دستبند

زیباترین دستبند طلا زنانه

زیباترین دستبند طلا زنانه

انواع دستبند طلا زنانه مانند میوکی، کارتیه، اسلیمی، صور فلکی، سواروسکی، چرم و مدل‌های جدید دیگر آن از زیباترین زیورآلات و هدایایی هستند که می‌توانید برای خود یا دیگران تهیه کنید. تنوع بالای دستبندها، سلیقه تمام بانوان در هر سنی پوشش می‌دهد.

در ادامه جدیدترین مدل‌های دستبند را معرفی می‌کنیم.

ویژگی‌ دستبند طلا زنانه مدل میوکی چیست؟

در طراحی طلا و جواهرات مدل خاص و پرطرفدار میوکی، دانه‌های زیبا و ظریفی کار شده که میوکی Miyuki Beads)) نام دارند.

دانه‌های میوکی براساس الگوهای هندسی و خطوط نازک و منظم برروی زیورآلات کار می‌شوند. این دانه‌های ریز و جذاب، به‌صورت دستی در رنگ‌های مختلفی مانند سفید، نقره‌ای، طلایی، آبی، قرمز، زرد و رنگ‌های دیگر تولید شده و در ساخت دستبند، پابند، گردن‌بند، گوشواره، انگشتر و حلقه استفاده می‌شود.

دستبند طرح میوکی، ساده، ظریف، شیک و زیبا بوده و برای افراد علاقه‌مند به دستبندهای رنگی و طرح سنتی انتخاب بسیار مناسبی است. دستبندهای جذاب میوکی به‌صورت پهن و باریک ساخته می‌شوند.

دانه‌های میوکی را می‌توان در کنار سنگ‌های رنگی و قیمتی مانند یاقوت و برلیان و زمرد به کار برد. دستبند و دیگر زیورآلات میوکی اغلب با طلای ۱۸ عیار ساخته می‌شوند و طرح‌های بسیار متنوعی دارند، به همین دلیل پاسخ‌گوی هر سلیقه‌ای هستند.

ویژگی‌های دستبند میوکی عبارت‌اند از:

  • برخورداری از طرح‌های گوناگون
  • جوان‌پسند
  • رنگ‌بندی وسیع
  • تنوع قیمت

دستبند طلا زنانه اسلیمی برای چه کسانی مناسب است؟

برای‌علاقه‌مندان به معماری، تاریخ، هنر و فرهنگ ایران باستان، بهترین هدیه دستبند طلا طرح اسلیمی است. طلا و جواهرات طرح اسلیمی، دارای خطوط قوس‌دار و صاف هستند.

در دستبندهای طرح اسلیمی، می‌توان ترکیبی از پیچیدگی، سادگی و ظرافت را مشاهده کرد. طرح‌های اسلیمی بیانگر یک نماد و پیام از طبیعت هستند.

انواع طرح‌های اسلیمی طلا به اشکال زیر تقسیم می‌شود:

  • فرم ساده بدون تزئین
  • فرم دهنه اژدری به‌شکل دهان و سر اژدها
  • فرم ماری شبیه به حالت خیزش مار
  • فرم خرطوم فیلی دارای نقش سر یا خرطوم فیل
  • فرم پیچک دارای پیچ‌وتا‌ب‌های ظریف و زیبا
  • فرم گل‌دار دارای نقوش گل‌های ختایی

دستبندهای طلای نخی طرح اسلیمی، از اکسسوری‌های بسیار شکیل، اصیل و ظریف هستند که به‌دلیل طراحی خلاقانه، در میان مدل‌های متعدد زیورآلات، بی‌ادعا و بدون تجمل خونمایی می‌کنند. دستبندهای اسلیمی برای استفاده روزمره و دورهمی‌های دوستانه انتخاب بسیار مناسبی هستند. برای مشاهده کالکشن طلا اسلیمی اینجا کلیک کنید.

همه‌‌چیز درباره دستبند طلا زنانه کارتیه

بدون شک، ایده خرید هدیه دستبند طلا کارتیه، بسیار غافلگیرکننده بوده و هر کسی را خوشحال و شگفت‌زده می‌کند. کارتیه از مشهورترین برندهای تولید جواهر در جهان است که محصولات آن، خریداران پرشماری در سراسر دنیا دارد.

زیورآلات این برند ازجمله دستبند و انگشتر محبوبیت فوق‌العاده بالایی دارند و برای آقایان نیز طراحی می‌شوند. دستبندهای کارتیه همیشه جزء مدل‌های پرطرفدار و پرفروش هستند.

از ویژگی‌های دستبند این برند به زیبایی چشمگیر، طراحی دقیق و شکیل و تنوع در طرح اشاره کرد. دستبندهای کارتیه در رنگ‌های زرد، رزگلد، سفید و تلفیقی از این رنگ‌ها به‌صورت ساده یا نگین‌دار طراحی می‌شوند.

دستبند طلا کارتیه در اشکال پهن، نازک، حلقه‌ریز و حلقه‌درشت ساخته می‌شوند، به همین دلیل برای هر سن و هر فرم دست مناسب هستند.

از دستبند کارتیه با توجه به ساده یا نگین‌دار بودن آن، به‌صورت روزانه، در دورهمی‌ها و مجالس رسمی می‌توان استفاده کرد.

دستبند طلا زنانه طرح صور فلکی چه مشخصاتی دارد؟

زیورآلات مدرن طرح صور فلکی، برای جوانان و علاقه‌مندان به اکسسوری‌های خاص و متفاوت، بسیار مناسب هستند‌. هریک از ۱۲ ماه سال، صور فلکی خاص خود را دارند که طراحان طلا براساس آن، دستبند، انگشتر، گردنبند و گوشواره ساخته‌اند.

در ساخت این زیورآلات، از نگین‌های ریز و درشت رنگی نیز استفاده شده تا زیبایی و نمای آن بیشتر شود. اگر قصد دارید برای دوست یا همسر خود کادویی به یاد ماندنی و متفاوت بخرید، مدل صور فلکی را می‌توانید برای هدیه دستبند طلا انتخاب کنید.

پرطرفدارترین مدل‌های دستبند طلا زنانه کدام است؟

برندهای مشهور و معتبر زیادی در سراسر جهان در طراحی و ساخت زیورآلات طلا فعال هستند و محصولات آن‌ها، مورد استقبال عموم مردم قرار دارد.

سبک‌های مختلف زیورآلات طلا باعث‌شده هر فرد با هر سلیقه و میزان بودجه بتواند اکسسوری مورد علاقه خود را تهیه کند.

سایر دستبندهای طلا زنانه پرفروش و محبوب عبارت‌اند از:

  • دستبند طلا سواروسکی: تولیدات برند سواروسکی به‌دلیل داشتن کریستال‌های زیبای رنگارنگ شهرت و محبوبیت بسیار زیادی دارند. دستبندهای درخشان، باظرافت، فوق‌العاده جذاب سواروسکی، آن را تبدیل به یکی از زیباترین و خاص‌ترین دستبندهای بازار کرده‌است.
  • دستبند چرم طلا: دستبندهای چرم طلا محبوب‌ترین اکسسوری در میان جوانان بوده و اغلب دختران و پسران، دستبند یا انگشتر آن را تهیه کرده‌اند.

دستبندهای چرم طلا تنوع بالایی دارند، همیشه پرفروش بوده و برای استفاده روزانه و دورهمی‌ها انتخاب بسیار خوبی هستند‌.

  • دستبند طرح طبیعت: دستبندهای طرح طبیعت، طراحی ظریف و شیکی دارند و طرح آن‌ها معمولا گل، برگ، ساقه و برگ و گل رز به‌صورت ساده یا دارای نگین‌های رنگی است‌‌. علاقه‌مندان به سبک مینیمال و مدرن، می‌توانند از این زیورآلات استفاده کنند.

جمع‌بندی

انواع دستبند طلا زنانه توسط برندهای مختلف در سبک‌های گوناگون طراحی می‌شوند. این دستبندها به‌صورت ساده یا دارای  تزئینیات سنگ و نگین هستند.

دستبندهای میوکی، اسلیمی و طرح طبیعت برای جوانان و علاقه‌مندان به زیورآلات مدرن، مینیمال، ظریف و شیک بسیار مناسب است.

از دیگر زیباترین و محبوب‌ترین دستبندها، به دستبند کارتیه، سواروسکی، صور فلکی و چرم می‌توان اشاره کرد.

1 دیدگاه در “زیباترین دستبند طلا زنانه

  1. کیانا گفت:

    دستبند طلا اورو گالری خیلی قشنگه ولی ظریف هستن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *