طلا و جواهر

نکات مهم خرید آنلاین سرویس طلا

خرید آنلاین سرویس طلا

نکات مهم خرید آنلاین سرویس طلا

در عروسی ایرانی یکی از رسم های اصلی خرید سرویس طلا برای عروس هست. خانواده های ایرانی در این مواقع به همراه عروس و داماد به خرید این هدیه ارزشمند برای عروسی می روند. بعضی اوقات هم به خاطر مشغله های زیاد برنامه ها، به خرید آنلاین سرویس طلا رو میارند. در این مقاله از فروشگاه اینترنتی اورو می‌خواهیم چند نکته مهم درباره خرید سرویس طلا را برای شما توضیح بدهیم.

در خرید آنلاین سرویس طلا مراقب عیار آن باشید

برای خانم‌ها یکی از قسمت‌های جذاب عروسی انتخاب سرویس طلا و جواهر جدید است. زیرا سرویس طلا درعکس های یادگاری مراسم عقد و عروسی جلوه‌ی زیادی دارد. مخصوصاََ اگر انتخاب خوبی داشته باشید به این علت که گردنبند طلا، دستبند طلا و گوشواره طلا در عکس ها کاملا خودنمایی میکنند.

همانطور که میدانید یک سرویس طلا و جواهر از یک گردنبند، گوشواره و دستبند تشکیل می شود. البته در بعضی از سرویس های خاص انگشتر طلا نیز اضافه می شود.
طلا نیز مثل تمام فلزات دیگر عیار دارد که بالاترین خلوص طلا عیار ۲۴ و یا همان ۹۹۹.۹ می باشد. در ایران طبق قانون اتحادیه طلا به صورت ۱۸ عیار یا همان ۷۵۰ ساخته می شود. در گذشته طلاها با عیارهای متفاوتی ساخته میشدند. این اتفاق باعث نا هماهنگی در بازار فروش شده بود. به مرور زمان طلا ها با عیار ۱۷ و امروزه با عیار ۱۸ ساخته می شوند. این کار باعث انسجام در بین تولیدکنندگان طلا و فروشگاه های آنلاین طلا شد.

خرید آنلاین سرویس طلا

اختلاف قیمت طلای سفید و طلای زرد!

بعضی از مردم بر این باورند که طلای سفید از طلای زرد گران تر است. در صورتی که چنین چیزی نیست و هیچ تغییر قیمتی در رنگ طلا وجود ندارد. پس کاملا در هنگام خرید طلا به این موضوع آگاه باشید. هنگام خرید طلا مخصوصا خرید آنلاین طلا به این نکته توجه داشته باشید و مبلغ بیشتر پرداخت نکنید.

جهت مطالعه (آشنایی با انواع رنگ های طلا ) اینجا کلیک کنید.

خرید سرویس طلا

همان طور که قبلاََ هم خدمت شما عرض کردیم طلا دو رنگ اصلی زرد و سفید دارد اما بخاطر تنوع مدل های خاص و اختلاف نظر های رنگی میتوانید طلا را با سنگ های مختلف با پوست و لباس خود سِت کنید.

انتخاب رنگ طلای متناسب با پوست شما

زمان انتخاب رنگ طلا خیلی دقت کنید. اگر پوست بدن شما برنزه و یا مابین برنزه و سفید یا سبزه می باشد طلای سفید بهترین گزینه برای شما است. اگر پوست بدن شما سفید است بهترین گزینه برای شما طلای زرد است.

گاهی شخصی که پوست سفید دارد مایل نیست که طلای زرد انتخاب کند، این قضیه با یک راه حل ساده برطرف می شود. طلاوجواهر خود را انتخاب کنید و سنگ جواهر خود را با پوست خود ست کنید. مثلا طلای سفید با سنگ زمرد،یاقوت و فیروزه که سرویس طلا یا نیم ست طلا در پوست بدن شما را زیباتر میکند. پیشنهاد می کنیم برای این نوع سفارشات خاص به اورو گالری سر بزنید. فروشگاه اینترنتی اورو متخصص سفارشی سازی محصولات با بالاترین کیفیت است. برای راحتی و صرفه جویی در وقت مشتریان، خدمات آنلاین ارائه میدهد.

توجه به قفل دستبند و گردنبند در هنگام خرید سرویس طلا

در انتخاب سرویس طلاوجواهر جدید به قفل طلا دستبند طلا حتما دقت کنید. دستبند طلا باید قفل محکمی داشته باشد. به شما پیشنهاد می کنیم که یک زنجیر طلا ضامن برای دستبند طلا تان در نظر بگیرید تا اگر قفل دستبندطلا باز شد به راحتی از دست شما بیرون نیاید.
در قدیم قفل دستبند طلا را با یک تکه نخ می بستند. امروزه میتوان از یک تکه زنجیر ضامن استفاده کرد که طراحی بسیار زیبایی را به دستبندتان می دهد.

خرید آنلاین سرویس طلا عروس
گوشواره سرویس طلا را قبل از پرو حتما با یک پد الکلی بهداشتی تمیز کنید

قفل گوشواره طلا معمولا از سه نوع چفتی ، چنگی و میخی تشکیل می شود. از نظر زیبایی ظاهری گوشواره طلا چفتی بهتر است و از نظر استحکام گوشواره طلا چنگی گزینه مناسب تری میباشد که در بعضی موارد گوشواره چنگی به لباس گیر می کند. ولی گوشواره میخی این گونه نیست. در زمان خرید از فروشنده طلا بخواهید که میخک گوشواره طلا را کوتاه تر کند که پوست پشت گوش شما را اذیت نکند. به یاد داشته باشید که میخک آن متناسب با سایز گوش شما باشد.

برای مطالعه (پیشنهاد جذاب ست کردن طلا و جواهرات با لباس) اینجا کلیک کنید.

 

سایز کردن ست طلا

همه سرویس های طلا به این منظور که خریدار بتواند بعد از پرو و انتخاب، آن را سایز کند؛ سازنده طلا آن را بزرگ تر میسازد. اگر ست طلا خود را سایز کردید، حتما تیکه ی سایز شده که از گردنبند طلا دستبند طلا جدا می شود را دریافت کنید. زیرا هم مبلغ آن را پرداخت کردید و هم در تغییر سایز مجدد مورد استفاده قرار می گیرد. در زمان فروش طلا نیز می توانید به همراه محصول آن تکه را بفروشید.

توجه به نگین های سرویس طلا

اگر سرویس طلای شما دارای نگین های زیادی است حتما بعد از سایز تمامی نگین های آن را نگاه کنید. زیرا ممکن است هنگام سایز بعضی از نگین ها افتاده باشند. بعضی فروشگاه های طلا و جواهر از چسب های بی کیفیت استفاده می کنند. پس حتما نگین ها را بررسی کنید.

برخی از سرویس طلا در بازار طلا جواهر تهران دارای نگین می باشد. در محاسبات قیمتی بعضی از این سرویس طلاها هزینه نگین کسر شده و در بعضی از سرویس طلا وزن نگین کم نشد است. اگر وزن نگین سرویس را فروشنده طلا جواهر کم نکرد حتما از فروشنده طلا درخواست کنید تا گارانتی نگین به شما بدهند. این کار باعث می شود در زمان فروش ضرر نکنید. فروشگاه اینترنتی اورو تمامی محصولات نگین دار خود را با گارانتی معتبر تقدیم شما عزیزان میکند.

خرید آنلاین طلا عروس

خرید سرویس طلا با شناسنامه محصول

زمانی که خواستید سرویس جواهر بخرید حتما از فروشنده درخواست شناسنامه جواهر را بکنید. حتی در خرید آنلاین سرویس طلا. معمولا فروشگاه های اینترنتی طلا این شناسنامه را با محصول ارسال می کنند. اگر از اعتبار فروشگاه اطمینان نداشتید، کتبا درخواست کنید. زیرا در شناسنامه طلا مشخصات ریز از کیفیت سنگ، رنگ سنگ نوشته شده است. زمانی که سرویس طلا شما شناسنامه معتبر داشته باشد هر زمان که تصمیم برای فروش داشتید به راحتی به نرخ روز هر جای دنیا می توانید تبدیل به وجه نقد کنید.

خرید آنلاین سرویس طلا از فروشگاه معتبر

فروشگاه اینترنتی اورو تمامی خدمات سفارشی سازی طلا و جواهر را دارد. اورو گالری بالاترین کیفیت جواهرات را برای خرید آنلاین طلا مشتریان، در نظر گرفته است. تمامی خدمات لازم از جمله تغییر سایز، شناسنامه محصول، تغییر سنگ و نگین طلا را انجام می دهد. تمام تلاش مجموعه جلب رضایت مشتریان و ایجاد حس اعتماد بیشتر است.

شما می توانید جهت مطالعه مقاله ( ویژگی‌های یک دستبند طلای زیبا و جذاب ) اینجا را کلیک نمائید.

فروشگاه آنلاین طلا و جواهر اورو

1 دیدگاه در “نکات مهم خرید آنلاین سرویس طلا

  1. سارا گفت:

    جال بود ولی الان تو این وضعیت مالی، کی میتونه سرویس طلا بخره اخه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *