نماد سایت گالری طلا اورو | Oro Gold Gallery

رنگ نگین انگشتر طلا

رنگ نگین انگشتر طلا

معنی رنگ نگین انگشتر در طلا

نگین‌های قیمتی نقش‌های مختلف در فرهنگ و تمدن انسانی در طول تاریخ داشته‌اند. بعضی افراد اعتقاد دارند که نگین طلا و جواهرات دارای قدرت‌های خاص هستند. هر نگینی دارای رنگ خاص خود و  محل‌های پیدایش مختلف است. بعضی از سنگ‌ها و نگین‌های قیمتی دارای قدمت زیادی هستند و بعضی دیگر ب تازگی کشف شده‌اند. استفاده از آن‌ها در زیورآلات و جواهرات نیز سابقه‌ای طولانی دارد و از قدیم برای جلوه گری و زیبایی زیورآلات از سنگ های استفاده می شده است. امروز در فروشگاه آنلاین طلا و جواهر اورو سعی داریم بعضی از معانی رنگ نگین انگشتر طلا را با هم بررسی کنیم.

رنگ نگین انگشتر طلا

یک سنگ منحصر به فرد در هر انگشتر بیانگر شخصیت شماست و اگه این سنگ در حلقه ازدواج شما استفاده بشه، در خصوص نوع و کیفیت رابطه شما هم برای مخاطبین پیام هایی داره.

جهت مطالعه نکات مهم خرید انگشتر طلا مناسب اینجا کلیک کنید

رنگ نگین انگشتر طلا

نگین رنگ صورتی

در افسانه‌های آسیایی، رنگ صورتی به معنای زیبایی، درک و عشق بی قید و شرط هست. این رنگ برای انگشترهای نامزدی رنگ خیلی مناسبی هست، چرا که گفته شده این رنگ در سنگ های قیمتی از عشق و محافظت سراسری طرف مقابل در طول زندگی صحبت می کنه…

نگین رنگ سفید

سفید نماد پاکی، اخلاص و احساسات واقعیه؛ یک اوپال و یا یک مروارید درخشان سفید رو همیشه کادوی میشه به عنوان تولد هدیه داد. به عنوان یک شروع موفق در رابطه، رنگ سفید پر از معانی مثبت برای زوج هایی هست که تازه نامزد کرده اند.

نگین قرمز رنگ

قرمز سنبل عشق و شور و نشاط هست و این نماد، یک نماد کامل برای عشق محسوب میشه اما کمی احساس امنیت رو از بین میبره…

رنگ نگین انگشتر طلا / آبی

آبی رنگ سلطنتی هست. این رنگ برای مخاطب آب خنک، آبی دریا و آسمان بی ابر رو تداعی می کنه و سمبل صلح و آرامش هست. این رنگ باعث ایجاد ارتباط، هماهنگی و احترام در رابطه میشه.

نگین سیاه

سیاه با پرستیژ، سبک و عمیق در شخصیت هست. درخشش عمیق یک الماس سیاه، یادآور یک آسمان وسیع و پر ستاره در شب هست و گفته میشه الماس سیاه ایده آلی برای قدرت با شکوه است.

نگین رنگ زرد

زرد رنگ آفتاب هست. این رنگ شادی، هوش و زیرکی و انرژی رو نشون میده. سنگ قیمتی زرد، گرم و آتشین به نظر میرسه. اما مردم معتقدند که رنگ زرد جرقه و شر در رابطه ایجاد می کنه. شادی، وفاداری و هیجانی بودن از جمله ویژگی‌هایی هست که با رنگ زرد همراه میشه.

نگین انگشتر ارغوانی

یاسی، ارغوانی و بنفش رنگ هایی هستند که عجیب و مرموز به نظر می رسند. یاس بنفش نمادی از شهود و الهام بخشی هست. گفته میشه که حلقه های نامزدی با سنگ های قیمتی بنفش موانع رو از سر راه بر می داره و هیجان و ماجراجویی رو به رابطه شما میاره…

رنگ نگین انگشتر طلا

نگین انگشتر طلا سبز

سبز نمادی از بهار، طبیعت، رشد و تازگی هست. این رنگ، باغ های سرسبز و جنگل‌های زیبا رو در ذهن تداعی می کنه. همچنین سبز با پول و ثروت همراه میشه…

با توجه به افسانه سنگ های قیمتی، سنگ سبز در حلقه ازدواج یک زندگی پر از سلامت، ثروت و باروری رو ایجاد می کنه.

رنگ نگین انگشتر نارنجی

نارنجی رنگ آتش هست. نارنجی ترکیبی از عشق در قرمز و شادی موجود در رنگ زرد هست و این نکته این رنگ رو به رنگ قدرتمندی تبدیل کرده.

نارنجی در حلقه های ازدواج، رابطه شما رو تضمین می کنه و همیشه این رابطه رو برای شما پر زرق و برق، هیجان انگیز و جذاب نگه می داره…

 

خرید آنلاین طلا از اورو

ممنون از این که این موضوع رو دنبال کردید. ما در فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر اورو می توانیم هر نوع انگشتر طلایی را به سفارش شما عزیزان بسازیم. تنوع نگین‌ها در رنگ و کیفیت بالای محصولات، نقطه تمایز اورو با سایر همکاران است. با خرید آنلاین طلا از فروشگاه ما، می توانید احساسی منحصر به فرد را تجربه نمائید.

مطالعه بیشتر : انگشتر دست دوم بخریم یا نخریم؟

خروج از نسخه موبایل