برند های مطرح طلا و جواهر

برند طلا و جواهر بوشرون Boucheron

برند بوشرون Boucheron

بُوشْرونْ  (Boucheron) یک برند طلا و جواهر و ساعت فرانسویه که در سال ۱۸۵۸ توسط فردریک بوشرون تاسیس شد و با افتتاح اولین فروشگاه خود درزمان امپراتوری دوم فرانسه شروع بکار کرد. او آتلیه خود را در سال ۱۸۶۶ خلق کرد و یک سال بعد در نمایشگاه جهانگردی (۱۸۶۷) موفق به کسب مدال طلا شد.

در سال ۱۸۹۳،Frédéric Boucheron  اولین جواهری بود که به میدان Vendôme پاریس نقل مکان کرد و دلیل انتخاب مکان مغازه‌اش در این میدان این بود که این مغازه واقع در آفتابی‌ترین گوشه میدان بود.

در سال ۱۸۹۳،Boucheron  یک فروشگاه در مسکو افتتاح کرد، بعداً در سال ۱۹۱۱ به سن پترزبورگ منتقل شد. در سال ۱۹۰۳ یک فروشگاه در لندن و یک دفتر در نیویورک.  افتتاح فروشگاه های بیشتر در سال ۱۹۷۳ در ژاپن ، شانگهای، دبی در سال ۲۰۰۵ و سرانجام در سال ۲۰۰۶ هنگ کنگ و کوالالامپور.

بوشرون یک تجارت نسبتا خانوادگی بود. پس از درگذشت بنیانگذار آن فردریک بوشرون در سال ۱۹۰۲ ، فرزندان وی این حرفه رو به دست گرفتند. در سال ۱۹۹۴ ، تجارت خانوادگی با فروش اون بهSchweizerhall  به رویکرد جهانی‌تری تغییر یافت.

این شرکت دارای ۳۴ بوتیک در سراسر جهان و یک وب سایت تجارت الکترونیکی آنلاینه که در سال ۲۰۰۷ راه اندازی شد و فروش تخمینی شرکت (در سال ۲۰۱۰/۲۰۱۱) ۵۰ میلیون یورو در سال و ۵ میلیون یورو در ساعت بود.

 

جهت مشاهده کالکشن های فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر اورو و برای خرید آنلاین طلا اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *