نماد سایت گالری طلا اورو | Oro Gold Gallery

هیچکس کاور آلبوم خود را به قیمت ۱۹۰ اتریوم فروخت

کاور آلبوم هیچکس

هیچکس، رپر مشهور ایرانی، کاور آلبوم «جنگل آسفالت» را به قیمت ۱۹۰ اتر فروخت

هیچکس، هنرمند ایرانی سبک هیپ‌هاپ، کاور آلبوم «جنگل آسفالت» را که در سال ۱۳۸۵ منتشر شد. به‌صورت یک توکن غیرمثلی (NFT)، در پلتفرم فاندیشن (foundation.app) قرار داد و آن را به قیمت ۱۹۰ اتر فروخت.

سروش لشکری با نام هنری هیچکس، توکن غیرمثلی «جنگل آسفالت (Asphalt Jungle)» را در پلتفرم فاندیشن ثبت کرد. و مزایده این توکن را با قیمت پایه ۱ اتر آغاز کرد.

طبق توضیحاتی که درباره این توکن ثبت شده، جنگل آسفالت اولین آلبوم فارسی سبک هیپ هاپ (رپ) است. که در سال ۲۰۰۶ میلادی به شکل رسمی در استودیو ضبط شده است. هیچکس، مهدیار آقاجانی، آهنگ‌ساز و هم‌گروهی قدیمی خود را به‌عنوان طراح این اثر معرفی کرده است.

مزایده این توکن ۲۴ ساعت ادامه داشت و در نهایت ، با قیمت ۱۹۰.۰ اتر (ETH) معادل ۴۰۲٬۷۴۳ دلار به فروش رسید. خریدار این توکن NFT، بنیاد ۳FMusic است.

هیچکس در کانال رسمی تلگرام خود از پایان مزایده و واگذاری رسمی این توکن به مؤسسه ۳FMusic خبر داد و گفت:

واقعاً انتظار چنین استقبالی را از این مزایده نداشتیم. از همه‌ دوستانی که (از ما) حمایت کردند و در تمام این سال‌ها کنار ما ایستادند بسیار ممنونیم. از ۳FMusic هم بسیار متشکریم بابت حمایت فوق‌العاده‌شان از هنر مستقل. امیدواریم که این آغاز مسیری باشد برای درآمدزایی هنر آزاد.

توکن هیچکس

توکن‌ها یک ارز معمولی هستند که ما برای انجام یا دریافت پرداخت‌ها در بلاک چین از آن استفاده می‌کنیم. توکن مثلی و توکن غیرمثلی یک دارایی مثلی و قابل معامله یا یک ابزار مفید ایجاد شده توسط یک عرضه اولیه کوین را به تصویر می کشند.

هیچکس پس از آن هم توکن NFT کاور آلبوم اخیر خود با نام «مجاز» را در پلتفرم اوپن‌سی (Opensea) برای فروش به مزایده گذاشته بود. که ساعاتی بعد به‌دلیل اختلاف با طراح گرافیکی اثر، این توکن را از وب‌سایت اوپن‌سی حذف کرد.

منبع : IranBlockChain

 

آینده جهان با توکن‌های غیرمثلی روشن است

زیرا می‌توانیم با آنها، ابزارها و استانداردهای جدید بسازیم. از آنجایی که توکن‌های غیرمثلی گزینه‌ای برای ذخیره داده های حساس درون زنجیره ای یا خارج از بلاک چین است.

همچنین جالب است بدانید که کسب و کار‌ها می‌توانند با استفاده از بلاک چین، توکن غیرمثلی ایجاد کنند و باعث تغییر و نوآوری در صنعت شوند.

مجموعه گالری طلای اورو جهت افزایش امکانات برای شما مشتریان عزیز، اولین توکن NFT از محصولات خود را ایجاد نموده تا همراهان همیشگی اورو گالری بتوانند هم در داخل ایران و هم خارج از کشور از محصولات و طرح های مجموعه استفاده نمایند. جهت مشاهده و خرید اولین توکن غیر مثلی یا NFT اوروگالری لینک زیر را کلیک اقدام نمایید( عزیزانی که در ایران از توکن های مجموعه خرید انجام دهند، همان محصولی که توکن آن خریداری شده نیز برای آن ها ارسال خواهد شد).

لینک توکن NFT اورو گالری

شما می توانید جهت مطالعه مقاله ( ویژگی‌های یک دستبند طلای زیبا و جذاب ) اینجا را کلیک نمائید.

فروشگاه آنلاین طلا و جواهر اورو

خروج از نسخه موبایل