نماد سایت گالری طلا اورو | Oro Gold Gallery

راهنمای خرید انگشتر مناسب

راهنمای خرید انگشتر مناسب

راهنمای خرید انگشتر می‌تواند به شما در انتخاب مناسب‌ترین انگشتر کمک کند. استفاده از زیورآلات برای خانم‌ها جایگاه مهمی دارد؛ زیرا باعث زیبایی هر چه بیش‌تر آن‌ها می‌شود.

در بین لوازم تجملاتی انگشتر طرفداران زیادی دارد و لازم است برای خرید آن نکات مهمی را در نظر بگیریم. به‌عنوان مثال؛ ظرافت، کوتاهی یا لاغری انگشت می‌تواند جلوه‌ خاصی به انگشتر دهد. در نتیجه انتخاب برای هر مدل انگشت کاملا متفاوت است.

 همچنین مکانی که قصد استفاده از انگشتر را داریم در خرید ما تاثیرگذار است. در ادامه با این مباحث آشنایی بیش‌تری پیدا می‌کنیم.

سایز انگشتر

اگر قصد خرید انگشتر از فروشگاه‌های اینترنتی را دارید، بهتر است قبل از هر چیز سایز انگشت خود را بدانید تا در حین خرید با مشکل مواجه نشوید.

برای این‌کار راه‌های متفاوتی وجود دارد و یکی از آن‌ها استفاده از وسیله اندازه‌کننده است. انتخاب اندازه اهمیت زیادی دارد و باید یه‌صورتی باشد که نه به‌راحتی از دست بیرون آید نه این‌که باعث اذیت انگشتتان شود.

خرید انگشتر

انگشتر برای انگشت کوتاه

راهنمای خرید انگشتر برای انگشت‌های کوتاه به این‌صورت است که باید از انگشترهای تزئین شده با سنگ‌های بیضی، تخم‌مرغی یا مستطیلی که خیلی بزرگ نباشد استفاده کنید تا فرم دست‌ها کشیده‌تر نشان داده شود.

همچنین برای خرید حلقه نیز می‌توان از حلقه‌های نازک یا ست‌های دوتایی برای بلندتر دیده شدن انگشت‌ها استفاده کرد.

راهنمای خرید انگشتر برای انگشت‌های بلند

افرادی که انگشتان کشیده‌ای دارند، در انتخاب انگشتر کاملا آزاد هستند. البته رعایت چند نکته برای آن‌ها لازم است.

راهنمای خرید انگشتر مناسب

راهنمای خرید انگشتر مناسب برای دست‌های پهن و تپل

دقت زیادی برای انتخاب انگشتر مناسب دست‌های پهن لازم است؛ زیرا در صورت اشتباه دست‌های شما بیش از پیش پهن نشان داده می‌شود. نکات مهم به شرح زیر است:

راهنمای خرید انگشتر مناسب  با انگشت لاغر و قلمی

استفاده از انگشترهایی با نگین یا سنگ ریز باعث پهن‌تر دیده شدن انگشت می‌شود و برای انگشت‌های لاغر به‌شدت کاربردی است.

حلقه‌های قطور و پهن برای این افراد مناسب نیست و جلوه‌ خوبی به دست نمی‌دهد. به‌طور کلی استفاده از انگشترهای نازک و قلمی برای انگشت لاغر توصیه می‌شود.

راهنمای خرید انگشتر مناسب دست‌های بزرگ

حین خرید انگشتر طلا برای دست‌های بزرگ علاوه ‌بر طرح، باید به اندازه انگشتر نیز دقت کنید. اگر دست بزرگی دارید انتخاب انگشترهای بزرگ یا درشتی که دارای طر‌ح پر جزئیات‌‌ می‌باشند، باعث ایجاد جلوه زیبا در دست شما می‌شود.

انگشتر مناسب دست کوچک

انتخاب انگشتر برای دست‌های کوچک راحت‌تر است؛ زیرا این افراد باید از سایزهای کوچک استفاده و سعی کنید در بین طرح‌های موجود از انگشترهای دارای نگین یا سنگ کوچک و گرد، برشش پرنسسی، قلبی یا بیضوی‌شکل استفاده کنند.

خرید انگشتر مناسب

انگشتر را برای استفاده در چه مکانی خریداری می‌کنید؟

برای خرید آنلاین طلا علاوه‌بر توجه به نوع انگشتان، باید به محلی که قرار است انگشتر مورد استفاده قرار گیرد نیز توجه کنید.

با اینکه در انتخاب انگشتر سلیقه حرف اول را می‌زند. اما باید مد نظر داشته باشید که استفاده از انگشتر اسپورت برای مجالس و میهمانی‌های پر زرق‌وبرق نمی‌تواند گزینه خوبی باشد.

برای درخشش در این مراسم‌ها بهتر است از انگشترهای دارای نگین و سنگ‌های زیبا استفاده کنید، تا تناسب کافی بین محیط، لباس و زیورآلات شما به‌وجود آید.

اگر قصد خرید انگشتر طلا برای دورهمی‌های دوستانه دارید نیز بهتر است از مدل‌های اسپورت یا انگشتر‌هایی با نگین یا سنگ ریز استفاده کنید.

راهنمای خرید انگشتر مناسب برای انداختن انگشت‌های متفاوت

از آن‌جایی که هر انگشت شکل و ظاهر به‌خصوصی دارد، نمی‌توان یک مدل انگشتر را برای همه آن‌ها انتخاب کرد. در ادامه به بررسی نوع مناسب برای هر انگشت می‌پردازیم:

اگر شما نیز قصد خرید انگشتر طلا برای انگشت اشاره یا شست خود را دارید. بهتر است آن را در بین سایز‌های بزرگ و درخشان انتخاب کنید تا به‌خوبی نشان‌‌دهنده معنی خود باشد.‌

خروج از نسخه موبایل