طلا و جواهر

خرید طلا از کارت بلوبانک با تخفیف

خرید طلا بلوبانک

بلوبانک یک بانک دیجیتال است که در چند سال اخیر به شدت مورد توجه قرار گرفته است. امروزه بسیاری از افراد از این کارت برای خریدهای خود استفاده می‌کنند. از طرفی اورو گالری نیز یک فروشگاه بسیار معتبر در زمینه طلا و جواهرات است، حتما می‌پرسید که ربط این دو به هم چیست؟ اورو گالری برای افزایش رضایت مشتری‌ها امکان خرید طلا بلوبانک را نیز در فروشگاه خود فراهم کرده است. اما آیا خرید طلا بلوبانک از اورو گالری مزایایی هم دارد؟ بله یک پاداش به ارزش ۴ درصد از کل مبلغ فاکتور، برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

بلو بانک چیست و چه مزایایی دارد؟

قبل از صحبت در خصوص خرید طلا بلوبانک  اجازه دهید تا کمی در خصوص این کارت بانکی صحبت کنیم. بلوبانک در واقع یک بانک با امکانات و خدمات ویژه است. بارزترین مشخصه بلوبانک را می‌توان کارت‌های بسیار جذاب آن معرفی کرد. کارت‌های بلوبانک در سه رنگ قرمز، آبی و سبز طراحی و در اختیار مشتری‌ها قرار می‌گیرد. شما در هنگام ثبت‌نام می‌توانید هر کدام از این رنگ‌ها را انتخاب کنید. حامی اصلی بلوبانک، بانک سامان است. به همین دلیل چهار رقم ابتدایی شماره کارت‌های بلوبانک دقیقا مشابه با بانک سامان است. از مهم‌ترین خدمات و ویژگی‌های بلوبانک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. امکان استفاده از خدمات بلوبانک به صورت ۲۴ ساعته وجود دارد.
  2. این امکان برای کاربران وجود دارد تا بدون پرداخت هزینه تنها در پنج دقیقه افتتاح حساب کنند یا رمز عبور خود را تغییر دهند.
  3. شما با بلوبانک می‌توانید، هر خریدی که مایل هستید انجام دهید. عملا این کارت هیچ تفاوتی با دیگر کارت‌های عضو شتاب ندارد و محدودیتی هم برای استفاده از آن وجود ندارد. برای مثال خرید طلا بلوبانک و ..
  4. بسته اینترنت، شارژ، پرداخت قبض و .. با این کارت امکان‌پذیر است.
  5. پشتیبانی بلوبانک بسیار قدرتمند و سریع است.
  6. کارت‌های بانکی بلوبانک بسیار زیبا هستند و شما قطعا از ظاهر زیبای آن‌ها متعجب خواهید شد.
  7. امکان مسدود کردن کارت با اپلیکیشن مخصوص بلوبانک
  8. ارسال رایگان کارت بانکی به درب منزل

 

فروشگاه طلا و جواهر اورو

اگر به دنبال گالری طلا تهرانپارس هستید، اورو گالری بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. برند طلا “اورو” با هدف ساخت طلاهای زیبا و ناب فعالیت خود را آغاز کرده و با استقبال زیاد و عنایت پروردگار توانسته که هر روز در این راه بزرگ‌تر و موفق‌تر شود. این مجموعه در زمینه تولید و ساخت انواع طلا و زیورآلات دستی بر آتش دارد و طرح‌های خاص و جذابی برای خرید اینترنتی و حضوری طلا در اختیار مشتری‌ها قرار داده است. نکته جالب توجه در خصوص اورو گالری روش‌های خرید متنوع است.

شرایط و روش‌های خرید طلا از اورو گالری

در گالری طلا اورو محصولات بسیار متنوعی وجود دارد و شما با هر سلیقه‌ای که وارد دسته‌بندی محصولات این فروشگاه اینترنتی طلا شوید، حتما دست خالی برنخواهید گشت. شما در اورو گالری می‌توانید به ‌صورت حضوری (مراجعه حضوری به گالری طلا تهرانپارس)، خرید اقساطی و خرید طلا با تخفیف را انجام دهید. در ادامه به‌ طور مختصر در خصوص هر کدام از این روش‌های خرید صحبت می‌کنیم.

خرید به‌صورت حضوری

بسیاری از افراد به خرید اینترنتی طلا اعتقاد ندارند. اورو گالری برای این دسته از افراد امکان خرید حضوری را فراهم کرده است. برای خرید حضوری از اورو گالری کافی است تا به آدرس تهرانپارس بالاتر از فلکه سوم مجتمع نارسیس مال طبقه اول واحد ۱۲۴ مراجعه کنید. در این روش اگر خرید طلا با بلوبانک باشد ۴ درصد تخفیف شامل حالتان می شود.

خرید اقساطی طلا

بله درست دیدید، اورو گالری برای رفاه حال مشتری و پاسخگویی به نیازهای آن‌ها امکان خرید اقساطی طلا را در فروشگاه خود فراهم کرده است. شما می‌توانید تا سقف ۷۰ میلیون تومان از اورو گالری با بازه پرداخت‌های ۶ تا ۳۶ ماهه خرید کنید. بسیاری از افراد خرید اقساطی را مساوی با سودهای چند ده درصدی می‌دانند. اما در اورو گالری به حدی کارمزد فروش اقساطی پایین است که شگفت زده خواهید شد. برای اطلاع از شرایط خرید اقساطی طلا در اورو گالری کلیک کنید.

خرید طلا بلوبانک مساوی با تخفیف است

شاید بپرسید که طلا هم مگر تخفیف دارد؟ در اورو گالری همه چیز امکان پذیر است. اگر از بلوبانک برای خرید طلا استفاده کنید، شامل یک تخفیف شگفت انگیز خواهید شد. اورو گالری جهت رفاه حال مشتریان و تشویق آن‌ها به استفاده از بلوبانک یک تخفیف ۴ درصدی از مبلغ کل فاکتور در نظر گرفته است. اورو گالری با هماهنگی با بانک سامان این امکان را فراهم آورده است که مشتری بعد از خرید و کشیدن کل مبلغ فاکتور، بلوبانک ۴ درصد از کل هزینه را مجددا به کارت شخص باز می‌گرداند.

سخن پایانی

در این مقاله به‌طور کامل در خصوص خرید طلا بلوبانک صحبت کردیم. بلوبانک با شعار، بانک ولی دوست داشتنی پا به عرصه بانکداری گذاشت و تمام تلاش خود را به کار گرفت تا تصویر متفاوتی از یک بانک به همگان نشان دهد. اورو گالری یک مجموعه پیشرو در زمینه ارائه خدمات به مشتری است و در همین راستا برای افزایش رضایت مشتری‌ها و رفاه حال آن‌ها امکان خرید با تخفیف و اقساطی را برای مشتری‌های خود فراهم کرده است. البته تخفیف‌های این فروشگاه اینترنتی به خرید با بلوبانک ختم نمی‌شود و در تاریخ‌های مختلف محصولات اورو گالری با تخفیف‌های ویژه به فروش می‌رسند. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده محصولات اورو گالری کلیک کنید.

1 دیدگاه در “خرید طلا از کارت بلوبانک با تخفیف

  1. اکبر گفت:

    کاملا درسته من با کارت بلو بانک طلا خریدم و بعد از ۲۴ ساغت ۴ درصد از هزینه به کارتم برگشت خورد. خدایشش خوبه تو طلا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *