نماد سایت گالری طلا اورو | Oro Gold Gallery

مشهورترین کلکسیون جواهرات الهام گرفته از تاریخ

مشهورترین کلکسیون جواهرات

مشهورترین کلکسیون جواهرات الهام گرفته از تاریخ

سال گذشته، خیلی از برندها و طراح‌های مشهور دنیای طلا و جواهر شروع به ساخت طرح‌های تاریخی کردند. هر برند، کلکسیونی خاص برای خودش خلق کرد. داخل این طرح‌ها از المان‌های مختلف گذشتگان که کاملا منحصر بفرد و خاص هستند استفاده شده که آن ها را به مشهورترین کلکسیون جواهرات تبدیل کرد. در این مقاله از فروشگاه آنلاین طلا و جواهر اورو به مشهورترین کلکسیون جواهرات برندها میپردازیم…

کلکسیون جواهرات چائو (Cindy chao)

جدیدترین کلکسیون سیندی تشکیل شده از الماس زرد و زرمردهای چشم گیر کلمبیایی و الهام گرفته از معبدهای قدیمی چینی هست.

بیشتر بخوانید: (هفت نکته اکسسوری طلا و جواهر که باید رعایت کنیم)

کلکسیون جواهرات سیندیکلکسیون جواهرات سیندیمشهورترین کلکسیون جواهرات

 

کلکسیون جواهرات هرمس (Hermés)

این برند با تکیه روی تاریخ ۲۰۰ ساله خودش به عنوان جواهر ساز، مفهوم زنجیره رو به عنوان هسته آخرین کلکسیون جواهرات به نام Enchainements Libres معرفی کرد.

کلکسیون جواهرات هرمس

کلکسیون جواهرات هرمسلویی ویتون (Louis Vuitton)

آخرین جواهرات لویی ویتون (Louis Vuitton) به قهرمانان قرون وسطایی ادای احترام می‌کنه… کلکسیون ۵۰ تکه ای (که قرار هست تا ۱۰۰ تکه افزایش داشته باشه) از ده‌ها هزار سنگ قیمتی برای ساختن یک زره پوش استفاده میکنه…

قابل توجه ترین نمونه، گردنبند le Royaume هست که لوکس ترین زره زنجیره‌ی هست که تاحالا شناخته شده…

مشهورترین کلکسیون جواهرات

موسی ایف (Moussaieff)

آخرین جواهرات کلکسیون موسی ایف از سنگ‌های قیمتی شگفت انگیز با درخشش عالی ساخته شده. این برند تاریخی به خاطر استفاده از الماس های نادر با رنگ طبیعی مشهور شده و یکی از پرمتقاضی ترین جواهرات در جهان نامگذاری شد.

موسی ایف

موسی ایف

مشهورترین کلکسیون جواهرات بوچرون (Boucheron)

طرح‌های جدید این برند هم از خیابان های سنگفرش شده و بناهای تاریخی نزدیکی میدان وندوم پاریس (Vendôme) یعنی جایی که دفتر مرکزی بوچرون (Boucheron) در اونجاست الهام گرفته شده و استقبال بی نظیری ازش صورت گرفت.

 

مشهورترین کلکسیون جواهرات بوچرونمشهورترین کلکسیون جواهرات بوچرون

سخن پایانی

ممنون از نگاه های زیبای شما عزیزان. ما در طلا و جواهر اورو تمام تلاش خود را می کنیم تا بهترین خدمات را به شما ارائه دهیم. خرید و فروش آنلاین و حضوری طلا، اطلاعات و اخبار حوزه طلا و جواهر، اصلی ترین فعالیت های ما است. شما می توانید از طریق راه های ارتباطی به صورت رایگان در خصوص طلا و جواهر از متخصصین ما مشاوره دریافت نمائید. همچنین از طریق ثبت نظرات خود، ما را در بهبود وبلاگ و به روز رسانی محصولات همراهی کنید.

بیشتر بخوانید: اکسسوری طلا مینیمال دخترانه

خروج از نسخه موبایل