نماد سایت گالری طلا اورو | Oro Gold Gallery

خرید حلقه ازدواج شیک

خرید حلقه ازدواج

خرید حلقه ازدواج شیک

برای هر عروس و دامادی یکی از خریدهای خیلی مهم قبل مراسم عروسی انتخاب و خرید حلقه ازدواج هست. به این علت که باید یک عمر آن را در دست داشته باشند. قطعا اگر شما هم به دنبال خرید حلقه ازدواج هستید این نکته رو در نظر دارید. حتما دوست دارید که با دیدن آن نهایت لذت را ببرید. این که می‌خواهید حلقه ازدواج نگین دار و یا ساده مدل طلای زرد و یا طلا سفید باشد بستگی به سلیقه شخصی خودتان دارد. در ادامه این مقاله از فروشگاه خرید آنلاین طلا اورو در ابتدا کمی درباره تاریخچه و فلسفه حلقه ازدواج صحبت کردیم و بعد عکس‌هایی از انواع حلقه ازدواج را خواهید دید. امیدواریم با دیدن آن نهایت استفاده را ببرید.

مشاهده کالکشن حلقه ازدواج اورو

تاریخچه و فلسفه حلقه ازدواج

اولین بار مصریان بودند که از حلقه ازدواج استفاده کردند. به طوری که در خط هیروگلیف – خط تصویری مصریان- شکل یک دایره وجود دارد که نشان دهنده ابدیت است. استفاده از حلقه ازدواج در میان مسیحیان از سال  ۹۰۰ میلادی شروع شد. مصریان اولین حلقه ها را از جنس چرم برای دست خانم ها طراحی کردند که نمادی از وفاداری و جاودانگی بود. این حلقه، بعد از ازدواج در روی انگشت سوم دست چپ خانم ها می نشست. از نظر میزان ظرافت و سبک این حلقه ها با شکل حلقه های امروزی کاملا متفاوت بود. این حلقه ها کم کم وارد فرهنگ کشورهای اروپایی شد و عروس و دامادهای انگلیسی و هلندی نیز از انگشترهای چرمی استفاده می کردند.

برخی افراد به دلیل داشتن عقاید سنتی با استفاده از شاخ و برگ درختان حلقه هایی ساخته و آن را به دور مچ دست و پا می بستند و معتقد بودند این حلقه علاوه بر اینکه نشان دهنده عشق و وفاداری زوجین نسبت به هم هست. یک نوع پیوند و ارتباط عمیق بین آنها به وجود می آورد که نشان دهنده ی زنده ماندن یکی در گرو زنده بودن دیگری است. با گذشت زمان، شکل حلقه ها تغییر کرد و تا حدودی کامل تر شد.

باز هم مصری ها بودند که انگشترهایی از جنس استخوان ساختند که نشان اصلی دارایی و ثروت بود. به این معنی که داماد با انداختن حلقه در انگشت عروس، به او می گفت که علاوه بر اینکه همسر وی است در دارایی و ثروتش نیز شریک است. عروس ها نیز با در دست داشتن انگشتر استخوان، به دیگران ثروت بی نهایت همسرنشان را نشان می دادند.

خرید حلقه ازدواج

حلقه ازدواج در قرون وسطی

در دوران باستان حلقه‌ها و یا سایر نشانه ها به عنوان تعهد در هر توافق مهم مورد استفاده قرار می گرفت. برای همین برای ازدواج نیز مناسب بود. در کشور ایرلند یک مرد دستبندی که از موهای انسان بافته شده است را به معشوق خود می دهد. پذیرش این دستبند توسط زن، نشان دهنده این بود که او (زن) برای زندگی خود را به او (مرد) پیوند می‌دهد. حلقه ازدواج با انواع مختلفی از مواد ساخته شده است  و این موضوع بسته به چیزی دارد که مردم از آن استفاده می‌کنند مانند چرم، چوب و آهن؛ اما به دلیل خلوص طلا بیشتر مردم آن را ترجیح می دهند.

استفاده از این حلقه‌ها تا زمان قرون وسطی ادامه داشت. تا اینکه با وارد شدن انگشترهای طلا در آسیا و کشورهای شرقی تغییر کرد. تقریبا در قرن هفدهم بود که فشار اجتماعی منجر به استفاده از طلا در حلقه ها شد به دلیل اینکه طلا تیره نمی شد. از این زمان بود که علاوه بر طلا، از سنگ های گرانبهای تزیینی و همچنین الماس استفاده شد. این سنگ ها هر کدام نماد چیزی بود.

هندی ها اولین کسانی بودند که از طلای هجده و بیست و چهار عیار برای طراحی جواهرات عروس استفاده کردند. به دلیل اینکه هندی ها بر این باور بودند که طلا سمبل زیبایی و جذابیت است و هر کس انگشتر طلا به دستش کند همیشه شاد خواهد بود. و اینکه میزان طلای به کار رفته در انگشتر هر چه بیشتر باشد، طول عمر آن شخص بیشتر خواهد بود.

مطالعه بیشتر: فلسفه و تاریخچه خرید حلقه ازدواج

 

چرا حلقه ازدواج در انگشت چهارم دست چپ انداخته می شود؟

اما مردم چین نظر دیگری دارند. برای اینکه بدانید نظریه مردم چین چه بوده و دلیل آن چیست؛ می توانید مراحل زیر را انجام دهید.

 

در ادامه انواع حلقه ازدواج را با هم ببینیم

انگشتر مارکیز تک تخمک

انگشتر با جواهرات مارکیز و تک تخمک

خرید حلقه ازدواج

انگشتر نگین دار اورو

خرید انگشتر مارکیز

انگشتر طرح مارکیز نگین دار

حلقه ازدواج نگین دار

حلقه ازدواج نگین دار مورب اورو

 

(جهت مشاهده کامل کالکشن حلقه ازدواج فروشگاه آنلاین طلا اورو اینجا کلیک کنید)

 

مطالعه بیشتر:خرید انگشتر طلا در طرح و مدل های جدید

 

 

 


خروج از نسخه موبایل