نماد سایت گالری طلا اورو | Oro Gold Gallery

جدیدترین مدل‌های حلقه ازدواج و نامزدی

جدیدترین مدل‌های حلقه ازدواج و نامزدی

خرید حلقه ازدواج و حلقه نامزدی یکی از مراحل سخت عروسی است. آیا شما حلقه رویاهای خود را انتخاب کرده اید؟ یا اینکه شما و شریک زندگی تان تازه شروع به صحبت در مورد شکل ظاهری آن کرده اید؟ انتخاب حلقه ازدواج و نامزدی از هر نظر امری کاملاً شخصی است. از سلیقه تا بودجه، شرایط یافتن انگشتر مناسب برای هر کسی متفاوت خواهد بود. عیارهای گوناگون طلا، برش‌های مختلف سنگ، شکل پایه و باند، تعداد و نوع سنگ و مواردی از این دست معیارهایی هستند که شما باید برای خرید حلقه خود در نظر بگیرید. پیشنهاد می کنیم برای خرید طلا حتما به فروشگاه های اینترنتی سر بزنید و طرح های خاص و جذاب را بررسی کنید.

هر سال سبک‌های گوناگونی از حلقه‌های نامزدی و ازدواج به بازار می‌آیند، برای مدتی مد هستند و شاید سریعا از مد خارج شوند. در اینجا برای سبک تر کردن کار شما، قصد داریم که جدید ترین و محبوب ترین مدل‌های حلقه نامزدی و ازدواج در سال ۲۰۲۰ را معرفی نماییم. با ما همراه باشید تا در خرید انگشتر طلا بهترین را انتخاب کنید.

۱. انگشتر طلا با برش‌های الماس کشیده تر

یکی از ترند‌های حلقه ازدواج در سال ۲۰۲۰، استفاده از الماس با برش‌های کشیده، از جمله بیضی شکل، زمرد، کوسن و اشک کشیده بوده است. در واقع امسال جستجوی مردم در مورد این نوع حلقه‌ها حدود ۱.۵ برابر افزایش داشته که این امر نشان دهنده‌ی افزایش چشمگیر محبوبیت آنهاست. در بین برش‌های کشیده‌ی الماس، برش کوسن شکل از محبوبیت بیشتری برخوردار است. با وجود افراد مشهوری مانند جنیفر لوپز، کاترین شوارتزنگر، بندی ایروین و غیره که از این نوع حلقه به عنوان اکسسوری در مراسم‌های مختلف استفاده می‌کنند. انتظار داریم این اشکال و برش‌های شیک در سال بعد نیز محبوبیت بالایی داشته باشند.

حلقه ازدواج

۲.حلقه‌های دوتایی و پشت سر هم

بنظر می‌آید که در سال آینده، عروس‌ها همچنان حلقه‌های نامزدی کلاسیک را ترجیح دهند، اما ظاهر آن را با یک یا دو پشت حلقه، زیبا و درخشان تر کنند. یکی از سلبریتی‌هایی که اخیرا این نوع حلقه عروسی را برای خود انتخاب کرده است، هیلی بیبر است. حلقه‌ی هیلی به صورت یک حلقه تک الماس با برش بیضی و دو حلقه ظریف نگین کاری شده برای بالا و پایین حلقه است.

این حلقه‌های ظریف با حلقه اصلی ترکیب زیبا و چشم نوازی خواهند داشت و در این مورد مهم نیست که حتما سنگ حلقه‌ی اصلی به شکل خاصی باشد، بلکه این پشت حلقه‌ها معمولا مکمل خوبی برای هر نوع حلقه هستند. اگر می‌خواهید یک استایل خاص داشته باشید که سبک فردی شما را به خوبی نمایش دهد، این حلقه می‌تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد.

 

 

۳.حلقه ازدواج با باند‌های ابدیت با ظاهری تجملی تر

یکی دیگر از حلقه‌های جدید و محبوب امسال، باند‌های ابدیت با ظاهری تازه و مجلل تر بودند. این حلقه‌ها به جای یک حلقه نامزدی کلاسیک، یک گزینه جذاب و پر زرق و برق خواهند بود.

همانطور که در پست مدل‌های حلقه نامزدی و ازدواج  توضیح دادیم، باند‌های ابدیت نوعی حلقه هستند که دارای یک ردیف خیره کننده از الماس در تمامی دورتادور حلقه می‌باشند. این حلقه‌ها حداکثر درخشش از هر زاویه را دارند، مخصوصاً آنهایی که دارای الماس با برش‌های فانتزی مانند برش‌های بیضی یا زمرد هستند. حلقه‌های ابدیت برای عروس خانم‌هایی که رویای یک حلقه‌ی بی نظیر را دارند، بسیار مناسب هستند.

حلقه عروسی

 

۴.حلقه‌های تک نگین با جزئیات در زیر پایه

بسیاری از زوجین حلقه‌هایی را می‌پسندند که دارای جزئیات ظریف اما تاثیر گذار هستند و درخشش بیشتری دارند. جزییاتی مانند نگین کاری‌های مخفی در زیر سنگ اصلی، می‌تواند ظاهری ساده ولی درخشان را به ارمغان بیاورند. در این حلقه‌ها کانون توجه الماس مرکزی خواهد بود ولی این نگین کاری‌های مخفی و ظریف، ظاهری درخشان در زیر سنگ ایجاد می‌کند.

حلقه تک نگین

۵.سبک‌هایی که کل باند حلقه به صورت پایه برای نگین‌هاست.

در این حلقه ها، باند حلقه مشخص نیست و کل حلقه به شکل چندین سنگ شناور بر روی دست بنظر می‌رسد. این حلقه‌های درخشان نازک یکی از محبوب ترین حلقه‌ها در سال ۲۰۱۹ و امسال بوده است، به ویژه هنگامی که با یک الماس بیضی شکل همراه باشد. پیش بینی می‌کنیم که این روند محبوبیت در سال ۲۰۲۱ و بعد از آن نیز به رشد خود ادامه دهد.

حلقه عروس

۶.حلقه‌های با سبک هاله اما ظریف!

امسال طرح‌های هاله همچنان به دلیل زیبایی و حس پر زرق و برقی که دارند، محبوبیت خود را حفظ خواهند کرد. همانطور که در پست مدل‌های حلقه نامزدی و ازدواج  اشاره کردیم، حلقه‌های هاله نوعی از حلقه هستند که سنگ اصلی با تعداد زیادی سنگ کوچکتر در دور تا دور آن در آغوش گرفته می‌شوند. در این نوع حلقه، سنگ اصلی با هزینه‌ی کمتر، بزرگ‌تر و درخشان تر بنظر می‌رسد. هاله ظریف یا هاله یکپارچه، با برش‌های گوناگون سنگ اصلی، همچنان یک گزینه محبوب و جدید برای شما خواهند بود.

حلقه ظریف

۷.استفاده از سنگ‌های جانبی با برش‌های جدید و مجلل در انگشتر طلا

انگشتر نامزدی مگان مارکل با سه سنگ زیبا، یکی از نمونه‌های این نوع حلقه‌ی جدید و زیباست. به لطف خانواده سلطنتی در سال گذشته، استفاده از سنگ جانبی با برش‌های جدید و مجلل بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در این نوع حلقه‌های محبوب، سنگ‌های اطراف سنگ اصلی می‌توانند برش‌هایی به شکل باگت مخروطی یا حتی مدرن تر و به شکل اشکی، قایقی یا مثلثی باشند.

حلقه ازدواج

۸.الماس با برش بیضی

الماس‌های بیضی شکل دارای درخشش بالایی هستند. در این نوع برش، به دلیل پهن بودن سنگ، الماس بزرگ‌تر از سایر برش‌ها با همان وزن قیراط به نظر می‌رسد. همچنین در این نوع برش، الماس فاقد لبه‌های تیز است، بنابراین کمتر مستعد خرد شدن و خراشیدگی است. از نظر ظاهری نیز، این سنگ باعث می‌شود که انگشتان کشیده و باریک‌تر بنظر برسند.

اخیرا سلبریتی‌های بسیاری این مدل را بر سایر مدل‌ها ترجیح داده اند. (مانند حلقه ازدواج هیلی بیبر) این امر باعث شده است که محبوبیت این حلقه‌ها دو چندان شود. این نوع حلقه یک گزینه عالی و ماندگار برای حلقه نامزدی و ازدواج است.

الماس عروس

۹.سنگ‌های قیمتی و الماس‌های رنگی

حلقه‌های نامزدی با ظاهر جدید و مدرن که در خود الماس‌ و سنگ‌های قیمتی رنگی را جای داده اند، موج جدید محبوبیت این حلقه‌ها را نشان می‌دهد. حلقه با سنگ‌های رنگی، یک حلقه‌های نامزدی مناسب برای زوج‌هایی است که رابطه منحصر به فرد خود را جشن می‌گیرند و پایبند به قوانین و مد‌های موجود نیستند.

این حلقه‌های نامزدی در اشکال و رنگ‌های مختلفی وجود دارد. بنابراین شما محدوده انتخاب بسیار وسیعی از سنگ‌های گارنت زرق و برق دار تا یاقوت کبود خیره کننده خواهید داشت.

حلقه با سنگ خاص

۱۰.حلقه‌های باز

برخی از عروس‌ها سنگ وسط را ملاک انتخاب قرار نمی‌دهند و حلقه هایی با نگین‌های دورتادور یا حلقه با باند باز را می‌پسندند. این حلقه‌ها یکی از ترند‌های روز هستند و با طرح‌های متنوع جایگزینی جذاب برای انگشترهای سنتی خواهد بود. حلقه با طرح باز اجازه می‌دهد که ترکیبی بی پایان از انواع تراش سنگ، زاویه، شکل و اندازه را برای انتخاب داشته باشد و نتیجه‌ی نهایی، حلقه‌ای کاملاً سفارشی، زیبا و راحت خواهد بود.

حلقه باز

۱۱. حلقه از جنس پلاتین

فلز پلاتین یکی از نادرترین فلزات گرانبهاست که به طور طبیعی سفید است. مانند طلا احتیاج به ترکیب شدن با فلز دیگری ندارد تا به رنگ سفید در بیاید. این فلز به دلیل مقاومت بسیار بالایی که دارد، امن ترین پایه را برای الماس و سنگ‌های قیمتی حلقه شما ایجاد می‌کند. محبوبیت حلقه‌های پلاتین در طی سال‌های اخیر افزایش یافته است و در سال ۲۰۲۰ از پرفروش ترین حلقه‌های ازدواج و نامزدی در بازار طلا و جواهرات بوده است. این فلز به دلیل دوام، مقاومت و خاصیت ضد حساسیتی که دارد، یک ترکیب مناسب را با الماس ایجاد می‌کند. پلاتین زنگ نمی زند و لکه دار نمی شود. لذا حلقه نامزدی شما بدون هیچگونه ایراد و خراش، می‌تواند در خانواده‌ی شما نسل به نسل منتقل شود.

حلقه پلاتین

۱۲. حلقه‌های چند سنگی

همانطور که بالاتر نیز گفتیم، حلقه عروسی مگان مارکل جرقه‌ی یک ترند جدید در حلقه‌های عروسی را زد. حلقه عروسی مگان، به جای یک الماس، از سه الماس با برش مربعی ساخته شده بود.

در این دسته، حلقه‌های سه سنگ می‌توانند یک انتخاب رمانتیک نیز باشند. زیرا این سه سنگ هر کدام نماد گذشته، حال و آینده یا من، تو و ما خواهد بود. حلقه‌های دو سنگ نیز نمادی از شما و همسرتان است که برای همیشه به هم پیوند خورده اید.

حلقه با چند سنگ

 

خرید آنلاین طلا و جواهر از فروشگاه اینترنتی اورو

مجموعه اورو گالری در تلاش است تا بهترین خدمات را در زمینه خرید آنلاین طلا به مشتریان ارائه دهد. امنیت و کیفیت، اصلی ترین محورهای تلاش فروشگاه اینترنتی اورو است. در قسمت وبلاگ نیز به روزترین محتوا در حوزه طلا و جواهر جمع آوری می گردد. ما مشتاق نظرات کاربردی شما برای بهتر شدن هستیم.

نظر شما در مورد مدل‌های ارائه شده در این پست چیست؟ آیا به تازگی این سبک‌ها را در شبکه‌های اجتماعی دیده و دنبال کرده اید؟ سبک‌های مورد علاقه خودتان را با ما به اشتراک بگذارید. فروشگاه اینترنتی طلا اورو مرجع اطلاعات طلا و جواهر است.

شما می توانید جهت مطالعه مقاله ( برند های معروف طلا و جواهر در دنیا) اینجا را کلیک نمائید.

فروشگاه آنلاین طلا و جواهر اورو

منبع

https://www.brilliantearth.com/news/2020-engagement-ring-trends/

https://www.weddingsutra.com/bride/bridal-fashion/biggest-engagement-ring-trends-to-look-out-for-in-2020/

 

خروج از نسخه موبایل