برند های مطرح طلا و جواهر

معرفی طلا برند رولکس

طلا برند رولکس

اگر رولکس را با ساعت‌های محبوبش می‌شناسید باید بدانید که انواع طلا برند رولکس نیز با همان زیبایی، جذابیت و منحصربه‌فرد بودن تولید و به بازارهای جهانی عرضه می‌شود.

طلاهای رولکس در مدل‌های مختلف تولید می‌شوند تا بتوانید با توجه به سلیقه خود، یکی از بهترین گزینه‌ها را انتخاب کنید. اگر در انتخاب این برند مردد هستید بهتر است به بررسی تاریخچه و محصولات آن بپردازید. با خواندن این مقاله اطلاعات لازم در این زمینه را به‌دست می‌آورید.

تاریخچه برند رولکس

بهتر است پیش‌از خرید طلا برند رولکس با تاریخچه این این برند آشنا شوید. دراین‌خصوص باید گفت شرکت ویلدورف و دیویس در سال ۱۹۰۵ توسط آلفرد دیویس و همسر خواهر او، هانس ویلسدورف تاسیس شد. در ابتدا فعالیت شرکتی که این ۲ شخص تاسیس کردند، به واردات موتورهای هرمان سوئیسی برای استفاده در ساعت‌های مچی محدود می‌شد.

به‌تدریج ساخت ساعت‌های مچی توسط این برند با حکاکی نام تجاری (W&D) روی محصولات آغاز شد. برند رولکس را می‌توان اولین سازنده ساعت‌های مچی دانست که محصولات آن جایگزین مدل‌های جیبی شدند.

نام این برند تجاری در سال ۱۹۰۸ از W&D به Rolex تغییر کرد. ویلسدروف دلیل انتخاب این نام را خوش‌آوا بودن آن و تلفظ آسانی که در تمام زبان‌ها داشت، بیان کرد. همچین کوتاه‌بودن حروف، امکان حک‌کردن این کلمه را روی ساعت‌های مچی فراهم می‌ساخت.

در سال ۱۹۱۵ نام این کمپانی به شرکت ساعت‌سازی رولکس تغییر کرد. در این زمان برند رولکس‌ نه‌فقط در انگلستان بلکه در بسیاری از کشورها به محبوبیت رسیده بود. اما مشکلی که بر سر راه مدیران قرار داشت اخذ مالیات‌های سنگین به‌دلیل استفاده از طلا و نقره در ساخت ساعت‌ها بود.

به همین دلیل مدیران این شرکت در سال ۱۹۱۹ تصمیم به ترک انگلستان و انتقال شرکت به ژنو سوئیس گرفتند. یک‌سال بعداز نقل مکان، نام شرکت مجدد به مانترس رولکس تغییر کرد و‌ مدتی بعد آن را اس‌ای رولکس نامیدند.

با انواع طلا برند رولکس آشنا شوید

ساعت‌ تنها محصولی نیست که برند رولکس درزمینه تولید آن مهارت دارد بلکه این شرکت در طول سال‌های فعالیت خود توانست با استفاده از فلز ارزشمند طلا، محصولاتی کاملا خاص و‌ منحصربه‌فرد به بازار جهانی عرضه کند. اگر حساسیت بالایی در انتخاب زیورآلات دارید شناخت کالاهای تولیدشده توسط شرکت رولکس ضروری است.

ساعت طلا رولکس

ساعت طلا برند رولکس

شرکت رولکس از همان ابتدای فعالیت خود، با استفاده از طلا و نقره اقدام به ساخت ساعت‌های مچی‌ کرد تا این محصول به‌عنوان کالای زینتی و کاربردی مورد استفاده قرار بگیرد. اکنون نیز می‌توانید ساعت‌های ساخته‌شده از طلای این برند را در بازار مشاهده و درصورت تمایل، خریداری کنید.

ساعت‌های طلای رولکس قیمت بالایی دارند اما نمی‌توان از جذابیت آن‌ها و‌ تاثیر شگفت‌انگیزی که روی استایل می‌گذارند گذشت. ضمن اینکه این محصولات از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و با قرارگیری در معرض آب یا گردوخاک دچار خرابی نمی‌شوند.

انگشتر طلا برند رولکس

در بین محصولات تولیدشده از طلای برند رولکس، انگشترهای آن جایگاه ویژه‌ای دارند و از محبوبیت بسیاری برخوردار هستند. انگشترهای طلای رولکس‌ در مدل‌های متنوع برای استفاده خانم‌ها و آقایان تولید می‌شوند. افراد با هر استایل می‌توانند محصول مورد نیاز خود را از این برند بخرند.

انگشترهای رولکس به‌خصوص‌ در مدل‌های زنانه دارای ظرافت جذابی هستند. مدل‌های مردانه این زیورآلات نیز ابهت خاصی به استایل مردانه می‌بخشند. افرادی که می‌خواهند در هر محیط و شرایطی در بهترین حالت ظاهر شوند باید در اولین فرصت، برای خرید انگشتر طلای برند لوکس اقدام کنند.

سرویس طلا برند رولکس

اگر سرویس طلا را به‌درستی انتخاب کنید، در مجالس و‌ میهمانی‌ها می‌درخشید. برای این منظور می‌توانید سراغ سرویس‌های جذاب برند لوکس بروید. این زیورآلات ظاهری بسیار جذاب دارند و در کنار ظرافت به‌خصوص خود، جلوه زیبایی برای استایل شما ایجاد می‌کنند.

در برخی مدل‌های سرویس طلای رولکس، از سنگ‌های قیمتی استفاده می‌شود. این موضوع احتمالا افزایش نرخ این زیورآلات را به‌همراه داشته باشد. پس اگر بودجه شما برای خرید این مدل کافی نیست باید به‌دنبال سرویس‌های ساده‌تر باشید.

درصورتی‌که قیمت تمام‌شده این‌ محصول برای شما زیاد است می‌توانید چند تکه را به‌عنوان نیم‌ست خریداری کنید و با استفاده از آن‌ها در مجالس یا‌ جشن‌های مختلف، همچون نگین بدرخشید.

دستبند طلا رولکس

دستبند طلا برند رولکس

داشتن استایل جذاب بدون استفاده از دستبند تا حدودی مشکل است. اما باید در انتخاب دستبند کاملا حساس باشید تا این‌ محصول جذاب، تاثیر خوبی در استایل‌تان ایجاد کند. با این تفاصیل می‌توان زیورآلات برند رولکس را یکی از بهترین گزینه‌ها برای این منظور دانست.

 

دستبندهای برند رولکس مانند سایر محصولات تولیدشده توسط این برند دارای ظاهری جذاب و‌ ظرافت به‌خصوص هستند. اگر حساسیت بالایی در انتخاب‌ زیورآلات دارید یا اینکه تنا دستبندهای لاکچری را می‌پسندید بهتر است در اقدام اول به بررسی محصولات رولکس بپردازید.

تنوع دستبندهای تولیدشده توسط این شرکت زیاد است. به همین دلیل با هر سلیقه‌ای می‌توانید کالایی متناسب با نیاز خود تهیه کنید. این محصولات در طرح‌های جذاب‌ و رنگ ترکیبی تولید می‌شوند تا امکان ست‌کردن آن‌ها با استایل‌های مختلف وجود داشته باشد.

جالب است بدانید طرحی خاص برخی دستبندهای برند رولکس این امکان را ایجاد می‌کند تا آقایان نیز بتوانند در مجالس‌ مختلف و‌ با توجه به استایلی که دارند، از دستبندی خاص و جذاب استفاده کنند. این قابلیت، فروش و محبوبیت زیورآلات رولکس‌ را تا حد زیادی افزایش داده است.

گوشواره طلا برند رولکس

گوشواره یکی از مهم‌ترین زیورآلات مورد استفاده در استایل خانم‌ها و حتی برخی آقایان به‌شمار می‌آید. پس انتخاب آن باید با حساسیت بالا انجام شود تا تاثیر لازم را در استایل بگذارد.

این موضوع باعث شد شرکت رولکس تولید گوشواره‌های جذاب و منحصربه‌فرد خود را آغاز کند. طراحی خاص و‌ بسیار زیبای محصولات این برند، عرضه آن‌ها به سراسر جهان را به‌همراه داشت به‌گونه‌ای که امروز به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین زیورآلات رولکس‌ شناخته می‌شوند.

گوشواره‌های رولکس دارای طرح و رنگ‌های جذاب هستند. این مورد انتخاب را برای افراد حساس و‌ سخت‌پسند آسان‌تر می‌کند. بانوان می‌توانند با توجه به مدل مویی که قرار است داشته باشند یا حتی رنگ لباسی که می‌پوشند، گوشواره طلای برند روکس را را در مدلی به‌خصوص خریداری کنند.

جمع‌بندی

رولکس برندی است که با تولید ساعت‌های مچی مطرح شد اما تلاش‌های این شرکت همواره ادامه داشت تا جایی که امروز شاهد تولید و عرضه انواع طلا برند رولکس در سراسر جهان هستیم. زیورآلات این شرکت عبارت‌اند از دستبند، انگشتر، سرویس طلا و گوشواره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *