برند های مطرح طلا و جواهر

معرفی برند طلا و جواهر لاکچری

برند طلا و جواهر لاکچری

زیورآلات و اکسسوری‌ها در زیبایی تیپ و استایل نقش بسیار مهمی دارند. برندهای لاکچری طلا، هرساله محصولات متنوع و در عین حال بسیار خاص و شیکی را برای هر سلیقه تولید می­کنند.

امسال طلاهای درشت و درخشان اغلب مد هستند و همچنین زیورآلات با سنگ و نگین‌های رنگی یا بدون آنها نیز رواج دارند. هر کدام از این اکسسوری­ها دارای نمای متفاوت و زیبایی هستند که طرفداران بی‌شماری دارند.

گردنبند، انگشتر، گوشواره و دستبند ترندشده از هر برند طلا را می‌توان با پیراهن‌های مختلف ست‌ کرده و در مراسم‌های گوناگون از آنها استفاده کرد. در ادامه درباره برند طلا و جواهر لاکچری و خرید آنلاین طلا توضیح می‌دهیم.

برند طلا و جواهر لاکچری و خاص

در دنیای طلا و جواهرات، می‌توان برای هر سلیقه اکسسوری تهیه کرد. زیورآلات با تنوع بسیار بالایی طراحی و ساخته می‌شوند و هر سلیقه‌ای را پوشش می‌دهند.

امروزه تنوع بی‌نظیری در طراحی گوشواره، انگشتر، گردنبند، دستبند و سایر اکسسوری‌های زنانه و مردانه وجود دارد. این برندهای لاکچری طلا از مشهورترین و برترین طراحان و سازندگان زیورآلات در جهان هستند:

  • ون­کلیف
  • گراف
  • بوچلاتی
  • میوکی
  • هری وینستون
  • پیاژه
  • سواروسکی
  • کارتیه
  • یورمن
  • تیفانی
  • شوپارد
  • میکی موتو
  • بولگاری
  • شنل
  • گوچی

محصولات این برندها دارای کیفیت، زیبایی و جلوه بسیار چشمگیری هستند که همواره مورد استقبال بانوان و آقایان قرار دارند. زیورآلات این برندهای لاکچری طلا توسط افراد مشهور جهان و خانواده­‌های سلطنتی نیز استفاده می­شود.

گردنبند‌های ترند ۲۰۲۳

زنجیرهای ضخیم، گردنبندهای بزرگ، درخشان با تراشکاری ظریف و هنرمندانه و انواع گردنبندهای قطور با ارتفاع کوتاه نیز مد بوده و هر کدام جلوه بی‌نظیری دارند.

زیورآلات برند طلا کاریته از اکسسوری‌های بسیار پرطرفدار هستند که توسط بانوان و آقایان استفاده می‌شوند. زنجیر تک این برند طلا و ست گردنبند و دستبند آن نیز محبوبیت زیادی دارد و ترند هستند.

علاوه‌بر برند کارتیه، گردبندهایی که دارای سنگ و نگین رنگی هستند نیز مورد استقبال قرار گرفته‌اند. زیورآلات برند طلا میوکی دارای طرح­های متفاوت و خاص، به رنگ سرمه‌ای، سبز و مشکی طلایی هستند.

گردبندهای چوکر و آویزهای طرح صورت فلکی نیز امسال مد شده‌اند و برای هدیه‌دادن گزینه بسیار جذابی به‌شمار می‌آیند. محصولات برند طلا یورمن نیز از زیورآلات مطرح و پراستفاده هستند.

گردنبندهای برند سواروسکی به‌دلیل داشتن نگین و سنگ‌های رنگی سبز، صورتی، یاسی، آبی، زرد، بنفش و رنگ‌های دیگر بسیار زیبا، جذاب و جوان‌پسند و با خلاقیت و ظرافت در طراحی، بسیار چشم‌نواز و خاص بوده و برای هدیه‌دادن نیز بسیار شکیل هستند.

گردنبندهایی با انواع سنگ مانند آمیتیس و فیروزه، مرواریدی، طرح قلب، گل و حیوانات و طرح‌های ساده و ظریف بدون نگین و سنگ نیز رواج داشته و اغلب بسیار لوکس و شیک و چشم‌نواز هستند.

به‌دلیل تنوع بالا در زیورآلات، امکان ست‌کردن آنها با انواع پیراهن­های رسمی و اسپرت وجود داشته و زیبایی و ظرافت به‌کار رفته در طراحی این اکسسوری‌ها، باعث شده برای مدت طولانی قابل استفاده باشند و بانوان از آنها خسته و دلزده نشوند.

دستبندهای مدشده در سال ۲۰۲۳

النگو و دستبندهای بزرگ و قطور مانند دستبندهای برند طلا کارتیه و میوکی ترند هستند. این دستبندها ظاهر درخشان و شیکی دارند و برای مراسم‌های رسمی، نیمه‌رسمی و حتی به‌صورت استفاده روزانه نیز مناسب هستند.

دستبند طلا ترند

این دستبندهای پهن به‌صورت ساده و دارای نگین و سنگ‌های رنگی مانند دستبندهای برند سواروسکی و میوکی نیز طراحی می‌شوند و از ترندهای جذاب هستند.

دستبندهای چرم، سنگی و بافت با طرح‌های خاص نیز رواج دارند. این دستبندها اغلب مورد پسند جوانان بوده و ظریف هستند. دستبند با گوی‌های رنگی کرم، مشکی، طلایی و رنگ‌های دیگر بسیار جذاب بوده و مورد استقبال و استفاده دختران و پسران قرار گرفته‌اند.

مدل‌های ترند گوشواره از برندهای لاکچری طلا

مدل‌های درشت گوشواره نیز مانند زیورآلات دیگر، ترند هستند. گوشواره‌های بزرگ، ساده و ظریف نسبت‌ به سایر مدل‌ها رواج بیشتری دارند. گوشواره‌های برند طلا میوکی با طرح‌های خاص و با تنوع رنگ بالا انتخاب جذابی برای خریدن و هدیه‌دادن هستند.

گوشواره‌های نگین‌دار، طرح صور فلکی، طرح برگ، طرح گل، طرح حیوانات، ساده و بدون نگین، طرح قلب و دارای سنگ نیز از مدل‌های رایج و زیبا در بازار هستند که طرفداران پرشماری دارند.

انواع مدل انگشتر رایج ۲۰۲۳

برندهای لاکچری طلا مانند پورتوفینو، بولگاری، کارتیه، میوکی و سایر برند طلا، انگشترهای بسیار متنوعی را طراحی و رونمایی کرده‌اند که هرکدام زیبایی منحصربه‌فردی دارد.

خرید آنلاین انگشتر طلا کارتیه

انگشتر‌های بزرگ و انگشتر‌های پک امسال ترند هستند و مورد استقبال بانوان نیز قرار گرفته‌اند. انگشتر‌های با طرح گل، قلب، دارای سنگ، طرح بافت، مرواریدی، طرح‌های هندسی و ساده نیز از دیگر مدل‌های مطرح هستند.

انگشتر‌های برند طلا سواروسکی که در آن نگین‌های رنگی به‌کار رفته، انگشترهای بلند، بزرگ و چشمگیر پورتوفینو، انگشتر‌های تک‌نگین و تمام‌نگین نیز مد هستند و زیبایی فوق‌العاده‌ای دارند.

مزایای خرید آنلاین طلا

با خرید آنلاین طلا می‌توانید نمای تمام زیورآلات ترندشده را مشاهده کنید و طرحی را که بیشتر می‌پسندید، خریداری کنید. تمام زیورآلات ترندی که معرفی‌ شد، نمای بسیار زیبا و شکیلی دارند.

انتخاب طلا به‌صورت آنلاین، کار آسان­تری بوده و می‌توان بهترین مدل را از برندهای لاکچری طلا در آرامش و بااطمینان خریداری کرد.

با خرید آنلاین طلا می‌توانید محصولات مختلف برندهای لاکچری طلا و قیمت‌ آنها را به‌راحتی مقایسه کرده و اکسسوری مورد علاقه خود را با صرف زمان کوتاه و با بهترین قیمت تهیه کنید.

جمع‌بندی

امسال انواع زیورآلات بزرگ و چشمگیر از برندهای لاکچری طلا ترند هستند. این اکسسوری­‌ها دارای درخشندگی، طراحی ظریف و خلاقانه ه­ای بوده و طرفداران بسیار زیادی دارند. برند طلا و جواهر لاکچری فضای خاصی به بازار می‌دهد.

برند طلا کارتیه، پورتوفینو، بولگاری، شنل، یورمن، میوکی و سواروسکی، انواع زیورآلات را با طرح‌های خاص، با تزییناتی از نگین و سنگ نیز طراحی کرده‌اند که آنها نیز مورد استقبال بالایی واقع شدند و برای هدیه‌دادن نیز گزینه بسیار جذابی محسوب می‌شوند.

خرید طلا به‌صورت آنلاین به‌دلیل عدم اتلاف وقت، امکان مشاهده طرح‌های متنوع، مقایسه قیمت‌ها و همچنین امکان تصمیم‌گیری درست­تر پیشنهاد می‌شود.

1 دیدگاه در “معرفی برند طلا و جواهر لاکچری

  1. کیانا گفت:

    خیلی جالب بود. دلم میخواد طلا بخرم ولی پولشو ندارم دیگه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *