نماد سایت گالری طلا اورو | Oro Gold Gallery

ست کردن دستبند طلا با ساعت

ست کردن دستبند طلا با ساعت

شاید شما هم دوست داشته باشید که دستبند طلای خود را در کنار ساعت ست کنید و در یک دست ساعت و دستبندتان را قرار دهید. ولی نمی‌دانید که چه اصول و نکاتی دارد و باید چطور یک دستنبد طلا را با ساعت خود ست کنید تا هماهنگ و زیبا باشد! ست کردن دستبند طلا با ساعت یکی از مهم ترین نکات هر استایلی است، پس ادامه مطالب را از دست ندهید.

موضوع مقاله امروز ما، دقیقاً پرداختن به همین موضوع است که به شما یاد دهیم چطور دستبند طلای خود را با ساعت ست کنید و از زیبایی و جلوه آن لذت ببرید… پس با فروشگاه اینترنتی طلا اورو همراه باشید!

آنچه که قرار است در این مقاله مطالعه کنید:

  1. استفاده از دستبند در کنار ساعت
  2. نکات مهم در خصوص ست کردن ساعت و دستبند
  1. پاسخ به سوالات متداول

دستبند طلا زیبا و خاص را از کجا بخریم؟

ست کردن دستبند طلا با ساعت

استفاده از دستبند در کنار ساعت

در ترندهای این روزهای مد و فشن، بسیار مرسوم است که یک دستنبد یا حتی چند دستبند را در کنار ساعت ست کنیم و به اصطلاح ساعت در دست تنها نباشد…! به طور کلی، مهم است که اگر شما هم دوست دارید دستبند طلا را با ساعت ست کنید، یک سری نکات و ضوابطی را پیش از آن در نظر بگیرید تا آن جلوه و درخششی که از این ست انتظار دارید، برآورد شود.

بعضی‌ها معتقدند که در کنار ساعت تنها یک دستبند قرار دهند، بعضی‌ها هم دوست دارند دور ساعت را شلوغ کنند و از چندین مدل دستبند در کنار آن استفاده کنند. و باید گفت که ست کردن دستبند با ساعت، ویژه خانم‌ها نیست و آقایان هم در کنار ساعتشان می‌توانند از انواع مدل دستبندهای طلا، استفاده کنند و جلوه‌ای زیبا و خاص را رقم زنند.

ست کردن ساعت و دستبند

نکات مهم ست کردن دستبند طلا با ساعت

  • سعی کنید که مدل دستبندتان با مدل ساعت هماهنگ و یکسان باشد. یعنی اگر ساعتی دارید که اسپورت است، ترجیحاً دستبند شما هم بهتر است اسپورت و مناسب با استایلتان باشد یا اگر ساعتی در دست دارید که فلزی است و می‌توان آن را در دسته ساعت‌های کلاسیک جای داد، بهتر است دستبند کنار آن هم در دسته دستبندهای کلاسیک قرار بگیرد تا همخوانی زیبایی ایجاد شود.
  • به هماهنگی رنگ دستبند با رنگ بند ساعت خود توجه کنید! بهتر است که رنگ دستبند شما با رنگ ساعت شما در یک طیف مشخص باشد و خیلی متضاد از هم نباشند تا جلوه‌ای زیبا و مناسب داشته باشند.
  • دستبند را پیش از ساعت در دست قرار دهید. یعنی ابتدا دستبند را دست کنید و سپس ساعت. برای جلوه بهتر، زیباتر است که ساعت بعد از دستبند قرار گیرد.
  • به اندازه ساعت و دستبند خود توجه کنید. بهتر است که دستبند و ساعت هر دو از نظر اندازه و قطر، یکسان باشند و یکی از آن‌ها خیلی بزرگ و دیگری خیلی کوچک نباشد.

پاسخ به سوالات متداول

  • آیا مهم است که قبل از ست کردن دستبند طلا با ساعت به نکات آن توجه کنیم؟ بله، برای جلوه‌ای درخشان و زیبا، بسیار اهمیت دارد که به نکات مطرح شده در این مقاله توجه کنید.
  • دستبند طلا زیبا و خاص را از کجا بخریم؟ گالری طلای سنجاق یک گالری طراحی و ساخت طلای دست ساز است که به تولید انواع اکسسوری، مثل دستبند طلا مشغول است. این گالری، چندین مدل دستبند طلا زیبا و منحصر به فرد دارد که حتماً مناسب با علایق شما خواهد بود.
کلام آخر

امروز، به نکات مهم و اصل‌هایی که برای ست کردن ساعت با انواع دستبند طلا مطرح شده‌اند، پرداختیم و این نکات را برای شما شرح دادیم. امیدواریم که توانسته باشیم منبعی ارزشمند برای شما فراهم کرده باشید.

عکس‌ها و محصولات ارائه شده در این مقاله از فروشگاه خرید آنلاین طلا و جواهر اورو است که با استفاده از طرح طراحان اختصاصی خودش و با دست هنرمندان استادکار ایرانی طلای ناب ۱۸ عیار را برای شما می‌سازد و هدف اول و آخرش، درخشش همیشگی شما در تمام لحظات است.

اورو گالری، از طریق فروشگاه ( واقع در پاساژ نارسیس – فلکه سوم تهرانپارس) و سایت خرید آنلاین و ارسال به تمام نقاط ایران، آماده خدمت به تمام شمایی است که به دنبال سادگی در عین زیبایی می‌گردید!

برای بازدید از انواع مدل دستبندهای طلا گالری طلای اورو، پیشنهاد می‌کنیم به سایت این گالری، بخش دستبند طلا مراجعه کنید.

خروج از نسخه موبایل