طلا و جواهر

خرید قسطی طلا ازکی وام

خرید قسطی طلا ازکی وام

خرید قسطی طلا می‌تواند تنها راه شما برای خرید طلا در مواقع ضروری مثل ازدواج باشد. تا پیش از اینکه قیمت طلا سر به فلک بکشد و بسیاری از زوجین به جای طلا از بدلیجات برای گذراندن مراسمات استفاده کنند، می‌توانستند به‌راحتی و بدون دغدغه با مقداری پس‌انداز طلای مورد نظر خود را با توجه به بودجه‌ای داشتند تهیه کنند. اما حالا اگر قصد خرید طلا را داشته باشید یا باید پس‌انداز زیادی را کنار گذاشته باشید یا باید به فکر خرید طلای کم اجرت بیفتید. ما راه حلی برای شما  داریم، خرید قسطی طلا ازکی وام !

اما در حال حاضر بسیاری از طلا و جواهر فروشان به فکر تامین نیاز مشتریان افتاده‌اند و خرید قسطی طلا را راهی برای رسیدن به آرزوی جوانان معرفی کرده‌اند. اگر شما نیز می‌خواهید در شرایط اضطراری برای خرید طلا اقدام کنید، اما بودجه کافی ندارید می‌توانید به‌راحتی از این دست فروشگاه‌ها برای خرید طلا اقدام کنید.

یکی از فروشگاه‌هایی که خرید آنلاین قسطی طلا را در اختیار مشتریان خود گذاشته است فروشگاه طلا و جواهر اورو است که در ادامه درباره نحوه و شرایط خرید طلا در این فروشگاه بیشتر توضیح خواهیم داد.

فرآیند خرید طلا قسطی ازکی وام چگونه است؟

خرید قسطی طلا یک اتفاق دو سر سود است؛ هم برای خریداران و هم برای فروشندگان چراکه می‌تواند سوددهی بالایی داشته باشد. در بازار پر تلاطم طلا و ارز امروز خرید اقساط طلا می‌تواند راهی باشد تا شما بتوانید برای حفظ ارزش پول خود طلا بخرید یا بتوانید برای مراسم‌هایی که نیازمند خرید طلا است اقدام کنید.

طلا فروشان و فروشگاه‌های فروش جواهر با بستن قرارداد با برخی بانک‌ها و موسسات تامین اعتبار شرایطی را فراهم آورده‌اند که مشتریان بتوانند با خرید اعتبار و تضمین بانک تا سقف مشخصی از این دست فروشگاه‌ها طلا خریداری کنند.

بنابراین برای خرید قسطی طلا می‌بایست ابتدا از بانک یا موسسه تامین اعتبار فروشگاه مورد نظر اعتبار کسب کنید و با مراجعه به فروشگاه و ارائه مدارک از اعتبار خریداری شده استفاده کنید. شما می‌توانید با اعتبار خریداری شده انواع طلای نو و دست دوم یا کم اجرت را خریداری کنید. البته باید قبل از اقدام به تامین اعتبار در مورد شرایط فروشگاه مورد نظر اطلاعات دقیق کسب کنید.

نحوه خرید اقساطی طلا ازکی وام از فروشگاه طلا و جواهر اورو

طلا ازکی وام

همانطور که اشاره شد یکی از فروشگاه‌های طلا و جواهر که اقدام به ایجاد اعتبار برای خریداران کرده است فروشگاه طلا و جواهر اورو است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت فروشگاه طلا و جواهر اورو به طور دقیق شرایط خرید اقساط طلا را مشاهده کنید. اما در ادامه توضیحات در خصوص دو روش موجود برای خرید آنلاین قسطی طلا از این فروشگاه را می‌خوانید:

  1. فروشگاه طلا و جواهر اورو با همکاری با بانک آینده در طرح طراوت محصولات خود را به طور اقساط در اختیار خریداران قرار می‌دهد. مشتریان می‌توانند با دریافت اعتبار از این بانک تا سقف ۷۰ میلیون تومان از این فروشگاه طلا خریداری کنند. طبق قوانین این بانک مشتریان موظف‌اند در طی ۶ تا ۳۶ ماه بعد از دریافت اعتبار مبلغ اقساط را بازپرداخت کنند. گفتنی است که طرح طراوت یکی از کم کارمزدترین شرایط خرید قسطی طلا بانک در کشور است.

طلا ازکی وام

  1. روش دوم برای خرید قسطی طلا آنلاین از فروشگاه طلا و جواهر اورو دریافت اعتبار از از کی وام است. خریداران می‌تواننند از طریق این سامانه برای خرید طلا اقدام کنند. مسیر دریافت وام از این سایت به این شکل است که ابتدا خریدار باید در سایت از کی وام ثبت نام کنند و بعد از ورود اطلاعات درخواست اعتبار دهند. در مرحله بعد از طرف سامانه اعتبار سنجی انجام خواهد شد و در صورت خوش‌حسابی مشتری از خریدار خواسته می‌شود که مدارک خود را در سایت بارگذاری کند. در نهایت از طرف از کی وام به صورت پیامکی یا تلفنی نتیجه اعتبار سنجی و تایید وام اعلام خواهد شد.

بعد از تایید اعتبار لازم است خریدار وام برخی مدارک را به صورت فیزیکی به شرکت تحویل دهد. در صورتی که در تهران یا شهر البرز باشید می‌توانید به نمایندگان این شرکت مراجعه کنید و مدارک را تحویل دهید، در غیر این صورت می‌توانید مدارک را از طریق پست برای شرکت ارسال کنید.

در نهایت پس از تحویل مدارک ۳ روز زمان می‌برد تا اعتبار شما افزایش یابد. بعد از افزایش اعتبار نیز می‌توانید برای خرید قسطی طلا ازکی وام از فروشگاه طلا و جواهر اورو اقدام کنید.

یادداشت پایانی

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید قسطی طلا با فروشگاه آنلاین طلا و جواهر اورو با شماره ۰۲۱-۷۶۶۸۰۹۶۲ تماس بگیرید. البته اگر اهل خرید اینترنتی طلا هستید، به راحتی و با رفتن به فروشگاه آنلاین اورو و ثبت خرید، نحوه خرید را متوجه می‌شوید.

9 دیدگاه در “خرید قسطی طلا ازکی وام

  1. هانیه گفت:

    ازکی وام برای طلا هم وام میده؟! ایول نمیدونستم طلا رو هم میشه اقساطی خرید دم شما و ازکی وام گرم

  2. حمید رضا خیری گفت:

    بسیاربسیار عالیه که تقریبا همه چیز را می‌توان از ازکی وام تهیه کرد.درصورت امکان فروشگاههای حضوری بیشتر باشه بهتره.بسیار ممنونم از این زحماتی که میکشید. سپاسگذارم

  3. حمید رضا خیری گفت:

    با سلام و خسته نباشید خدمت شما… درصورت امکان لطف بفرمایید و ساعات کارکرد فروشگاههای طرف قرارداد ازکی وام را اطلاع رسانی کنید ممنون میشیم.باسپاس فراوان

  4. حمید رضا خیری گفت:

    بسیاربسیار عالیه که تقریبا همه چیز را می‌توان از ازکی وام تهیه کرد.درصورت امکان فروشگاههای حضوری بیشتر باشه بهتره.بسیار ممنونم از این زحماتی که میکشید. سپاسگذارم
    درضمن اگر مقدوره بفرمایید فروشگاه اورو گالری هنوز فعالیت دارند؟واینکه حضوری هم می‌شود خرید را انجام داد یاخیر؟

    1. سلام وقت بخیر بله این امکان وجود داره. فروشگاه اورو گالری در پاساژ نارسیس مال هست. میتونید تشریف بیار ید برای خرید طلا حضوری

  5. شجاعی گفت:

    سلام خسته نباشید
    امکان خرید سکه هم هست؟

    1. سلام لطفا با فروشگاه تماس بگیرید

  6. جواد سجادی گفت:

    سلام، از تیم Oro Gold Gallery بخاطر ارائه مقاله خوب ممنونم. یه مقاله هم با عنوان خرید قسطی طلا ازکی وام در سایت بود که مطالب اونم جالب بود و اطلاعات مفیدی رو ارائه میداد. دوستان اگه وقت کردین اونو هم مطالعه کنین.

  7. رامین زندی گفت:

    با درود به همه، از اینکه این مقاله خوب رو با عنوان «خرید قسطی طلا ازکی وام» منتشر کردین، از شما بسیار ممنونم. این مقاله شما حاوی اطلاعات خوبیه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *