نماد سایت گالری طلا اورو | Oro Gold Gallery

جواهرات خاص فیلم کروئلا Cruella

جواهرات خاص فیلم کروئلا

جواهرات خاص فیلم کروئلا Cruella

اگر به فبلم و سینما هم به اندازه طلا و جواهر علاقه داشته باشید؛ حتما می دانید که فیلم های سینمایی خارجی منبعی از ناب ترین جواهرات هستند. کمپانی نت فیلیکس یکی از پرچمداران این صنعت در دنیاست که همه ساله با برندهای مطرح طلا و جواهر دنیا کار می کنه. این بار ما به سراغ جواهرات خاص فیلم کروئلا رفتیم که برای علاقه مندان به صنعت طلا و حتی مد، حرف هایی برای گفتن داشت. با فروشگاه خرید آنلاین طلا اور همراه باشید.

طلا و جواهرات فیلم کروئلا

کروئلا «Cruella» امسال “فیلم مد تابستان” لقب گرفته، ولی  جواهرات هم نقش اصلی رو در تولیدش داشتن. توی چند دقیقه اول مبدا داستان با تبهکاری از ۱۰۱ Dalmatians دیزنی، گردنبندی وجود داره که ضد قهرمان ما، با بازی اما استون «Emma Stone»، “دلیل مرگ او” عنوان میشه. جواهرات خاص فیلم کروئلا در دنیای طلا و جواهر نیز صدای زیادی به پا کرد.

مطالعه بیشتر: خرید زیباترین ست‌های طلا

جواهرات خاص فیلم کروئلا

این جواهر یک طرح آویز به سبک Edwardian هستش که در مرکز اون نگین اوپال قرار داره. این جواهر توسط “الماس” احاطه شده و در بالای اون یک نقش روبان قرار گرفته که جذابیتش رو چندین برابر میکنه…

جواهرات فیلم کروئلا

در ادامه این فیلم به طراح مد، Baroness von Hellmen، با بازی اما تامپسون «Emma Thompson»، میرسیم. کمپانی نت فیلیکس روی این بازیگر حسابی مانور داد.

لباس های بارونس حیرت انگیزه و  همیشه با جواهرات خاص و متفاوتی مزین شده…

جواهرات خاص فیلم کروئلا

بارونس اغلب از نگین‌های الماس د بیرز «De Beers» استفاده می‌کنه. تعدادی از طرح‌های برجسته جواهرات زیبا از برندهای تجاری از جمله گردنبند پنج خطی Arpeggia و گوشواره‌های سه خطی از طلای سفید در فیلم ظاهر میشه.

نگین های الماس و گردنبند پنج خط از Beethoven’s Moonlight Sonata الهام گرفته شده.

Jenny Beavan، طراح لباس برنده جایزه اسکار، در مورد این جواهرات الماس گفت: “بارونس برای تطبیق با سبک لباس پوشیدن خود به لوازم جانبی جدی احتیاج داشت، بنابراین استفاده از ظرافت الماس De Beers برای تکمیل لباس های فرش قرمز او بسیار جالب بود!!”

طلا و جواهرات خاص فیلم کروئلا

این فیلم خیلی سرگرم کننده هست، با جواهرات و طرح های خاص لباس ها یک لذت بصری  شگفت انگیز مربوط به دوران ۱۹۷۰ رو به وجود آورده…

اگه به طلا و جواهرات خاص علاقه دارید، تماشای این فیلم جذاب رو از دست ندید…

جواهرات خاص فیلم کروئلا

در پایان

ما در مجموعه گالری طلا و جواهر اورو تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین خدمات انجام می دهیم. در اورو گالری غیر از فروش آنلاین طلا و جواهر سعی در انتشار محتوا این حوزه داریم. ما به روزترین اخبار و اطلاعات این حوزه را برای شما منتشر می‌کنیم. لطفا نظرات خود را در خصوص فروشگاه آنلاین طلا و وبلاگ ما برای ما ارسال کنید.

فروشگاه آنلاین طلا و جواهر اورو

خروج از نسخه موبایل