سنگ‌های جواهرات

انتخاب رنگ نگین انگشتر طلا

نگین انگشتر طلا

انتخاب رنگ نگین انگشتر طلا

در این مقاله قصد داریم به شما کمک کنیم تا در خرید طلا انتخاب بهتری داشته باشید. طلا و جواهر با سنگ‌ها و نگین‌های زینتی زیبایی ساخته شده است. سنگ‌های جواهرات هزاران رنگ مختلف دارد ولی تمام سنگ‌ها به پوست شما نمی آید. پس باید در زمان خرید، خصوصا خرید آنلاین طلا به این نکته توجه ویژه داشته باشید. این موضوع در نگین انگشتر طلا بیشترین اهمیت را پیدا می‌کند، لطفا با ما همراه باشید…

فروشگاه اینترنتی طلا اورو به این نکته توجه ویژه‌ای دارد. اورو همراهان عزیز را راهنمایی کند تا در انتخاب سرویس طلا، انگشتر طلا، گردنبند طلا و گوشواره طلا انتخاب خوبی داشته باشید.

خرید طلا متناسب با رنگ پوست

مشخص کردن رنگ پوست بسیار ساده است. ابتدا باید به رنگ رگ دست خود توجه کنید، اگر رنگ به سبزی می‌خورد رنگ پوست شما گرم است. اگر به آبی می‌خورد رنگ شما سرد است. درادامه مقاله به سنگ‌ها و نگین مناسب انگشتر برای افرادی با رنگ پوست گرم می پردازیم.

نگین انگشتر طلا

رنگ های گرم (زرد .صورتی.قرمز )

اگر رنگ پوستتان گرم است پیشنهاد می کنیم از سنگ های زیر استفاده کنید:

(سیترین، عقیق زرد، یاقوت زرد، تورمالین زرد)

جهت مطالعه مقاله ( انواع سنگ های طلا و جواهر ) اینجا کلیک کنید.

نگین انگشتر سیترین

این نگین رنگ بسیار جذابی دارد. به شما توصیه می کنم یک انگشتر طلا یا جواهر با سنگ سیترین حتما سفارش دهید. رنگ سیترین در سایز کوچک در یک سرویس طلا می‌تواند چشم‌های تمام مخاطبین طلا و جواهر را مجذوب کند. سنگ سیترین به خاطر رنگ زرد قشنگی که دارد طرفداران بسیاری دارد. اگر نتوانستید سنگ سیترین مرغوب پیدا کنید میتوانید به پشتیبانی سایت آنلاین طلا و جواهر اورو ابعاد دلخواه خودتان با کیفیت خوب را سفارش دهید. این رنگ را می توانید با لباس های رنگ گرم نیز ست کنید و جذابیت خود را چند برابر کنید.

نگین انگشتر سیترین

نگین انگشتر عقیق زرد

این نوع نگین عقیق در بین مردم به اسم سنگ شرف الشمس معروف است. البته این نکته را به شما آموزش دهیم شرف الشمس دعایی است که در پشت سنگ عقیق زرد حکاکی می شود. این نگین عقیق زرد بر روی انگشتر طلا و پلاک طلا بسیار زیبا می شود. اگر بخواهید عقیق زرد در سرویس طلا کار شود باید به دست طراحان با تجربه طلا و جواهر طراحی خاصی شود تا یک خروجی بسیار خوب از یک سرویس جواهر دریافت کنید.

بیشتر مخاطبین طلا و جواهر از سنگ عقیق برای گردنبند جواهر استفاده نمی کنند. ولی مجموعه اورو طراحان زبده ای دارد که می‌توانند با هر سنگی بهترین ها را برای شما بسازند. سنگ عقیق زرد در کنار فیروزه زیبایی فراوانی دارد.

نگین عقیق زرد

نگین یاقوت زرد

نگین یاقوت زرد از جذاب ترین رنگ های سنگ یاقوت و به نوعی از سیاره مشتری است. یاقوت زرد در سایزهای کوچک در کنار سنگ های جواهر بر روی یک انشگتر طلا یا گردنبند طلای سفید زیبایی بسیار زیادی به شما هدیه می دهد. این سنگ به خاطر شفافیتی که دارد چشمهای مخاطبین را به خود جذب کرده و به شما خاص بودن را تقدیم می‌کند. سنگ یاقوت زرد نماد ثروت و موفقیت است و شاید باورتان نشود این نگین انرژی بسیار فراوانی دارد. نگین یاقوت به خاطر ریشه که در سیاره مشتری دارد جزو سنگ‌های آسمانی حساب می‌شود.

رنگ پوست سفید

برای پوست‌های روشن نگین‌های تیره مناسب‌تر است. بنابراین اگر پوستی روشن دارید سعی کنید از طلای زرد و سنگی تیره استفاده کنید. سنگ‌ها و نگین‌های تیره بر روی این رنگ پوست بیشتر می‌نشیند. در ماه آینده در مقاله ای مجزا به این رنگ سنگ بیشتر می پردازیم…

شما می توانید از طریق دسته سنگ‌های جواهرات وبلاگ اورو اطلاعات بیشتری از سنگ ها دریافت کنید.

سفارش و خرید آنلاین نگین انگشتر طلا

فروشگاه اینترنتی طلا اورو یکی از با اعتبارترین ها در این صنف می باشد. اورو گالری در زمینه فروش و خرید آنلاین طلا فعالیت دارد. این مجموعه آماده تحویل سفارشات خاص شما برای محصولات و طراح‌های مختلف طلا است. سفارش نگین انگشتر طلا، گردنبند طلا و سرویس طلا با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب در اورو گالری انجام می‌گردد. حتما به  فروشگاه مجموعه سر بزنید.

جهت مطالعه مقاله ( کدام گوشواره طلا با فرم صورت سازگار است؟ ) اینجا کلیک کنید.

گالری آنلاین طلا و جواهر اورو

 

2 دیدگاه در “انتخاب رنگ نگین انگشتر طلا

  1. A گفت:

    جالب و مفید بود. خصوصا برای زمان خرید آنلاین طلا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *