نماد سایت گالری طلا اورو | Oro Gold Gallery

طلا و جواهرات جذاب‌ترین زن هالیوود، اسکارلت جانسون

طلا و جواهرات

طلا و جواهرات جذاب‌ترین زن هالیوود، اسکارلت جانسون

گالری طلای اورو امروز را به يكي از جذابترين و زيباترين چهره هاي هاليوود اختصاص داده است. این  هنرپیشه سلیقه خاصی در خرید طلا و جواهرات دارد. اسکارلت جوهانسون نامي آشنا در صنعت بازيگري و مدلينگ و متولد سال ۱۹۸۴ است. وی به عنوان يكي از چهره هاي جذاب و پرطرفدار شناخته شده. با گالری طلا اورو همراه شويد تا شما را با جواهرات و زندگی اين مدل زيبا آشنا كنيم.

طلا و جواهرات خاص

درباره اسکارلت جوهانسون

اسکارلت جوهانسون (SCARLETT JOHANSSON) متولد بیست و دوم نوامبر ۱۹۸۴ میلادی در شهر منهتن نیویورک است. او ۱۶۰ سانتی متر قد دارد و با وجود کوتاهی قامت همچنان یکی از خوش تیپ های هالیوود محسوب می شود. بازیگر و خواننده آمریکایی همواره توسط مجلات مد و لباس جهان در فهرست زیباترین بانوان سینما و جهان قرار می گیرد. او را در سال ۲۰۱۸ میلادی پر درآمدترین هنرپیشه زن جهان می دانند. وی در HOLLYWOOD WALK OF FAME حضور داشته و بارها در فهرست FORBES CELEBRITY HUNDRED قرار گرفت.

در ادامه برگزیده ای از طلا و جواهرات شیک اسکارلت جوهانسون را در جشنواره ها و روی فرش قرمزهای مختلف برایتان آورده ایم.

١-گردنبند Bulgari در فستيوال فيلم ونيز ٢٠١٤

در فستيوال فيلم ونيز سال ٢٠١٤ اسكارلت گردنبندي ساخته شده از طلاي زرد ١٨ عيار را از جواهرات لوكس Bulgari به گردن آویخت. اين گردنبند زيبا تزئين شده با ٢٤.١٠ قيراط زمرد ، الماس هاي دايره اي ، ١٣٢.١٩ قيراط ياقوت آبي و صورتي مي باشد. او ازكالكشن Flora اين برند نيز يك گوشواره ميخي انتخاب كرد ، در آخر به مجموعه اش مي توان حلقه نامزدي Art Deco او را نيز اضافه كرد.

گردنبند طلا اسکارلت

 

٢- حلقه نامزدي Art Deco

حلقه نامزدي طلا اسكارلت نمونه اي از استايل هاي Art Deco مي باشد. اين حلقه زيبا شامل يك الماس كوشن ١.٠٢ قيراطي در مركز است و از طرفي ديگر با ١.٢٠ قيراط الماس با برش هاي متفاوت و منحصر به فرد تكميل می شود.

حلقه طلا نامزدي Art Deco

حلقه نامزدي Art Deco

٣- گوشواره هاي Piaget در مراسم اسكار

اسكارلت در مراسم اسكار سال ٢٠١٥ لباس سبز رنگ زيبايي را از برند ورساچه Versace انتخاب كرد. لباسي زيبا كه با گردنبندي با كريستال هاي سواروفسکی Swarovski تكميل شده بود. اين گردنبند آبشاري زيبا از طلا و جواهرات منحصر به فرد مراسم اسكار به شمار مي رفت و استايلي به ياد ماندني را براي اسكارلت رقم زد. حال به اين مجموعه گوشواره اي خارق العاده از Piaget را اضافه كنيد. گوشواره Mediterranean Garden ساخته شده از طلاي رزگلد ١٨ عيار مي باشد كه با ٥ زمرد اشكي ، ٢٧٨ الماس برش برليان ، ٤ آكوآمارين اشكي و ٢ تورمالين اشكي آبي رنگ تزئين شده است .

گوشواره و گردنبند طلا

٤- انگشتر Dragon Flower اسكار ٢٠١١

اسكارلت در مراسم اسكار سال ٢٠١١ انگشتري زيبا با طراحي خاص از Anna Hu را انتخاب كرد. انگشتري كه به Dragon Flower معروف است و طلا و جواهرات خاص است. اين انگشتر زيبا متشكل از دو ياقوت سرخ ٦.٧١ قيراطي مي باشد كه با الماس هاي اشكي ، الماس هاي زرد و سبز و ياقوت هاي رنگارنگ تكميل شده است . اين انگشتر از طلاي زرد و سفيد ١٨ عيار ساخته شده است.

انگشتر طلا Dragon Flower

امیدواریم این مقاله از گالری آنلاین طلا و جواهر اورو مورد توجه شما قرار گرفته باشه.

جهت مطالعه مقاله ( کدام گوشواره طلا با فرم صورت سازگار است؟ ) اینجا کلیک کنید.

گالری آنلاین طلا و جواهر اورو

 

 

 

 

 

خروج از نسخه موبایل