصد داریم یکسری از پر طرفدارترین محصولات مینیمال را به شما نمایش دهیم:

انواع اکسسوری طلا مینیمال دخترانه

داشتن اکسسوری طلا یکی از اصلی ترین الزامات هر خانمی هست. تفاوتی هم نمی کند که سن خانم چقدر هست. این روزها در دنیای مد و استایل، طلا دخترانه و مینیمال طرفداران خاص خود را پیدا کرده و اکثر جوانان این سبک از زیورآلات را می پسندند. اکسسوری طلا مینیمال جدای از جذابیت و زیبایی منحصر بفردی که در شخص ایجاد می‌کند؛ با هر استایلی نیز سازگار است.

بیشتر بخوانید: (هفت نکته اکسسوری طلا و جواهر که باید رعایت کنیم)

 

اکسسوری طلا مینیمال

طلا و جواهر مینیمال دخترانه

این مدل ها علاوه بر سادگی و جذابیت خاصی که دارند از قیمت مناسب تری نسبت به طلاهای سنگین وزن برخوردارند. این موضوع باعث استقبال بیشتر از این طرح در خرید آنلاین طلا و جواهر شده است.

ظاهر مینیمال و ظریف این جواهرات همیشه خاص است و بیشتر از دیگر جواهرات سنگین توجه دیگران را به خود جلب می کند. حتی در مراسم های رسمی، درخشش این طرح ها قابل مشاهده است.

طلا و جواهر با وزن پایین را بیشتر به عنوان طلا دخترانه و مخصوص نوجوان‌ها می شناسند. زیرا بسیار ظریف و کم وزن هستند و بیشتر دختر خانم های جوان در رنج سنی ۱۶ تا ۲۸ سال آنها را می پسندند و استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید:(ست طلا شیک‌ترین اکسسوری برای خانم‌ها)

این روزها با تنوع طرح ها و مدل ها به راحتی می توان زیورآلات را با هر نوع لباس و استایلی ست کرد از یک سو استفاده از این نوع طلاهای دخترانه مینیمال کار را آسان تر کرده و به راحتی می توان آن را با هر نوع تیپ و لباسی استفاده کرد. جه انگشتر طلا جه گردنبند طلا و چه دستبند طلا باشد، تفاوتی نمی کند.

طلا دخترانه مینیمال

ست کردن اکسسوری طلا مینیمال

اگر شما قصد ست کردن این نوع مدل ها را در کنار دیگر جواهرات دارید با خیال راحت می توانید این کار را انجام دهید. زیرا طرح های مینیمال و ظریف تقریبا به هر نوع سایز و حجم از طلا می آیند و جلوه بیشتری از قبل پیدا می کنند. فقط سعی کنید از یک جنس و یک نوع عیار باشند تا برخورد آن ها با یکدیگر فرسایش ایجاد نکند.

گردنبند طلای ظریف نسبت به سایر طلاهای دخترانه از محبوبیت بیشتری برخوردار اند و می توان آن را با زیورآلات دیگر انواع لباس ها و استایل های متفاوت به آسانی ست کرد.

این روزها طلا های دخترانه ای که در طراحی آنها از سنگ های قیمتی استفاده شده است هم طرفداران خاص خودرا دارد و روز به روز به محبوبیت آنها بین جوانان افزوده می شود. در بین این زیورآلات که از سنگ ساخته شده اند دستبند جایگاه خوبی دارد. دیتبندهای سنگی بیشتر مورد توجه قرار گرفته است در این دستبند ها که از سنگ های قیمتی و طلا ساخته می شوند طرح های مینیمال رواج بیشتری دارند.

خرید طلا دخترانه و اکسسوری مینیمال برای هدیه

فروشگاه اینترنتی طلا اورو گالری شمال دو کالکشن فوق زیبا از طرح های مینیمال است. کالشکن صور فلکی ماه های سال، شامل اکسسوری مینیمال ویژه هدیه تولد است. کالکشن طرح اسلیمی هم شامل دستبند طلا و انگشترهای طلا زیبا جهت خرید هدیه در مناسبت های مختلف طراحی شده است.

گردنبند طلا مینیمال

این مدل دستبند ها که دارای طرح های زیبا و متنوعی می باشند. در بسیار مواقع بیشتر مورد توجه دختران جوان قرار می گیرند تا خانم های بالغ تر پس اگر قصد خریدن یک هدیه طلا برای خانم های جوان را دارید حتما این کالکشن را مد نظر قرار دهید. زیرا هم زیبا تر و هم مقرون به صرفه تر هستند.

خرید طلا دخترانه به عنوان هدیه می تواند کار بسیار سختی باشد. برای همین شما می توانید از سایت های فروش اینترنتی طلا کمک بگیر زیرا سریع تر و راحت تر شما را به هدفتان می رسانند. خرید آنلاین طلا یکی از بهترین راه های گرفتن کادو و هدیه است.

کالکشن طلا اسلیمی

مدل های مختلف اکسسوری طلا مینیمال

در زیر تصاویری ازشیک ترین طلا های دخترانه را که به تازگی مورد استقبال زیادی قرار گرفته است مشاهده کنید:

خرید آنلاین دستبند

دستبند طلا طرح چرم

دستبند طلا مینیمال چرم

دستبند طلا دخترانه طرح قلب

دستبند طلا قلب

گردنبند دخترانه مینیمال

اکسسوری طلا مینیمال

خرید اکسسوری طلا مینیمال

طلا دخترانه مینیمال با اکثر جواهرات دیگر همخوانی دارد. شما می توانید آن را در کنار جواهرات دیگر نیز استفاده کنید و دیگر نگران نا هماهنگی و بد شکلی ظاهر آن نباشید. فروشگاه اینترنتی طلا اورو آماده گرفتن تمامی سفارشات خاص شما می باشد. جهت مشاوره رایگان از کارشناسان مجموعه از صفحه ارتباط با ما استفاده نمائید. با اورو گالری خرید آنلاین طلا و جواهر را با اطمینان خاطر  کامل تجربه کنید.

 

2 دیدگاه در “اکسسوری طلا مینیمال دخترانه

  1. فاطمه گفت:

    ایده هاتون برای اکسسوری طلا مینیمال خوبه ولی حیف خودتون همه طرح ها رو ندارید

    1. ممنون از توجه شما. به زودی کالکشن های جدیدمون میرسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *