طلا و جواهر

تشخیص کلاهبرداری در فروش طلا

فروش طلا

تشخیص کلاهبرداری در فروش طلا

کم دقتی در هنگام خرید و فروش طلا و جواهرات قیمتی و پر ارزش ممکن است شما عزیزان را به دردسر بزرگی بیندازد. توصیه گالری طلا اورو به شما عزیزان این است که اگر می‌خواهید خریدی امن و مطمئن داشته باشید به مراکز معتبر خرید طلا در مراجعه نمایید. یا از فروشگاه آنلاین طلا با اعتبار خرید نمائید. تا علاوه بر قیمت های منصفانه طلا، خریدی مطمئن و لذت بخش داشته باشید.

گاه سازی از روش‌های کلاهبرداری در فروش طلا

آگاه سازی از راههای کلاهبرداری در فروش طلا چگونه است؟ این روزها با توجه به تب و تاب بازار طلا و سکه، افراد سودجو از فضای پیش آمده سوء استفاده می کنند و از هموطنان عزیز کلاهبرداری می کنند.

شایان ذکر است بدانید که امروزه با توجه به شرایط پیش آمده بیماری مهلک و خطرناک کرونا، عدم صرف انرژی و وقت و نوسانات بازار طلا، موجب شده تا با قیمت های گزاف و غیر واقعی در پیام رسان و شبکه های اجتماعی متوجه شویم.

کاربران اینترنتی آزادانه با روش های گوناگونی از جمله ارسال بدلیجات و نقره به جای طلا دست می زنند. همچنین دریافت بیعانه و عدم پاسخگوی و … هموطنان را فریب دهند و از آنها کلاهبرداری کنند.

ممکن است افرادی تمایل به خرید  طلا برای پس انداز داشته باشند. نحوه محاسبه قیمت طلا توسط طلا فروشان بر طبق فرمول زیر حساب می شود.

فروش طلا آنلاین

محاسبه قیمت طلا

درصد مالیات + درصد سود + وزن ( اجرت هر گرم × قیمت هر گرم) = قیمت کل

در هنگام خرید طلا باید به چند نکته اساسی و قیمت طلا توجه نمود که این امر باعث می‌شود تا از بسیاری از مشکلات اساسی دور بمانید. عبارتند از:

از فروشنده تقاضای فاکتور کنید، ارزش فاکتور طلا زمانی متوجه می شوید که بخواهید آن را بفروشید. در حقیقت فاکتور به نوعی سند مالکیت شما بر روی آن قطعه طلا به حساب می آید. به علاوه برای اثبات جعلی نبودن، تقلبی نبودن و سرقتی بودن طلا، فاکتور نقش بسیار اساسی و مهمی دارد.

راهنمای خرید طلا

اگر شما عزیزان هم از آن دسته افرادی هستید که برای پس انداز اقدام به خرید طلا نموده اید، در گام اول طلای دست دوم خریداری نمایید.

با این کار هزینه اضافی برای اجرت پرداخت نمی‌کنید و با آن پول، گرم طلای بیشتری را خرید می کنید. چنانچه گزینه خرید طلای بدون اجرت را نمی‌پسندید. طلایی را انتخاب کنید که اجرت کمتری داشته باشد.

اگر از فروشنده طلا فروشی شنیدید که قیمت طلای به دلیل آنکه طلای خارجی است بیشتر است، از خرید آن صرف نظر کنید.

مواظب باشید به اسم طلا، پلاتین نخرید و طلای دست دوم را به جای طلای تازه نخرید.

در هنگام خرید طلا حتما با خودتان ماشین حساب به همراه داشته باشید. یکی از شگردهای فریبانه برخی از طلافروشان این است که هیچوقت قیمت هر واحد گرم طلا را در فاکتور یادداشت نمی کنند.

فقط به نوشتن وزن کل و قیمت کل بسنده می کنند. این امر موجب می شود تا در آن لحظه متوجه نشوید.

در پایان

در اورو گالری طرح های مختلفی از کالکشن حیوانات و کالکشن صور فلکی تهیه شده. پیشنهاد ما این است برای انتخاب و خرید آنلاین طلا، به ویترین متنوعِ گالری طلای اورو سر بزنید. اگر محصول مورد علاقه خود را پیدا نکردید، از طریق صفحه تماس با ما، آن را سفارش دهید تا در سریع‌ترین زمان، برای شما ارسال کنیم.

 

جهت مطالعه مقاله ( کدام گوشواره طلا با فرم صورت سازگار است؟ ) اینجا کلیک کنید.

گالری آنلاین طلا و جواهر اورو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *