گردنبند

جدیدترین مدل‌های گردنبند طلا تابستان

گردنبند طلا تابستان

گردنبند طلا تابستان از آن دست اکسسوری‌هایی است که اغلب افراد آن را در استایل خود جای می‌دهند. برخی گردنبند ظریف می‌پسندند و برخی سنگین و پر زرق و برق. فرقی ندارد شما در کدام گروه قرار دارید، مهم این است که بهترین گردنبند برای استایل خود را پیدا کنید.

بسیاری از افراد با وجود علاقه به نوعی از گردنبند‌ها وقتی از گردنبند‌های مخالف سلیقه خود استفاده می‌کنند، تازه متوجه می‌شوند که موضع‌گیری سختی در رابطه با این اکسسوری داشته‌اند و چه‌بسا که استایل جدید توانسته جایگاه ویژه برای آن‌ها پیدا کند. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم در زمان خرید گردنبد طلا به این نکته توجه کنید و از امتحان کردن انواع مختلف آن چشم‌پوشی نکنید.

به خوبی می‌دانید که دنیای اکسسوری‌ها همسو با دنیا مد پیش می‌رود؛ به این معنا که هر از گاهی با مد شدن برخی اکسسوری‌ها مواجه هستیم و یا طراحی‌های خاصی از اکسسوری‌های قدیمی می‌بینیم. گردنبند طلا تابستان، حلقه آغوش، رینگ تاریخ تولد و دستبند طلا چرم از دیگر مصادیق این نوع طراحی‌ها هستند. بنابراین تعجب نکنید که برخی عبارت‌ها گاها گنگ و نامفهوم نامفهوم باشند.

در ادامه به انواع گردنبند طلا اشاره خواهیم کرد که در سال‌های اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده‌اند.

گردنبند طلا تابستان

جدیدترین گردنبند‌های طلا تابستان ۱۴۰۲

هر سال شاهد ورود اکسسوری‌های زیبا، جذاب و گاها عجیب و غریب هستیم که با تمام اعجاب‌انگیز بودنشان مورد پسند بسیاری از افراد به‌خصوص نوجوانان قرار می‌گیرند.

به طور کلی در دنیای زیورآلاتی همچون طلا کمتر با طراحی‌های خاص مواجه می‌شویم. برای مثال چیزی که در سال‌های اخیر در بین طراحی‌های طلا مد شد، استفاده از گردنبند‌های زنجیری بود. در این طراحی گاها مدل‌های شلوغ نیز دیده می‌شد که مورد پسند افرادی قرار گرفت که طلاهایی با طراحی بزرگ دوست داشتند.

در همین راستا استقبال از طلاهای بسیار ظریف نیز جالب توجه بود. همسو با رواج مینیمالیسم و ورود آن به دنیای طراحی‌های طلا شاهد افزایش طرفداران طلاهای بسیار ظریف با طراحی‌های مینیمال بودیم. قلب‌های کوچک، بال فرشته، تک مروارید همه از این دست طراحی‌ها بودند.

در ادامه چندین طراحی که مورد استقبال قرار گرفته است را معرفی خواهیم کرد:

گردنبند‌های مرواریددار؛ یکی از انواع گردنبد طلا تابستان

همه می‌دانیم که وجود مروارید در زیورآلات می‌تواند به آن‌ها نمای اشرافی بدهد. از گذشته تا به حال استفاده از مروارید در طراحی به‌ندرت وجود داشت و اگر فردی گردنبند طلا مروارید به گردن داشت احتمالا از طبقه مرفه جامعه به‌شمار می‌آمد. البته تا قبل از اینکه مروارید‌های تقلبی جای مروارید‌های اصل و گران‌قیمت را بگیرند.

با این وجود مروارید چه از نوع تقلبی و چه از نوع اصل می‌تواند به زیبایی یک اکسسوری‌ اضافه کند و نمای شیک و خاص‌تری را به آن بدهند. در سال اخیر خرید گردنبندهای مرواریدی رشد چشمگیری داشته است. احتمالا شما خواننده عزیز نیز از این المان زیبایی در اکسسوری‌های خود داشته باشید.

خرید گردنبند‌های طلا سنگ‌دار

سنگ‌ها نیز به مانند مروارید‌ها جلوه زیبایی به اکسسوری‌ها به خصوص گردنبند می‌دهند. سنگ‌های رنگارنگ اگر از نوع سنگ‌های قیمتی باشند جلوه و نمای بیشتری نیز خواهند داشت. در گردنبند طلا تابستان ۱۴۰۲ شاهد استفاده از سنگ‌های قیمتی یا مصنوعی هستیم که اغلب رنگی نیز هستند.

گردنبند طلا صور فلکی

گردنبند‌های مفهومی مانند صورت فلکی

یکی دیگر از گردنبند‌های طراحی شده گردنبند‌های مفهومی هستند. مثلا گردنبند صورت فلکی، گردنبند سنگ ماه، گردنبند چشم نظر و از این نوع طراحی‌ها مورد پسند بسیاری از خریداران قرار گرفته است. احتمالا می‌دانید که هر ماه از سال دارای یک صورت فلکی است. برخی از طراحان و سازندگان طلا با ایده جالب خود اکسسوری‌هایی را طراحی کرده‌اند که ترکیبی از طلا و سنگ‌های نگینی است و صورت فلکی ماه مشخصی را نشان می‌دهد. شما می‌توانید از این طلای خاص برای هدیه دادن نیز استفاده کنید.

برای مشاهده کالکشن صور فلکی اینجا کلیک کنید.

گردنبند‌های طلا تابستان چوکر

گردنبند‌های چوکر نوعی دیگر از گردنبند‌های ترند شده در سال‌های اخیر بوده‌اند. احتمال می‌رود همچنان نیز جایگاه خود را به عنوان اکسسوری‌های پرطرفدار حفظ کنند. این اکسسوری‌ها در انواع مختلف از پهن تا زنجیری طراحی می‌شوند که تا به این لحظه رکن اصلی اکسسوری‌ها در فشن شوها بوده‌اند.

گردنبند طلا میوکی

گردنبند‌های میوکی

اگر فعال حوزه مد باشید احتمالا نام این گردنبند‌ها را شنیده‌اید. البته که طراحی میوکی تنها برای گردنبند‌ها نیست و شاهد استفاده از آن در دستبند، انگشتر و گوشوار نیز هستیم. میوکی یا همان منجوق طراحی‌های دستی هستند که به سرزمین زیورآلات هم راه یافته‌اند. درست مانند پارچه‌های بافته شده شاهد طراحی‌های منجوقی در زیورآلات هستیم. معمولا افرادی که به طرح‌های سنتی علاقه‌مند هستند از این نوع طراحی لذت می‌برند.

برای مشاهده کالکشن طلا میوکی اینجا کلیک کنید.

برای خرید گردنبند طلا تابستان به کجا مراجعه کنیم؟

حال که با طراحی‌های جدید گردنبند طلا مد تابستان ۱۴۰۲ آشنا شدید این سوال مطرح می شود که از کجا می‌توان این طراحی‌های زیبا را دید و برای خرید طلا اقدام کرد؟ پیشنهاد ما سایت  فروشگاهی طلا و جواهر اورو است. این  فروشگاه اینترنتی خرید طلا که با طراحی‌های منحصر به فرد و خاص و همچنین در نظر گرفتن سلیقه مشتریان توانسته گالری متنوعی از جواهرات را در اختیار آن‌ها قرار دهد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت و بازدید از طرح‌های متنوع و همچنین اطلاع از قیمت‌های روز برای خرید آنلاین گردنبند طلا اقدام کنید.

1 دیدگاه در “جدیدترین مدل‌های گردنبند طلا تابستان

  1. هانیه گفت:

    گردنبند های طلا برای تابستون فقط میوکی مناسبه به نظرم و خوب ست میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *