نماد سایت گالری طلا اورو | Oro Gold Gallery

۵ پیشنهاد جذاب ست کردن طلا و جواهرات با لباس

ست کردن طلا و جواهرات

۵ پیشنهاد جذاب ست کردن طلا و جواهرات با لباس

اکثر خانم‌ها به نحوی با مشکل ست کردن لباس‌ها و طلا و جواهر و بقیه اکسسوری‌هاشون دست و پنجه نرم می‌کنند ولی در آخر به طور ناخودآگاه بهترین انتخاب رو دارند…در ادامه مجله فروشگاه خرید آنلاین طلا و جواهر اورو با همدیگه  به چندتا از رازهای ست کردن طلا و جواهرات با لباس می‌پردازیم:

ست کردن طلا و جواهرات

گردنبند و انگشتر رو با توجه به موقعیت و کاربرد اون انتخاب کنید!

برای مثال، اگه از النگوها و زنجیرهای آویز دار توی محیط کار استفاده کنید، بدون شک اسباب درد سر شما میشه!  پس در  اولین قدم، دقت داشته باشین که ست کردن جواهرات با لباس، خیلی به محیطی که در اون قرار خواهید گرفت بستگی داره.

در استفاده از انگشتر و گردنبند زیاد شلوغش نکنید!

طرح‌های شلوغ لباس و پارچه‌های دارای بافت و نقش پیچیده، با جواهرات ساده خیلی دلنشین‌تر هست. یه جواهر پر زرق و برق، هر چقدر هم که زیبا و خارق العاده باشه، اگه با لباس خیلی شلوغ و پر نقش ست بشه، از صلابت و وقار استایل شما کم میکنه.

برای مشاهده کالکشن طلا طرح صورت فلکی اینجا کلیک کنید

از قدرت جواهرات ، برای جلو‌ه‌ی بیشتر چهره‌ی خود استفاده کنید!

از مدل‌های  گوشواره و زنجیر‌های مختلف، برای جلوه بخشیدن به چهره خودتون استفاده کنید.

اگه جواهرات رو تنها با توجه به لباس انتخاب کنید، از قدرتشون برای جلوه‌ی صورت غافل میشید. پس موقع ست کردن، به فکر هماهنگی فرم صورت و مدل مو و جواهرات‌تون هم باشید.

ست کردن انگشتر

به توناژ رنگ پوست خودتون اهمیت بدید!

زمان خرید طلا، از هماهنگی جواهر با رنگ پوست هم غافل نشید. در نظر داشته باشید که پوست بدن شما، بخشی از پوشش شما هست و جواهر منتخب شما علاوه بر ست شدن با لباس، باید با توناژ پوست شما هم ست بشه.

ست کردن طلا و جواهرات/ الماس ، همپای همیشگی استایل‌های زیبا!

از الماس استفاده کنید! زیرکونیا هم انتخاب مناسبی هست. درخشش بی مثال و تجزیه‌ی نور سفید روی پوست، الماس رو به سنگی مناسب برای همه استایل‌ها تبدیل کرده. انواع مدل‌های گردنبند طلا  همراه با سگ الماس جلوه‌ی خاصی رو به شما می بخشه.

ست کردن گردنبند

فروشگاه خرید آنلاین طلا و جواهر اورو

خب امیدواریم مطلب مطالب برای شما مفید بوده باشه. فروشگاه طلا و جواهر اورو یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید آنلاین طلا هستش. شما می‌تونید در این فروشگاه هم طلا و جواهر منحصر به فرد خودتون رو بسازید و هم به صورت اقساطی طلا بخرید!

مجموعه طلا و جواهر اورو به جز قیمت های پایین و بسته بندی شیک و کادویی که داره، امکان خرید اقساطی طلا رو هم فراهم کرده. لطفا از فروشگاه طلا ما دیدن کنید و نظرات خودتون رو زیر همین مطلب برای ما بنویسید.

بیشتر بخوانید: خرید انگشتر طلا در طرح و مدل های جدید

خروج از نسخه موبایل