نماد سایت گالری طلا اورو | Oro Gold Gallery

خرید آنلاین گردنبند طلا / محبوب‌ترین طرح‌ها

خرید آنلاین گردنبند طلا

خرید آنلاین گردنبند طلا / محبوب‌ترین طرح‌های زنجیر طلا امسال

در دنیای گسترده جواهرات، زنجیر طلا و گردنبند طلا همیشه محبوبیت خاصی داشته است. به ندرت پیش می‌آید که شما خانمی را پیدا کنید که از این نوع طلا خوشش نیاید. تمام خانم‌ها برای درخشش بیشتر و ایجاد حس منحصربفرد بودن، در اکثر مراسم‌ها از گردنبندهایی با مدل‌های خاص استفاده می‌کنند. از مهمانی‌های کوچک خانوادگی گرفته تا عروسی‌های مجلل، شما می‌توانید انواع گردنبند طلا را به عنوان آویزی زیبا در بین بانوان ببینید. در ابن مقاله از فروشگاه اینترنتی خرید طلا اورو سعی می‌کنیم به شما محبوب‌ترین طرح‌های گردنبند طلا و زنجیر طلا را نشان دهیم. با مطالعه این مطلب می‌توانید انتخاب جذاب‌تری در زمان خرید آنلاین گردنبند طلا خود داشته باشید.

انواع زنجیر و گردنبند طلا

  به طور کلی انواع زنجیر و گردنبند طلا شکل و بافت متفاوتی دارند که باعث می‌شود در جاهای مختلف زیادی از آنها استفاده شود. زنجیر طلا و گردنبند طلا به سه دسته کلی تقسیم می شوند: زنجیر کلاسیک که شامل کابل، رولو، مارینر، کوروت و فیگارو است. زنجیره های مدرن هم شامل Omega، Mariner، Box، Singapore و Razor هستند. گردنبندهای طلای با آویز هم مدل‌ها مختلف زیادی دارد که پر فروش‌ترین‌های این جواهرات را برای شما در ادامه آورده‌ایم…

خرید آنلاین گردنبند طلا

گردنبند طرح لنگر / زنجیر طلای دریایی

دنیای دریا الهام بخش این گردنبند طلا کلاسیک است. نام آن به دلیل شباهت قابل توجه آن به زنجیره‌های لنگر کشتی‌ها است. این سازه از چندین قلاب بیضی شکل با میله‌ای صاف در وسط تشکیل شده است. این ساختار ظاهری متمایز به زنجیر می دهد. این گردنبند طلا به خاطر نوع طراحی که دارد، از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هست و اگر شما کسی هستید که از آویز طلا زیاد استفاده می‌کنید، این طرح در خریدهای طلا شما توصیه می‌شود. برای خرید آنلاین این نوع از گردنبند می‌توانید با کارشناسان اورو تماس بگیرید تا به صورت سفارشی برای شما ساخته شود.

خرید گردنبند طلا

گردنبند طرح مهره / زنجیر طلا توپ

زنجیر طلای توپی یکی از زنجیرهای گردنبند طرح بافت دار از مهره‌های به هم پیوسته ساخته شده است. در طراحی این مهره‌ها را می توان به هم بسته یا با فاصله از هم قرار داد. این مدل به این صورتی است که طلا مانند سایر زنجیرها چندان محکم نیست اما به دلیل بافتی که دارد برای استایل های اسپرت و خیابانی با رنگ‌های متنوع آویز بسیار مناسب است.

زنجیر طلا توپی

گردنبند طرح صور فلکی / زنجیر طلا فلامینگو

این گردنبندها از صورت فلکی ماه‌های سال گرفته شده است. طراحی این نوع از گردنبندها به صورت مینیمال انجام شده. صور فلکی ماه های سال مناسب برای خانم‌های ۱۷ تا ۳۵ سال است و یکی از پر فروش‌ترین گردنبندهای طلا امسال است و بیشتر برای هدیه و کادو تولد استفاده می‌شود. شما می‌توانید برای مشاهده کامل کالکشن صور فلکی به صفحه محصولات اورو بروید. اگر قصد خرید آنلاین گردنبند طلا یا هر محصول دیگری را دارید، به راحتی و پس از انجام مراحل خرید بعد از ۳ روز کاری، صاحب جواهر مورد نظر خود می‌شوید.

گردنبند طلا صور فلکی

زنجیر طلا جعبه

زنجیر طلای جعبه ای که بخشی از سری گردنبندهای مدرن است از مکعب های کوچکی ساخته شده است. این زنجیرهای طلا بسیار محکم هستند و به راحتی پاره نمی‌شوند. ساختار این زنجیر طلا به گونه ای است که در صورت افتادن یا شکستن یکی از قطعات آن می توان بدون آسیب به ظاهر آن را تعویض کرد. این مدل از زنجیر طلا در بین خانم ها و آقایان طرفداران خود را دارد. با این حال، انواع گسترده تر در میان مردان شایع‌تر است. فروشگاه آنلاین طلا و جواهر اورو این محصول را به صورت سفارشی می‌سازد.

خرید زنجیر طلا

زنجیر طلای کارتیه

 این زنجیر کلاسیک یکی از مدل های بسیار ساده است و هرگز از مد نمی افتد و از قلاب های به هم پیوسته ساخته شده است. مردان معمولاً تمایل بیشتری به استفاده از زنجیر طلایی دارند، اما انواع کوچکتر به همراه آویز مناسب برای زنان نیز کاملاً مناسب است. زنجیرهای طلایی در هنگام ست کردن با حلقه‌های نامزدی کلاسیک انتخابی عالی هستند. این زنجیرها با اسم کارتیه بیشتر شناخته شده هستند.

زنجیر طلای کارتیه

زنجیر طلا فیگارو/ خرید آنلاین گردنبند طلا

زنجیر فیگارو از نوع گردنبند کلاسیک مدل کرب است که اصل ایتالیایی دارد. قلاب های صاف در اندازه های مختلف که به صورت متناوب قرار می گیرند، ساختار این زنجیره را تشکیل می دهند. یک تکه بلند و ۲ یا ۳ قطعه کوتاه‌تر برای ساخت این زنجیر طلا ردیف شده اند. فیگارو Unisex است، به این معنی که هم مردان و هم زنان می توانند از آن استفاده کنند.

خرید آنلاین گردنبند طلا

گردنبند طرح حیوانات / زنجیر فلامینگو

این گردنبندها با ظاهری جدید و امروزی هستند. طراح این کالکشن از حیوانات مختلفی الهام گرفته است و سعی کرده با رعایت اصول طراحی، جدیدترین نوع این کالکشن را خلق کند. زنجیرهای گردنبند طلا حیوانات از نوع فلامینگو است که به ظاهر مینیمال بیشتر می آید. اگر قصد مشاهده یا خرید آنلاین گردنبند طلا حیوانات را دارید به کالکشن طلا اورو بروید.

گردنبند طرح حیوانات

گردنبند طلا طرح قلب

این نوع گردنبند در سال گذشته بین خانم ها و دختران جوان، علاقه مندان زیادی داشته است. این نوع گردنبند به صورت سفارشی و آماده با طرح های مختلف مثل قلب نگین دار، قلب تو خالی و تو پر ساخته می شود. این طرح نشان عشق بین دو نفر را در یک گردنبند تجسم می کند و در مراسم هایی با لباس های رسمی، ظاهری شیک و فریبنده دارد.

گردنبند طلا قلبخرید آنلاین گردنبند طلا

فروشگاه طلا و جواهر اورو برای خرید آنلاین طلا و  جواهرات مورد نظر شما طراحی شده است. اورو گالری مجموعه ای است که با در نظر گرفتن مدرن ترین  طراحی های دنیا و نیاز مخاطبین، محصولات خود را به صورت آنلاین و حضوری ارائه می دهد. شما میتوانید برای خرید انواع طلا و جواهر به صورت آنلاین و حضوری به فروشگاه ما مراجعه نمائید.

جهت مطالعه : انواع مدل های گردنبند طلا اینجا کلیک کنید.

منابع

خروج از نسخه موبایل