طلا و جواهر

کاربرد طلا سفید برای کودکان

طلا سفید کودک

کاربرد طلای سفید برای کودکان

طلای سفید که از ترکیب فلز زینک (روی)، پلاتین و نقره ساخته می‌شود مانند طلای زرد یکی از ایده‌آل‌ترین فلزات گرانبها در ساخت جواهرات بشمار می‌رود. که از طلای سفید در طلا کودکان نیز استفاده می شود.

امروزه استفاده از طلای زرد یکدست برای همگان خسته کننده و ملال آور شده است. برای همین افراد سعی می کنند در زیورآلات و جواهرات خود از طلای سفید استفاده کنند. رنگ طلای سفید به خاطر آلیاژ های بکار رفته در آن است و درخشندگی آن باعث می شود تا از طلای سفید در طلا کودکان نیز استفاده شود.

طلای سفید در طلا کودکان

ویژگی های طلای سفید در طلا کودکان

طلای سفید دقیقا همان فلز طلا است که به دلیل ترکیب با آلیاژ هایی چون پلاتین و نقره رنگ سفید و درخشنده به خود می گیرد. با این حال دارای ویژگی هایی استه که در زیر به آن اشاره می شود.

– مقاومت بالای طلای سفید

از آن جایی که طلای سفید مکمل الماس می باشد از آن برای ساخت حلقه های ازدواج و زیور هایی که برای کودکان  بیشتر کاربرد دارند استفاده می شود تا در برابر خم شدن یا شکستگی مقاوم باشند.

– مطابقت با مد روز

به کار رفتن طلای سفید در طلا کودکان دارای سبکی مشابه با طلای زرد است. همین باعث شده است با مد روز پیشرفت کند و همان طرح های طلای زرد را نیز دارا باشد.

– محبوبیت بیشتر از طلای زرد

به دلیل افزایش علاقه مردم به نقره، تیتانیوم و پلاتین، طلای سفید محبوبیت بیشتری از طلای زرد پیدا کرده است. برای همین سعی سده از طلای سفید در طلا کودکان نیز استفاده شود.

– طلای سفید در طلای کودک قابل استفاده در تمام زیور آلات است

با توجه به آلیاژهای بکار رفته در طلای سفید، طلای سفید می تواند سختی های متفاوتی داشته باشد و در انواع زیور آلات دارای نگین و جواهر بکار برود.

طلای سفید در طلا کودکان
سخن آخر

پیشنهاد ما این است برای انتخاب و خرید طلا برای کودکان، به ویترین متنوعِ گالری طلای اورو سر بزنید. اگر محصول مورد علاقه خود را پیدا نکردید، از طریق صفحه تماس با ما، آن را سفارش دهید تا در سریع‌ترین زمان، برای شما ارسال کنیم.

شما می توانید جهت مطالعه مقاله ( ویژگی‌های یک دستبند طلای مردانه ) اینجا را کلیک نمائید.

فروشگاه آنلاین طلا و جواهر اورو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *