نماد سایت گالری طلا اورو | Oro Gold Gallery

معرفی دستبند طلا فشن مد

دستبند طلا فشن

دستبند طلا فشن دقیقا همان چیزی است که خانم‌های خوش‌تیپ باید در جعبه جواهرات خود داشته باشند. دستبندهای طلا فشن بسیاری از اوقات تیپ و استایل دختران جوان را کامل می‌کند. این دستبندهای طلا که طراحی و مدل‌های متنوعی دارند از جمله بهترین زیورآلات فشن به‌شمار می‌روند. ولی فشن چه معنی می‌دهد؟ در اصل این کلمه به یعنی مرسوم و طبق مد روز هست. یعنی سبک و تفکری که باعث درخشیدن ظاهر و استایل افراد مختلف می‌شود. در همین خصوص، در ادامه‌ی این مقاله، چند طرح از دستبند طلا فشن که بد نیست داشته باشید تا همیشه بدرخشید را به شما معرفی کرده‌ایم. همراه اورو باشید.

دستبند طلا فشن چیست؟

قبل از معرفی دستبند طلا فشن بد نیست که به خود کلمه فشن بپردازیم. فشن در واقع نوعی ابراز وجود و استقلال هنر طراحی در یک دوره فرهنگی و مکان خاص است. طراحی فشن به وسیله‌ی ابزارهای گوناگونی مانند لباس، کفش، شیوه‌ی زندگی، اکسسوری، وسایل آرایش، میک‌آپ، مدل مو و حتی وضعیت بدن معنی می‌شود. به عبارتی دیگر، فشن تعریفی است که توسط صنعت هنر طراحی پوشاک به عنوان «مد» اعلام می‌شود.

در حال حاضر صنعت فشن، دومین صنعت مهم در دنیاست و حوزه‌های مختلفی از زندگی بشر از رنگ و مدل لباس و لوازم و اکسسوری‌ها تا معماری و دکوراسیون خانه را دربر می‌گیرد. استفاده از اکسسوری و زیورآلات و همین دستبندهای طلا مد روز نیز جزو ثابتی از فشن است. با ارزش‌ترین اکسسوری‌هایی که علاوه بر زیبائی، نوعی سرمایه‌ی اقتصادی هم به شمار می‌آیند، طلا و جواهرات هستند. یکی از این انواع زیورآلات، دستبند طلا فشن است که ما مدل‌های مختلف آن را در ادامه به شما معرفی کرده‌ایم. استفاده از این مدل دستبندهای طلا کمک می‌کند تا همیشه شیک به نظر برسید. مزیت دستبندهای طلا فشن در این است که هرگز از مد نمی‌افتند و برای مکان‌ها و مناسبت‌های مختلف قابل استفاده هستند. صحت این حرف را در ادامه مقاله به چشم خود می‌بینید

۱- دستبند طلا کارتیه (طرح کالکشن لاو)

اگر می‌خواهید ظاهر مد روز داشته باشید که کمی هم استایل کلاسیک و آنتیک داشته باشد، پیشنهاد می‌کنیم بدون هیچ شکی سراغ دستبند طلا کارتیه طرح لاو بروید. این طرح کارتیه از بهترین دستبندهای فشن است که همیشه می‌توانید از آن استفاده کنید. مزیت این تیپ دستبند فشن این است که برای هر موقعیتی قابل استفاده است و اصطلاحا، چندکاره بشمار می‌رود. هم با تیپ رسمی ست می‌شود و هم با تیپ غیررسمی. شک نکنید با می‌توانید ظاهری متفاوت برای خود بسازید. البته که در این مدل دستبند، طلای زیادی به کار مب رود و از نظر هزینه کمی مقرون به صرفه نیست ولی ازحقیقت نگذریم، کارتیه است. 🙂

۲- دستبند میوکی

دستبندهای میوکی کالکشنی از هنر مونجوق دوزی ایرانیان قدیم است. این کالکشن مختص مجموعه اورو است. پلاک های متنوعی با طرح های زیادی ساخته شده که در کنار بافتِ زیبای مونجوق های میوکی بسیار دل نشین و خاص شده است. این روزها اگر شما دنبال دستبند ترند هستید، بهتر است یکی از گزینه های شما همین دستبندهای  میوکی باشد. این دستبندها در مدل‌های باریک و ظریف یا نمونه‌های پهن عرضه می‌شوند. مدل‌های مچ‌بند مانند این دستبند برای لباس‌های رسمی مناسب است زیرا ساده اما در عین حال جلوه‌دهنده نوعی حس و حال سلطنتی است.

خرید از گالری اورو: دستبند طلا میوکی

۳- دستبند اسلیمی

دستبند طلا فشن

دستبندهای اسلیمی از دیگر مدل‌های دستبند طلا هستند که هرگز کهنه و قدیمی نمی‌شوند و می‌توانید برای روی مد بودن از آنها استفاده کنید. این دستبندها که به نام نخی هم شناخته می‌شوند در واقه دستبندهایی هستند که پلاکی با طرح اسلیمی را توسط نخ به هم متصل می کند. خوبی این زیورآلات این است که می‌توانید آویزهای مورد علاقه خود و آویزهایی که یادآور خاطراتتان هستند را از آنها بیاویزید. این مدل دستبند فشن برای هر نوع سلیقه‌ای مناسب است. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید شما می توانید بیش از یک دستبند طلا را با استایل خود ست کنید.

۴- دستبند طلا سنگ و مهره‌

از دیگر مدل‌های دستبند فشن می‌توان به دستبندهای طلا سنگ و مهره‌دار اشاره کرد. این طرح از متریال‌های مختلفی ساخته می‌شوند. اما اغلب دارای مهره‌های سنگی، چوبی یا پلاستیکی هستند که بدون طلا ارزش مالی زیادی ندارد. استفاده از طراحی های متنوع طلا در این دستبندها تمایز خاصی در استایل خانم ها ایجاد میکند و مناسب سن ۱۴ تا ۲۵ سال است؛ اگر از مهره‌های قیمتی ساخته شده باشد که قضیه متفاوت تر هم می شود. این دستبندها در مدل‌ها، شکل‌ها، رنگ‌ها و جنس‌های بسیار متنوع در بازار موجود هستند و می‌توانید با خریداری آنها مطمئن باشید که همیشه زیورآلاتی برای روی مد بودن دارید. چند نمونه از طرح های مردانه و زنانه آن را در محصولات اورو گالری می‌توانید مشاهده کنید.

۵- دستبند با نگین سواروسکی

از همین اولبگوییم هر کسی توان مالی کافی برای خرید این مدل دستبند را ندارد! روی این دستبندها از انواع نگین‌های اصلی سواروسکی استفاده شده است. یک مجموعه زیبا از کالکشن سواروسکی که با درخشش این نگین های با کیفیت، جذابیتی دوچندان پیدا کرده است.

۶- دستبند چرم

یکی از زیباترین دستبندهای طلا فشن، نمونه‌های چرمی است که در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی عرضه می‌شوند. این دستبندها را اغلب مردان استفاده می‌کنند. روی برخی از مدل‌ها پلاک طلا کار می‌شود. دستبند چرم همچون مچ‌بند دور مچ دست را می‌پوشاند و باعث می‌شود تا تیپ فرد شیک و زیبا به نظر برسد. درخشش پلاک های روی آن و حس منحصربه فرد بودنی که به شخص می دهد باعث استقبال زیاد آیایون شده است.

کلام آخر

پیشنهاد می‌کنیم برای خوش تیپ به‌نظر رسیدن سعی کنید تا حد ممکن مچ دستتان از دستبند خالی نماند. برای مناسبت‌های رسمی سراغ مصنوعات طلا یا دستبندهای ساخته شده از سنگ‌های قیمتی بروید. برای تیپ‌های روزانه دستبند چارم یا چرمی انتخاب کنید. در مهمانی‌های دوستانه دستبند زنجیری بپوشید و برای مواقعی که می‌خواهید خاص و متفاوت به نظر برسید، سراغ دستبند میوکی یا اسلیمی بروید.

بسیاری از مدل‌های که در بالا معرفی کردیم را در فروشگاه طلا و جواهر اورو می‌توانید پیدا کنید. انواع دستبند طلا زنانه، مردانه، بچه‌گانه در جنس‌های طلا، بافت، مهره‌دار یا چرمی در این فروشگاه موجود است. شما کاربر عزیز می‌توانید هم به صورت حضوری و هم آنلاین محصولات را مشاهده و برای خرید انتخاب نمائید.

برای اینکه با روش‌های خرید آنلاین طلا و پرداخت هزینه آشنا شوید، می‌توانید به صفحه نحوه سفارش و پرداخت این وب‌سایت مراجعه کنید. اگر در مورد تعویض یا پس دادن طلای خریداری شده سوالی دارید، می‌توانید به صفحه تعویض و بازگشت کالا مراجعه کنید. اگر پاسخ سوال شما در آنجا نبود، از طریق صفحه تماس با ما از گروه پشتیبانی اورو گالری کمک بگیرید.

خروج از نسخه موبایل