نماد سایت گالری طلا اورو | Oro Gold Gallery

روش‌های شست و شوی طلا

استفاده از اکسسوری‌های طلایی به شخصیت انسان‌ها اعتبار خاصی می‌بخشد. این زیورآلات درخشان اعتماد به نفس ما را افزایش می‌دهند. در عین حال به دلیل ظرافتی که دارند باید  از آن‌ها مراقبت کرد. زیورآلات طلایی، مانند هر اکسسوری دیگری، به مرور آلودگی‌های پوست و محیط را جذب می‌کنند و مات می‌شوند. برای حفظ درخشندگی این زیورآلات، باید هر از گاهی آن‌ها را تمیز کرد.  در این مقاله به روش‌هایی برای شست و شوی طلا اشاره خواهیم. تمیز کردن طلا در این روش‌ها با موادی که در همه خانه‌ها در دسترس است انجام می‌شود. با استفاده از این روش‌ها آسانی به طلاهای خود درخشندگی ببخشید.

روش‌های شست و شوی طلا

۵ روش برای شست و شوی طلا

آیا می‌دانستید برای تمیز کردن طلا، نیاز نیست به طلافروشی‌ها مراجعه کنید؟ روش‌های مختلفی برای شست‌ و شوی طلا در خانه وجود دارد که می‌توانید به راحتی از آن‌ها استفاده کنید. با استفاده از مواد در دسترس مانند سرکه، جوش شیرین یا پودرهای شوینده می‌توانید طلاهای خود را به راحتی تمیز کنید و درخشندگی را به آن‌ها برگردانید. در این بخش به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

اگر نسبت به تمیز کردن طلا در خانه و استفاده از روش‌های فوق حساس هستید، می‌توانید محلول‌های خاص شست و شوی طلا را از گالری طلا تهیه کنید. محلول را روی طلای خود اسپری کنید و سپس با دستمالی نرم آن را خشک کنید.

شست و شوی طلاهای دارای سنگ قیمتی

انگشتر، دستبند، گوشواره یا گردنبندهایی که سنگ قیمتی دارند نسبت به آب حساس‌تر هستند و نباید آن‌ها را در آب قرار داد یا با مسواک تمیز کرد. برای تمیزکردن انگشتر، گردبند یا دستنبدی که سنگ قیمتی دارد مقداری محلول تمیزکننده تهیه کنید. پارچه‌ای نرم را به این محلول آغشته کنید و به آرامی روی زیورآلات خود بکشید. در نهایت زیورآلات را با آب ولرم بشویید و با پارچه‌ای نرم خشک کنید.

نکاتی برای تمیز نگه داشتن طلا:

طلا فلز حساسی است و به آسانی آلودگی محیط و پوست را جذب می‌کند. تمیز نگه‌داشتن این فلز ارزشمند چندان سخت نیست. برای جلوگیری از شست و شوهای مکرر طلا به نکات زیر توجه کنید:

با رعایت نکات فوق، طلایی درخشان و زیبا خواهید داشت.

برای مشاهده نیم ست طلا برند اورو گالری اینجا کلیک کنید.

خروج از نسخه موبایل