نماد سایت گالری طلا اورو | Oro Gold Gallery

هدیه طلا فارغ التحصیلی دانشگاه

طلا فارغ التحصیلی

طلا فارغ التحصیلی؛ اشتباه نکنید این یک مدال برای فارغ التحصیلان نیست! خرید هدیه طلا برای افرادی که به تازگی فارغ‌التحصیل شده‌اند یا در دانشگاه رتبه آورده‌اند یکی از راه‌های  قدردانی و البته تبریک است. اگر شما هم می‌خواهید برای این قدردانی یک هدیه ماندگار و ارزشمند تهیه کنید خرید طلا فارغ التحصیلی یکی از بهترین هدایا است. بسیاری از ما به دلیل بالا رفتن قیمت طلا در خرید این کالا به عنوان هدیه تردید داریم،  اما در این مقاله از فروشگاه طلا و جواهر اورو می‌خواهیم یک پیشنهاد ایده‌آل را به شما توصیه کنیم تا با پرداخت هزینه کم بهترین هدیه را خریداری کنید.

طلا فارغ التحصیلی

انتخاب طلا برای هدیه یک انتخاب هوشمندانه

شاید تصور کنید که خرید طلا به عنوان هدیه باید خیلی هزینه‌بر باشد و احتمالا انتخاب طلا برای هدیه دادن در حال حاضر و با شرایط اقتصادی فعلی گزینه خوبی به نظر نرسد. اما یک انتخاب هوشمندانه می‌تواند هدیه شما را ماندگارتر کند، ضمن اینکه ارزشمندی بسیار طلا می‌تواند باعث خاص شدن هدیه شما شود. اگر می‌خواهید هدیه باارزش اما در عین حال با صرفه بخرید پیشنهاد ما خرید طلای ظریف و یا طلاهای زیر یک گرم است.

حتما با مراجعه به بازار یا فروشگاه‌های  پوشاک مشاهده کرده‌اید که کمترین هزینه برای خرید یک دست پیراهن و شلوار و یا البسه دیگر با کیفیت خوب که مناسب هدیه دادن باشد، کمتر از یک تا دو میلیون تومان نخواهد شد و این قیمت مساوی با هزینه یک گرم طلا یا بیشتر خواهد بود. اگر شما به جای پوشاک این هدیه ارزشمند را خریداری کنید در واقع سرمایه کوچکی را به فرد مقابل هدیه داده‌اید.

اما گزینه مناسب برای هدیه فارغ التحصیلی کدام طلا است؟ آیا با هزینه پایین می‌توان این نوع طلا را خریداری کرد؟

پاسخ این پرسش مثبت است. در ادامه همراه ما باشید تا چند پیشنهاد هیجان‌انگیز را به شما معرفی کنیم:

انواع طلا فارغ التحصیلی با قیمت مناسب

پیشنهاد ما خرید کالکشن سبک فروشگاه طلا و جواهر اورو است. اگر به این فروشگاه سری زده باشید یا از طریق سایت نمونه‌های ظریف و یا طلای زیر یک گرم آن را دیده باشید متوجه خواهید شد که با هزینه اندک نیز می‌توانید برای مناسب‌های مختلف طلا بخرید.

کالکشن میوکی

یکی از پیشنهادها هدیه طلا از کالکشن میوکی است. این کالکشن تشکیل شده است از طلاهای ظریف که با هنر منجوق‌دوزی تلفیق شده است. یعنی شما در طراحی این طلاها سنگ‌های زینتی رنگی و گاها سنگ‌‌های قیمتی را خواهید دید. همچنین می‌توانید از میان دستبندها، گردنبندها و پابند میوکی این فروشگاه برای طلا فارغ التحصیلی انتخاب کنید. طلای بکار رفته در این محصولات به دلیل ادغام با سنگ‌های تزئینی جلوه زیبایی دارند.

خرید طلا میوکی

کالکشن اسلیمی

این کالکشن نیز یکی دیگر از محصولات سبک و ظریف از فروشگاه طلا و جواهر اورو است که طرفداران بسیار زیادی دارد. در همین ابتدا باید اشاره کنیم که طلاهای این کالکشن را نمی‌توانید در فروشگاه دیگری پیدا کنید. چرا که طرح‌های زیبای که در ساخت این طلاها می‌بینید تلفیق هنر  و نقاشی اسلیمی ایرانی با طلاسازی است که اولین بار توسط این فروشگاه خلق شده. طراحی‌های این کالکشن تشکیل شده از طلاهایی با قوس‌های زیبا و گره و انشعاب‌های موزون که یادآور هنر معماری ایرانی است.

شما می‌توانید برای طلا جشن فارغ التحصیلی از این کالکشن بهره‌مند شوید و از دست بند، پابند، طلا و گوشواره‌های این کالکشن هدیه خود را انتخاب کنید.

برای مشاهده کالکشن اسلیمی اینجا کلیک کنید.

طراحی سفارشی طلا

یکی دیگر از خدماتی که فروشگاه اورو در اختیار مشتریان قرار می‌دهد طراحی طلا به سلیقه خریداران است. برای مثال اگر بخواهید با وزن خاصی یک طراحی خاص مثل پلاک ماه تولد یا نام شخصی را سفارش دهید، می‌توانید از مشاورین این فروشگاه کمک بگیرید و طلای خود را سفارش دهید. انتخاب و سفارش طلا‌های دیگر مثل گردنبند، انگشتر پابند در کالکشن‌های بالا نیز وجود دارد. مثلا شما می‌توانید سفارش خود را از کالکشن میوکی انتخاب کنید و طراحی مورد نظر را برای ساخت به این فروشگاه ارائه دهید.

یادداشت پایانی

خرید طلا فارغ التحصیلی می‌تواند یک انتخاب هوشمندانه، ماندگار و خاص باشد. اگر شما هم می‌خواهید هزینه مورد نظر را صرف کالای ارزشمند کنید حتما از کالکشن‌‌های ظریف فروشگاه اورور دیدن کنید.

خروج از نسخه موبایل