طلا و جواهر

کادو تولد برای تیر ماهی ها

کادو تولد برای تیر ماهی

چه ایده‌ای برای کادو تولد تیر ماهی دارید؟ اگر می‌خواهید یک هدیه زنانه برای شخصی که دوستش دارید تهیه کنید اما از سلیقه او چیزی نمی‌دانید، بهتر است به خصوصیات اخلاقی ماه تولدش رجوع کنید. شاید برخی‌ها فکر کنند این یک خرافات است ولی این موضوع واقعیت دارد.

مطلع‌شدن از خصوصیات اخلاقی متولدین ماه‌های مختلف به شما کمک می‌کند تا به شناخت بهتری از فرد مقابل برسید و بر همین اساس، هدیه‌ای که با روحیات و سلیقه او هماهنگ باشد انتخاب کنید. بهتر است با ما همراه باشید تا خصوصیات متولدین تیر و بهترین هدیه تولد تیر ماهی را به شما معرفی کنیم.

نماد ماه تولد تیر

برای اینکه با شخصیت وجودی خودتان یا عزیزان‌تان بیشتر آشنا شوید، بهتر است با نماد ماه مربوط به آن‌ها آشنایی داشته باشید. موارد زیر به شما کمک می‌کند تا اطلاعات خود را دراین‌باره جامع کنید.

  • عنصر وجود: آب
  • سنگ خوش‌یمن: یاقوت سرخ و مروارید
  • سمبل: خرچنگ
  • ستاره حاکم: ماه
  • فلز وجود: نقره
  • رنگ محبوب: خاکستری، سبز و آبی
  • عدد شانس: ۲
  • گل محبوب: بنفشه و لی‌لی
  • روز مبارک: دوشنبه

کادو تولد برای تیر ماهی

جواهرات، ماندگارترین کادو تولد تیر ماهی

خانم‌های تیرماهی، شخصیتی آرام، صبور، خون‌گرم و صمیمی، روشن‌فکر و مسئولیت‌پذیر دارند. آن‌ها هدایایی را می‌پذیرند که با ظرافت روحی و خلقی‌شان هماهنگ باشد. شما می‌توانید با خرید یک باکس گل، برق شادی را در چشم‌هایشان ببینید یا با خرید کتاب به ذوق و سلیقه ادبی آن‌ها احترام بگذارید.

حال اگر به‌دنبال ایده خاص‌تری هستید، باید بگوییم خانم‌های تیرماهی به جواهرات علاقه زیادی دارند. البته که کادو تولد طلا، مورد علاقه همه خانم‌هاست ولی اگر به سلیقه آن‌ها در جواهرات توجه کنید، قطعا می‌توانید خاص‌ترین‌ها را به آن‌ها هدیه دهید.

جواهرات صور فلکی؛ هدیه ای که زنان تیر ماهی عاشق آن هستند!

ماه تولد افراد در شکل‌گیری هویت فرهنگی و شخصیتی آن‌ها نقشی کلیدی دارد. در واقع از دیرباز فرهنگ‌ها و تمدن‌های گوناگون به ماه تولد افراد به‌عنوان عاملی نمادین نگاه می‌کردند که می‌تواند تاثیر معناداری بر شخصیت و رفتار انسان داشته باشد.

در این راستا، ازآنجایی‌که زنان تیرماهی علاقه به داشتن لوازم ظریف، پیچیده و کلاسیک دارند، جواهرات صور فلکی ایده‌آل‌ترین گزینه برای هدیه‌دادن به آن‌هاست. به‌نظر شما نحوه پیدایش این جواهرات چگونه بود و آن‌ها چه ویژگی‌هایی دارند؟

طلا تیر ماهی صور فلکی دارای سنگ‌های یاقوت سرخ و مروارید است. دقیقا همان سنگ‌های مورد علاقه تیرماهی‌ها که به‌عنوان بخشی از نماد وجود آن‌هاست. زرق‌وبرق و درخشش این هدیه زنانه، روح تجملاتی زنان تیرماهی را به‌خوبی ارضا می‌کند.

شکل و شمایل کادو تولد تیر ماهی در نوع جواهرات صور فلکی چگونه اختراع شد؟

چندین هزار سال پیش، مردم یونان با ستاره‌هایی که خورشید از میان آن‌ها عبور می‌کرد، ۱۲ شکل فرضی ساختند که هریک از صورت‌های فلکی یک برج خوانده می‌شود. دراین‌بین، نماد صورت فلکی تیرماه، خرچنگ یا سرطان است که به نسبت سایر صورت‌ها در آسمان نورکمتری دارد.

در افسانه‌های یونان باستان، داستان‌های زیادی راجع‌به این صورت فلکی وجود دارد. در داستان هرا (ملکه آسمان‌ها و همسر زئوس) خرچنگ برای گیج‌کردن هرکول برای مبارزه با هایدرا، هیولایی مار مانند با سرهایی بسیار و نفس زهرآگین فرستاده می‌شود. زمانی که خرچنگ قصد کشتن هرکول را داشت، هرکول آن را به آسمان پرتاب می‌کند و به‌شکل صورت فلکی خرچنگ در آسمان باقی می‌ماند.

این دلیلی برای ساخت جواهراتی با طرح خرچنگ شد. شما اکنون می‌توانید طلای صور فلکی را در انواع گردنبند، دستبند، پابند، گوشواره و انگشتر با همین طرحی که گفتیم برای تیرماهی‌ها بخرید. مطمئن باشید که از این هدیه خاص استقبال خواهند کرد.

کادو تولد تیر ماهی اقتصادی با مجموعه جواهرات اسلیمی و میوکی

گفتیم که خانم‌های تیرماهی عاشق پیچیدگی‌های ظریف و تجملات هستند و به سبک‌های کلاسیک عشق می‌ورزند. اگر می‌خواهید یک هدیه خاص برای آن‌ها داشته باشید ولی بودجه شما کفاف خرید جواهرات صور فلکی را نمی‌دهد، به‌سراغ طلای اسلیمی و میوکی بروید.

میوکی و اسلیمی هم از مطرح‌ترین و قدیمی‌ترین برندهای جهانی هستند که طرح‌های دلنشین و متفاوت و تزئینات خاص آن‌ها فرصتی استثنایی برای بیان سبک و ذوق شخصی تیرماهی‌‌ها ارائه می‌دهند.

اورو گالری، مرکزی با جواهرات ارزشمند و به روز برای خرید کادو تولد تیر ماهی

در دنیایی که هریک از ما به‌دنبال هدیه‌ای متفاوت برای نشان‌دادن عشق و ارادت خود هستیم، اوروگالری بهترین انتخابی است که اگر سفری به میان جواهرات آن داشته باشید، خواهید فهمید که هرکدام داستانی معنادار و منحصربه‌فرد را روایت می‌کنند.

شما می‌توانید جواهرات صور فلکی، اسلیمی یا میوکی را به‌صورت نیم‌ست بخرید و با هدیه‌ای که ظرافت و هنرمندی را به رخ می‌کشد، عشق و محبت‌تان را به تیرماهی مورد علاقه خود ثابت کنید. با اوروگالری هم امکان خرید آنلاین کادو طلا را دارید و هم حضوری. پس دلیلی ندارد که بابت اعتبار مجموعه نگران باشید.

اوروگالری سفارش‌های شما را با بسته‌بندی شیک و پک هدیه مناسب تولد به دست‌تان می‌رساند تا با ساختن یک اثر هنری زیبا بتوانید جذابیت کادوی خود را تکمیل کنید.

جمع‌بندی

اگر به‌دنبال ایده متفاوتی برای خرید کادو تولد تیر ماهی هستید، پیشنهاد می‌کنیم سفری به میان جواهرات صور فلکی با نماد خرچنگ و سنگ‌های یاقوت و مروارید داشته باشید. با توجه به اینکه ماه تولد یک عامل مهم در تعیین خصوصیات و ویژگی‌های شخصیتی در نظر گرفته می‌شود، بهتر است به‌دنبال ارتباط عمیق‌تری بین هدیه خود و ماه تولد افراد باشید.

1 دیدگاه در “کادو تولد برای تیر ماهی ها

  1. حسن گفت:

    تیر ماهی ها همیشه مظلومن کادو اونم طلا!! عمرا کسی طلا بخره برای تیر ماهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *